Yeni antrenörün yani o adamın gelmesinin üstünden 10 dakika geçmişti. Eski antrenörümüzle vedalaşmıştık. Ve eski antrenörümüz salondan çıkmıştı.
İşte benim hayattaki şansım bu kadar olur zaten ne bekliyordum ki
Bir gün otobüste gıcık bi adama denk gelıyorsun. Birkaç gün sonra adam geliyo senin antrenörün oluyor. Kafayı yicektim. Denız denen o adam bütün kızları yani sporcular bizleri izledi. Beni de hatırlamış olacak ki gözleri en çok benim üstümde oyalandı.Konuşmaya başladı. "Hepinizin ismini sırayla öğrenebilir miyim?" Dedi. İçimden 'vayy' dedim bu adam böyle normal konuşmayı biliyor muydu ya... Antrenmanda 15 kişiydik. Evet en fazla maçta yedeklerle 12 kişi olabiliyorduk ama sakatlanma vs. olursa diye takım antrenmanında 3 kişi fazla oluyordu.
Baştaki kız önce söyledi ve devam ettiler. Ben 10. Sıradaydım. Sıra bana geldi ve sessizce "Güneş " dedim. O adam anında " duyamadım biraz yüksek sesle konuşabilir misin?" Dedi. Allah ım delirecektim. İsmimi ne yapcan sen benim ya zaten bu adam geldiği için modum düşmüştü.
Sesli ve baskın bir şekilde "GÜNEŞ" dedim. Sonra diğer kız devam etti. İçimden şükrettim.
Antrenman sonunda başlayabilmişti. Önce ısınma hareketlerini yaptık. Sonra servis pratiği yapacaktık. Ve yeni antrenörümüz hepimizle tek tek birlikte yapıcaktı.
Birimizle antrenör yaparken diğerleri kendi servis pratiği yapıcaktı. Ve maalesef sıra bana geldi yine.
Hiç otobüste bana laf atmamış gibi sırıtarak bana "merhaba" dedi. Bende gerçek olmayan bir şekilde güldüm.
Bana bakmaya devam ediyordu. Yüzümü inceliyordu. Bende "artık göstericek mısınız servis atmayı hocam" dedim. "Heh pardon ben dalmışım " dedi o da. Şuan kafamda sorguluyordum bu adam otobüsteki adam mıydı gerçekten.Bana göstermek için topu elime yerleştirdi ve elimin altından tutup hafifçe yukarı çıkardığında irkilmiştim. Bi andan da anlatıyordu. "Kolunu dümdüz tutuyorsun topu parmaklarınla çevirerek yukarı atıyorsun ve zıplayıp sertçe tokat gibi topa vuruyorsun" dedi. Sanki biz bilmiyorduk. "Tamam" diyip öne atıldım ve dediği şeyi yaptım. Valla çok güzel atmıştım. Gülümsedi ve diğer kişilerin yanına gitti servisi göstermek için.
Antrenman bitmişti yorucu ama güzeldi. O adama gıcık olmama rağmen iyi geçmişti antrenman.
Şimdi de evde sıcak yatağımda oturuyordum ve bugün olanları Mevsim e yazmaya başlamıştım.Eveeettt yine bir bölümün sonuna geldik. Nasıldı?
Kusura bakmayın biraz aceleyle yazdım. Yazım yanlışı olabilir. Umarım beğenirsiniz. Okuma sayısı artıyor teşekkür ederim fakat yorum ve oy da atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ & DENİZ
Teen FictionVoleybol sevdalısı bir kız ve bir Voleybol antrenörünün hikayesi ...