– Ti mit néztek? – sétáltam oda a kanapén ülő srácokhoz, akik valamin nagyon röhögtek. Különösen Stella, aki Felixet átkarolva ücsörgött.
– A buliban túltoltuk a piát – válaszolt Shane, majd fejével Felix telefonja felé biccentett, ezért az említett fiú fölé álltam, hogy lássam miről van szó. – És az sült ki belőle, hogy én, Felix, Kevin és Dean őrültek módjára kezdtük énekelni a Call Me Maybe-t.
– Még Kevin is? – meredtek ki szemeim nevetve, majd a fiúra néztem. Nem volt megszokott tőle, hogy esetleg többet inna a kelleténél.
– Jó buli volt – bólogatott szemeim lehunyva, mire mindenki nevetni kezdett. A leghangosabb persze Stella volt.
– Én is látni akarom – hajoltam át Felix válla felett, aki rezzenéstelenül ült tovább, és a videót figyelte.
Ha jól láttam a fiúk a konyhában voltak, egy-egy sörrel kezükben - kivéve Shane, nála kettő is volt. Shane felállt az asztalra, amit a többiek egy korty sör kíséretében néztek végig, majd Shane egyszer csak rá kezdett az éneklésre. Ezután szép lassan csatlakozott be Felix, mire Shane a többieket buzdítva fordult egyet, hogy Kevinre és Deanre nézhessen. Deant sem kell félteni, azonnal csatlakozott, amit a többiek egy röhögéssel jutalmaztak, aztán Kevin köré gyülekeztek. Erre szegény srác hátrálni kezdett, közben komótosan a sört iszogatta, aztán megadta magát, és már mind a négyen énekeltek a konyhában. A videót nem tudom ki készítette, de nagyon jókat röhögött rajtuk, amíg ők ott négyen egymás vállát karolva énekeltek, Shane pedig már szó szerint üvöltött. Csodálkozom, hogy van még hangja. A videó láttán mosolyra görbült a szám, sőt, egy kisebb nevetést is hallattam, ami után Felix is mosolygott egyet.
– Amúgy, honnan van a videó? Nekem fel sem tűnt, hogy videózott valaki – kérdezte két ásítás között Shane, mire mindenki egy emberként emelte rá tekintetét.
– Dean küldte, ő meg Jake-től kapta a videót, aki videózott. Tudjátok, Jake Whitemore, az osztálytársam volt, csak aztán ugye... – kezdte Felix, aztán valamiért csendben maradt. – A lényeg, hogy Jake videózott.
– Jaj, igen! Tudom ki az – szólalt fel Kevin is.
– Ezt a videót elküldöd nekem is Felix drágám? Olyan jó! – tapadt még jobban Felixre Stella, mire a többiek nagyokat pislogva fintorogtak. Leginkább Davina.
Felix drágám? Tényleg?
– Nehogy elküldd neki! – szólt oda Felixnek Shane, aztán fejét fogva figyelte unokatestvérét. – Azt se értem, hogy miért lóg folyamatosan velünk!
– Shane, ez sértő volt – csattant fel kényesen Stella, aztán felállt és toporzékolva sétált az ajtó felé, majd elhagyta a házat.
– Mondjuk örülnék, ha nem csapkodná az ajtót, mert Aurora még alszik! – fújtattam idegesen, miközben még mindig Felix mögött álltam.
A fiú hátra döntötte a fejét, és így nézett fel rám, miközben én forrtam az idegtől, amit Stella okoz, már csak azzal is, ha megjelenik. Arról ne is beszéljünk, hogy mindig Felix körül legyeskedik, a nyakában csüng, és becézgeti is.
– Nem volt az olyan hangos, nem fog felébredni, nyugalom!
– Ma különösen idegesítő vagy – mondtam szúrós tekintettel, aztán Aurora szobája felé indultam.
Nyilván, védd is meg azt az elkényeztetett kis....., inkább nem mondom ki a véleményemet róla, szerintem mindenki jobban jár.
Aurora szerencsére aludt, mint a bunda, ezért mosolyogva vetettem rá egy utolsó pillantást, aztán megkönnyebbülve fordultam meg, amikor neki mentem valaminek. Vagyis inkább valakinek...
YOU ARE READING
Szitterkedj
RomanceLuna Brooke nyári munkát keres, hogy egy kis pénzhez juthasson, amiből majd az egyetemet szeretné kifizetni, bár addig még van bőven ideje, Luna előre tervező típus. Napokon belül meg is találta a számára megfelelő állást, ami nem más, mint bébiszit...