– Aurora, ne ugrálj azon a kurva kanapén! – Felix már nagyjából háromszor szólt rá, de Aurora mintha meg se hallotta volna, tovább ugrált.
– Felix, azért kulturáltan is kellene beszélni néha, nem? – csaptam az asztalra, mire Felix behúzott nyakkal emelte fel kezeit védekezően.
– Bocs – motyogta, majd felállt és nyitogatni kezdte a szekrényeket, amíg meg nem találta a serpenyőt.
– Aurora, tényleg ülj le – kérleltem a lányt, mire az bólintott és szófogadóan leült.
– A kurva anyád – nézett felé szúrós tekintettel Felix, mire én megfogtam egy párnát és hozzá vágtam.
– De ő a te anyukád is, ezt elmondom neki aztán majd megint mehetsz térden állva könyörögni, hadd mehess a haverokkal. Mint múltkor – nevetett Aurora, mire én is felhorkantam, Felix pedig vörös fejjel állt és kerülte a tekintetem.
– Igaz ez, Felix? – és eddig bírtam, kitört belőlem a nevetés, mire Felix még vörösebb lett, Aurora pedig már csuklott annyit röhögött.
– Dehogy! – vágta rá, de még mindig kerülte a tekintetem. – Azt se tudja miről beszél, ne higgy neki Luna.
– Aha, értelek – törölgettem könnyeim, miközben gyors pacsiért nyúltam Aurora felé, aki vigyorogva - bár elől egy foga hiányzott - belecsapott tenyerembe, erre Felix gúnyosan felnevetett.
– Meg akartam kérdezni kértek-e valamit reggelire, de ezek után inkább nem kedveskedek – mondta sértődötten, mire megint kinevettem. – Milyen jó kedved van ma, mi az oka? – kérdezte szemrehányóan.
– Nincsen különösebb oka – válaszoltam fintorral.
– Ahhha – bólintott, bár úgy éreztem ezzel a bólintással sokkal inkább magát akarja meggyőzni. Miközben Felix rántottát készített Aurora csendben a tv-t nézte, én pedig az ablakon át az udvart. Ám ekkor jelzett a telefonom.
Mia: SOS!!!!!!!! 911!!!!!!!!! NAGYON NAGY HÜLYESÉGET CSINÁLTAM!
Ó jaj....
Mire válaszolhattam volna, Felix megszólalt.
– Hallucinálok, vagy tényleg kopogtak? – Felix hangja repített ismét a valóságba, mire értetlenül néztem az ajtó felé. Semmi. Aztán egy kopogás. – Te is hallod, ugye?
– Igen. Kopogtak – bólintottam.
– Mégsem vagyok skizofrén – lépett az ajtó elé, majd miután kezeit a pólójába törölte, ajtót nyitott.
Én meg majdnem ledőltem a kanapéról. Mert Nate állt az ajtóban, a volt pasim. Bár arcáról egyből lehervadt a vigyor, miután Felix magabiztosan ajtót nyitott, és ki húzva állt előtte, mintha ezzel jelezni szeretné, itt ő a főnök. Nate Felix arcát fürkészte, Felix pedig kiegyenesedett háttal állt vele szemben, szinte mozdulatlanul. Csak aztán Nate meglátott.
– Luna! – vigyorgott, amitől a gyomrom borsó méretűre zsugorodott. – De jó, hogy látlak! Mia mesélte, hogy elvileg itt dolgozol.
Mia, basszus....
– Ki a franc ez, Kislány? – fordult felém kérdően Felix, én pedig miután láttam, hogy Aurora elaludt, óvatosan felálltam és a fiúkhoz sétáltam.
– Ő Nate – vakartam a tarkóm, másik kezemnél pedig az ajtóban álló szőke fiúra mutattam. – A volt pasim... – sütöttem le szemeim kínosan.
– Ritka szar ízlésed van – horkant fel Felix, mire én is Nate is egyszerre néztünk rá, körülbelül ugyan olyan arccal. – Bocs!
– Én... nem tudtam, hogy már is van új pasid. Így érthető, miért nem válaszoltál az üzeneteimre, és a hívásaimra – mondta zavartan Nate, mire Felix fél szemmel rám nézett, arcán pedig büszke mosoly lapult.
YOU ARE READING
Szitterkedj
RomanceLuna Brooke nyári munkát keres, hogy egy kis pénzhez juthasson, amiből majd az egyetemet szeretné kifizetni, bár addig még van bőven ideje, Luna előre tervező típus. Napokon belül meg is találta a számára megfelelő állást, ami nem más, mint bébiszit...