Ufak bir duyurum var
: En fazla 10 bölüm sonra final yapacağım. Her hafta bölüm atmaya çalışıp bazı yerlerde zaman atlaması yapacağım.
2: Uraza ship yapmamı istermsiniz yoksa tek mi kalsın? Bu kararı size bırakıyorum çünkü ben çok kararsızım.
: İnstagramdan kitaplarım için edit ve video yapabilirmisiniz, okuyucu kazanmam için. İnsta hesabım andromedayolu etiketlerseniz cevap verebilirim.
İyi okumalar.
Yorum sınırı 100
------Gözlerimi aralamaya çalıştığımda elimde bir temas hissettim.
Kimin olduğunu bilmeden elini tutup gözlerimi aralamaya çalıştım fakat göz kapaklarımdaki ağırlık fazlaydı.
Boğazım kurumuş, başım ağrıyor, ve vücudumun belirli yerleri ağrıyordu.
En son ne olduğunu hatırlamak için kaşlarımı çattım.
" alaz, duyuyormusun beni. "
Müptelası olduğum kişi, benimle konuşunca cevap vermek yerine gözlerimi, zor'da olsa araladım.
" allahım şükürler olsun. " yan taraftan duyduğum sese dönmedim.
Bakışlarımın odağı miraydı.
İlk uyandığımda hayal gibi görmüştüm ama hayalimde mirayı o kadar yıpratmazdım.
" iyimisin, ağrın varmı. " diye sorduğunda başımı olumsuzca sallamaya çalıştım.
Kapının açıldığını hissettiğimde o tarafa dönemedim.
Bedenim yorgundu.
Uykum vardı.
Vücudum ağrıyordu.
" tugay, beni duyuyormusun. "
Gözlerimi bir kaç saniye yumup açtıktan sonra çetin bey yanıma yaklaştı.
" niye konuşmuyor, bir sorun mu var. "
Yorgunum be yavrum.
" bir sorun olduğunu sanmıyorum, ameliyatta çok kan kaybetti. Verdiğimiz ilaçlar ağırdı, bedenini yormuş olmalı, ağrısıda vardır. Serum bittikten sonra inşallah toparlanacak, izin verelim serum bitene kadar uyusun. Sonra kendine gelecek. "
Göz kapaklarım ağırlaşırken sol şakağımın üstüne birisi öpücük bırakmıştı.
Kim olduğunu anlamadan sadece kulağıma fısıldadıklarını duyabildim.
" söz veriyorum bir daha canın yanmayacak oğlum. İzin vermeyeceğim. "
_______
Etrafımdaki sesler uğultu gibiydi.
Kaşlarımı çatıp gözlerimi araladım.
" miray, yeter artık. Git bir şeyler ye, bak bir deri bir kemik kaldın, tugay uyansa, sevgilime bakamadınızmı dese ne diyeceğiz biz. "
" kendisi benim inadımı biliyor züleyha teyze, sesini duyayım, iyi olduğundan emin olayım, gidip yerim bir şeyler. "
Turgut gibi düşündüğüm kişi yandan konuştu.
" çocukken her bulduğum karınca yuvasına barut döküp yakmayacaktım. "
Hafifçe tebessüm ettim.
Ağrım yoktu, daha iyi hissediyordum.
Hepsi kendi hallerinde oldukları için uyandığımı görmemişlerdi.