– Tehát az a kis picsa megcsókolta Felixet? Ó, én kinyírom! – tervezte meg Stella halálát Davina, miközben a többiek egyetértően bólogattak mellette.
A lányok kitalálták, hogy ma délután tartsunk egy csajos napot. Ezáltal eljöttünk a plázába, ettünk mekit, fagyiztunk, vásároltunk mindenféle hülyeséget, aztán mind Charlotte-nál kötöttünk ki a kanapén, fagyit vedelve, miközben valami romantikus filmet néztünk, amin mindnyájan sírtunk, kivéve Davina. Ő fenn volt akadva a Felixes ügyön, miszerint Stella és ő megcsókolták egymást előttem. Hiába mondtam neki, hogy nem érdekel, felejtsük el és szórakozzunk, azóta is arról beszél, hogy kinyírja Stellát amiért ilyen nyomulós kis szar, - így fogalmazott - aztán megveri Felixet, amiért töketlen hangember.
– Davina, nyugodj már le! Nem nyírsz ki senkit, jó? – nevettem fel, miközben magyaráztam.
– Nem nyírok ki senkit – bólintott. – Csak Stellát!
– Felixet pedig megverjük! – csatlakozott be Mia is a beszélgetésbe, mire Charlotte felnevetett.
– Vagy esetleg Luna beszélhetne Felixszel, de ez csak egy ötlet – vetette fel Charlotte, aztán védekezően feltartotta karjait, mintha fegyvert fognának rá.
– Oké, akkor csak utána verjük meg Felixet és nyírjuk ki Stellát – vont vállat Davina, és látszott rajta, hogy már nem bírja sokáig nevetés nélkül.
– Charlotte, nyisd már ki! – dübörgött az ajtón Nick, Charlotte öccse. – Bent vagy?
– Mi van már? – kiáltott vissza Charlotte, mire mind összehúzott szemekkel fogtuk be fülünket.
– Itt van Dean – kiabált vissza az öccse.
– És miért nem engeded be? – ráncolta szemöldökét Charlotte, miközben felsóhajtott, aztán az ajtóhoz sétált.
– Mert hozott magával valami gengsztert is, akit nem ismerek – válaszolt Nick, mikor Charlotte ajtót nyitott.
– Egy gengsztert, mi? – tette csípőre a kezét a lány, majd hangosan felnevetett.
Davina felállt a ágyról, majd sietősen az ablak felé indult, aztán leskelődni kezdett, aztán szó szerint vissza ugrott mellénk, mire én és Mia kérdően bámultuk, hogy amúgy jól van-e, vagy mégis mi baja lett hirtelen.
– Csukd be az ajtót! – utasította Charlotte-ot, mire a lány öccse orra előtt csapta be az ajtót, aztán már nem csak mi, de Charlotte is kérdően pislogott Davinára.
– Davina, minden oké? – kérdezte Mia, miközben kényelembe helyzete magát az ágyon.
– Az a gengszter, akit magával hozott Campbell, az Felix – mutatott a háta mögé az ablak felé, mire mind a hárman felugrottunk és oda siettünk megnézni.
Felix és Dean a bejárati ajtó előtt álltak, mind a ketten csupa feketébe, zsebre vágott kézzel, miközben Dean piros autójának támaszkodtak. Valamiről beszélgettek, aztán Felix elővette a telefonját, és írni kezdett valamit. Rá pár percre az ágyon heverő telefonom jelzett. Mind lassan fordultunk meg, Davina pedig felhorkant az ágyon, gondolom azon, amit Felix üzent, merthogy ő látta elsőnek.
– Jaj, én hülye! – csapott homlokára Charlotte, aztán fel-alá kezdett sétálni. – Elmondtam Deannek, hogy ma mind nálam lesztek, az a gyökér meg nyilván elmondta a főgyökérnek! Tudtam én, hogy ezek ketten azután is jóba maradnak, hogy Felixet ki... – akadt meg. – Mindegy, hülye voltam. Bocsi Luna!
– Ugyan már, semmi gond – ráztam fejem mosolyogva. Kezd nagyon nyugtalanító lenni, hogy mindig emlegetnek valamit, ami Felixszel kapcsolatos, meg azzal, hogy honnan ismeri Deant, ezért megint rákérdeztem. – De mi után maradtak jóban? Kérlek, valaki válaszoljon már, mert annyiszor megkérdeztem, de sosem mondja el nekem senki.
BINABASA MO ANG
Szitterkedj
RomanceLuna Brooke nyári munkát keres, hogy egy kis pénzhez juthasson, amiből majd az egyetemet szeretné kifizetni, bár addig még van bőven ideje, Luna előre tervező típus. Napokon belül meg is találta a számára megfelelő állást, ami nem más, mint bébiszit...