Merhabalarrr yeni bölümle karşınızdayımmm
Bu bölümü okulda inkılapta canım sıkıldı öyle deftere yazdım shzskshd
Medya: öylesine koydum şarkı hoşuma gidiyor.
Bu arada okunma olsa bile oy hiç atılmıyor lütfen oyları atalım. Eğer istediğiniz sahneler varsa söyleyin bende ekliyim..
Hadi bölüme geçelim. İyi okumalarrBugün antrenmanı izledikten sonra etrafıma dikkat ederek eve geldim.
Dünyada kadınların yaşadığı olmaması gereken olayları bugün daha iyi anlamıştım maalesef... Dünyada insanlar erkek-kız fark etmez maalesef etrafımıza dikkat etmek zorundayız. İğrenç insanlar hiç düşünmeseniz bilr sizide bulabiliyor.
Eve geldiğimde hızlıca odama geçtim ve yaşadığım olaydan iğrendigim için duşa girdim. Duştan çıkıp sıfır kollu beyaz bir boddy, altıma siyah bir eşofman giydim. Aç olmadığım için yatağıma oturup ayaklarımı uzattım ve telefonu elime alıp bakmaya başladım.
Instagramda gezinirken , wp den mesaj geldi. Deniz Hoca yazmıştı. Numaramı voleybol grubundan buldu herhalde.
Deniz Hoca: Nasılsın Güneş, daha iyi misin?
Siz:Evet daha iyiyim. Düşündüğünüz için teşekkürler hocam.
Deniz Hoca: önemli değil sen iyi ol yeterki
Siz: Tekrardan sağolun hocam düşündüğünüz için.
Deniz Hoca:Güneş bu arada sana birşey söylicem. İlk otobüste karşılaştığımızda sana kaba davrandım, özür dilerim.
Siz:sıkıntı değil. Bende kaba davranmıştım. Sizde kusura bakmayın.
Deniz Hoca: :)
Bu arada iyi dinlen seni yarın yoğun bir antrenman bekliyor.
Siz: tamamdır hocam:)
Ama bi dakika.. Yarın antrenman yok ki hocam unuttunuz glb
Deniz Hoca:hayır unutmadım . Yarın benim işim yok. Bugünde sen antrenmana katılmadığım için yarın sana özel olarak antrenman yaptıracağım.
Siz:ama hocam yaa
Deniz Hoca:yaa fln yok yarın 13.00 da salonda ol.
Siz:tmm Deniz hocam:(
Deniz Hoca: Yarın görüşürüz o zmn Güneş. Kendini üzme yarın antrenmanda iyi olursan sana kahve ısmarlayabilirim.
Siz:peki görüşürüz hocam😊Telefondan kafamı kaldırdığımda odama annem geldi. " Kızım geldiğinden beri yüzümüze bakmadın birşey mi oldu"
"Yok anne ya , öyle halsizim"
"Kızım ben anlarım. Şöyle birşey var sende noldu"Annemden bu olayı saklamak istemedim ve daha uzatmadan bugünkü iğrenç olayı anneme anlattım. Anlatmayı sonlandırdığımda ağlamaya başlamıştım. Anneminde gözleri dolmuştu. Annem bana sarıldı ve "vay şerefsiz,pislik kızım istemiyorsan daha gitme voleybola"
" hayır anne ben voleybolu bırakmam sen merak etme beni"
"Tmm kızım. Bu arada o antrenörede helal olsun. Korumuş kızımı" deyip yanağımı öptü. Bende başımla annemi onayladım.
" bir daha böyle pisliğe denk gelirsen hemen bizi arıyorsun kızım" o anda kapı açıldı ve abim geldi." Hayırdır, kimmiş o pislik "Eveett bölüm sonuu
Yorumları alayım..
Bu arada instagram bölümündeki karakterler temsili . Karakterleri değiştirmeye karar verdim. Bir dahaki bölüm tanıtabilirim karakterleri..
Şimdilik görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ & DENİZ
Teen FictionVoleybol sevdalısı bir kız ve bir Voleybol antrenörünün hikayesi ...