"Söndürünnnn kalbimiiiii gidiyorrrr gönlümün efendisi!"
Erdemle Emirhan bağıra çagıra şarkıya eşlik ederken diğerleri onlara bakıp gülüyordu. Bende dayanamayıp gülmüştüm, o sırada gözlerim tam karşımda duran Efkene değdiğinde gülüşüm soldu. Hemen kafamı çevirdim masadakilere baktım herkes mutluydu huzurluydu yada öyle davranıyordu bilmiyorum ama en azından herkesin yüzünde bir tebessüm vardı. Ablam bize dayanamamış ve bizide masaya oturtmus onlara eslik etmemizi istemisti abla yüreği işte...
"Ozi!"
Hümanın bana seslenmesiyle ona döndüm. Hümada Işıl gibi kız kardeşimdi benim ablamında 3. Evladi gibi gördüğü kisiydi. Biz hep beraber kalıyorduk yani benim evim vardı ama babam olacak o piç her an gelir diye ablam yanına almıştı beni ilk mahalleliler karşı çıkmıştı 3 tane kızın yaşadığı evde bir erkeğin işi ne diye ama biz beraber büyümüştük bu yüzden ablam hepsini 'Ozan benim kardeşim kanımdan degil ama canımdan' deyip susturmuştu.
"Efendim Hüma"
"Ozi"
"Hıı noldu?"
"Hiç birşey olmadı öyle Ozi diyesim geldi"
Deyip gülen Hümaya baktım bu kız cidden deliydi bende gülüp hasbinallah dedim.
"Hüma Emir oryantale para takıyor gidiyor senin çocuk elden valla"
"Nee!"
Deyip hızla kafasını ceviren Hüma Emire bakıp bir hışımla yerinden kalktı ve dansözle kıvıran Emire doğru hızla gitti. Emir Hümayı gördü ve siritarak ona doğru göbek attı.
"Aşkım bana para takmaya mı geldin?"
Emirin bunu demesiyle hepimiz kahkaha attık.
"Ben takacam sana parayı dur sen"
Demesiyle Emirin kulağını çekmesi bir oldu.
"Ah! Aşkım napıyorsun ya"
Emirin acıyla bagirmalarina hepimiz gülerken Hüma kulağını cekerek Emiri tekrar yerine oturttu.
"Yerinden kalkarsan yemin ederim ayagimdaki aykkabıyı sana yediririm Emir!"
"Ama aşkı-"
"Sus bana aşkım deme otur oturduğun yerde!"
"Off tamam ya"
Emir kollarını önünde birlestirip küçük bir çocuk edasiyla yerine sindi.
"Hüma birde dovseydin abicim çocuğu"
Batu abinin bunu demesiyle Hüma ona baktı.
"Onuda yapıcam abi sonunda öyle görünüyor yaniii!"
"Abi bizim nedir bu kızlardan çektigimiz"
Diye isyan eden Erdemin kafasına bu seferde Hüma yapıştırdı.
"Lan niye vuruyorsun"
"Ay sorry elim kaydı"
"Hasbinallah"
Erdem sabır çektikten sonra gülen Işıla döndü.
"Gülmesene kızım canımız yanıyor burda"
"Beter ol Erdem"
"Bak ya şuna kızım ben senin tavuguna kış da demedim ne bu atar gider!"
"Ha birde deseydin Erdem"
"Kızım ben o anlamdamı diyorum"
"Hangi anlamda diyon?"
"Işıl sen alıkmısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~
Teen FictionBirbirlerinden nefret eden mahallenin serserisi Ozan ile ağır abisi Efken'in hikayesi... Not: Argo, küfür ve cinsellik içerir.