"Bazen bazı şeyler olur bu hayatta." Herşey güzelken, herşey yolundayken
birden karşınıza çıkar gerçekler birer birer sonra yorulursunuz ve kaçmak istersiniz sorunlardan, hayattan.***
Kapı çalma sesleri gitgide artıyordu. Ahmet'le beklemediğimiz bi' şoka uğramıştık o gün. Çünkü bilmiyorduk ki o gün bazı gerçekleri öğreneceğimizi..hak verirsinizki sizin de evinize cümbür cemaat polis gelse kapınızı öyle bir çalsa
Siz de şok olurdunuz eminim.-Annemi ve babamı aradım ama her ikiside telefonlarını açmıyorlar kafayı yiyeceğim şimdi ya.
-Abla polisler neden geldiler ne oluyor ya annemler niye açmıyor telefonu. Kapıyı kıracaklar sanki!
-Ah ablacım ben de bir bilsem. Ahmet iş başa düştü bağırıp çağırıyorlar. Gidecek gibi de değiller. Sen burada kal. Ben söyleyene kadar çıkma odadan.
-Abla saçmalama seni ne zaman yanlız bıraktığımı gördün. Ya hep ya hiç!
-Ahmet.. iyi tamam gel benimle ama arkamda kal tamam?
-Tamam.
Kapıyı usulca açtım size yemin ederim birsürü polis evimizin kapısının önünde duruyorlardı işte herşey böyle başladı:
-Süreyya AYKAN KARALAR ve Halit KARALAR'ın evi için arama kararı var.-Siz kimsiniz annem ve babam neredeler.
Onları görmeden, güvende olduklarını bilmeden size kapıyı açmıyorum.-Bu bizim kararımız değil küçük hanım.
Emniyetin bir emri biz de bunu yerine getirmekle yükümlüyüz. İzin vermediğiniz takdirde zor kullanmak zorunda kalacağız.-Size söyledim annem ve babamın güvende olup olmadığını bilmeden izin vermiyorum.
-Memur Bey, ablamla ben sabahtan beri evdeyiz. Annem ve babamın işe gittiklerini biliyoruz yanlızca şimdi siz birden zoraki kapıyı çalıp geliyorsunuz. Bize de hak verin. Bize gerekli izin belgelerinizi gösterir misiniz? Ayrıca ne olduğunu bile bilmiyoruz.
-Pekâlâ.. Ali izin belgelerini gösterir misin.
Belliki bu çocukların hiçbirşeyden haberleri yok.-Buyrun komiserim.
-Al bakalım. Babanız Halit KARALAR'ın ve anneniz Süreyya KARALAR'ın çalıştıkları şirkette bir cinayetle ismi geçmesi sebebiyle, anneniz ve babanızın sorgulama ve evini arama kararı çıkmıştır.
Arkadaşlar tam o sırada aynı anda Ahmet'le göz göze geldik. Ve ne yapacağımızı bilemedik o an. Ve Ahmet o an kafayı yedi.. Yapacak hiçbirşey olmadığını anladım ve kapıyı açtım.
Ahmet'i sakinleştirmeye çalıştım.-Ya abla nasıl olabilir ya! İnanabiliyor musun annem ya annem. Annem diyor adam. Babam hakkında diyecek birşeyim
bile yok ya. Hani herşey normale dönmüştü. Anneme inanmam ama babama inanırım abla şimdi kafayı yiyeceğim ya. Hah babamızdı bizim hani çok seviyordu bizi hani.-Bilmiyorum Ahmet..bilmiyorum! Allah kahretsin bilmiyorum ama tek bildiğim şey birbirimize sahip çıkmamız hemen annemle görüşmemiz gerek!
---
Millet çok kısa oldu biliyorum ve olay gördüğünüz gibi farklı yerlere gidiyor sizce
olay nasıl devam edecek Halit KARALAR ve Süreyya KARALAR'ın cinayetle ilgisi var mı ve son olarak oylarınızı bekliyorum♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Umudum
Teen Fiction18 yaşında İstanbul'da ailesiyle yaşayan Aslıhan KARALAR, hayatında aksiyon ve macera aramaktadır. Ama tanışacağı arkadaşlarından, aşkından ve başına geleceklerden habersizdir.