Aurorát ma el kellett vinnem valami ovis társához, aztán el kellett volna mennem bevásárolni, - igen, csak kellett volna, mert hülye voltam és nem figyeltem, ezért potyára visszamentem a házba. - de mivel csak azután jöttem erre rá, miután vissza értem legszívesebben elsírtam volna magam. Szóval igen, most a kanapén ülök és dühösen bámulom a tv-t ami amúgy full fekete, mert ki van kapcsolva.
– Mit ártott neked az a szegény tv? – lépett mögém nevetve Felix, tükörképe pedig a tv-ben látszódott. Két karjával megtámasztotta magát a kanapén, így fölém tornyosulva állt, és szemezett velem a tv-n keresztül.
– Semmit – válaszoltam, majd zavartan egymásba fontam karjaimat, és félre néztem a konyha irányába.
– Akkor meg mi bajod?
– El kellett volna mennem bevásárolni, de nem néztem a cetlit – biccentettem a hűtőszekrény felé, amin egy sárga post it pihent. – és most potyára visszajöttem, pedig nem is kellett volna.
– Szívás – vont vállat, aztán ellökte magát a kanapétól, ami esküszöm kicsit előrébb is csúszott.
– Milyen empatikus alkat vagy! – mondtam ironizálva, mire mosolyogva bólogatott.
– Elkísérlek ha gondolod.
– Mi? – ráztam fejem homlokomat ráncolva, mert olyan hirtelen témát váltott, hogy nem fogtam fel a mondat értelmét.
– Bevásárolni – nézett rám kérdően. – Az előbb mondtad!
– Ja, igen. Bocsi.
– Akkor megyünk végre? – türelmetlenkedett, mire bólintottam aztán felálltam a kanapéról.
Már elindultam a járdán, mikor Felix valamiféle "te meg mit csinálsz?" szerűt motyogott az orra alatt, erre pedig azonnal megfordultam.
– Megyek bevásárolni? – kérdeztem vissza kínosan mosolyogva, mert nem teljesen értettem a fiút.
– És azt hitted, hogy sétálunk? – nevetett ki, én meg nagyokat pislogtam, és csak néztem, mint egy hülye. – Van egy motorom.
– Na én arra fel nem szállok!
– Miért? Van jogsim meg minden. Ne félj már, vigyázok rád! – lépett közelebb, aztán kezét a hátamra csúsztatta, majd szépen lassan le a derekamra. Egészen addig, amíg rá nem néztem szikrát szóró pillantással. – Oké, vettem az adást. Nincs tapi!
– Ha felpofozlak az tapinak számít? Mert ha nem, akkor megteszem! – léptem arrébb, és megint elindultam gyalog.
– Az is tapi – szólt utánam. – De tőled elfogadom, bármilyen formában Kislány!
– Kussolj barom! – kiabáltam vissza egyre távolodva, közben felmutattam neki középső ujjam. Annak ellenére, hogy teli szájjal vigyorogtam.
– Ahj, várj meg! – sóhajtott olyan hangosan, hogy tőle úgy három méterre hallani lehetett. – Mondom várj meg! – lépett mellém, mire fél szemmel rá pillantottam, aztán csendben a sétáltam tovább, előre bámulva. Bármennyire is hívogatott Felix két szép szeme, és a bicepszének látványa...
– Nem volt muszáj velem jönni – jelentettem ki egy kis idő után, mire Felix felém nézett és egy olyan "Hm?" hangot adott ki. – Mondom nem volt kötelező el kísérni!
– Hallottam, csak imádok mások agyára menni, bocs – nevetett szórakozottan, mire szememet forgatva kissé meglöktem. – Na! Nincs tapi, nem? De ha óhajtod...
– Ember! – forgattam szemem. – Ez nem tapi volt! És bocsi, de nem is vagyok rászorulva arra, hogy te hozzám érj.
– Meglátjuk egy pár nap múlva, majd meglátjuk Luna – vigyorgott öntelten.
YOU ARE READING
Szitterkedj
RomanceLuna Brooke nyári munkát keres, hogy egy kis pénzhez juthasson, amiből majd az egyetemet szeretné kifizetni, bár addig még van bőven ideje, Luna előre tervező típus. Napokon belül meg is találta a számára megfelelő állást, ami nem más, mint bébiszit...