DELİRDİM..

466 34 19
                                    


"Yav korku filmi olmaz ben korkarim."

"Işıl korku filminin amacı bu zaten ya.."

"Banane ya istemiyorum."

"Yav neyden korkuyorsun kızım zaten hepimiz buradayız korkacak birşey yok."

"Sizin burda olmanız daha kötü Kurti.."

Işıl ile Kurtulusun film konusunda tartismasini izlerken sirittim. İsilim korkmasi normaldi çünkü genelde korku filmi izledikten ablam ve ışıl baya kötü olurlar hatta birlikte uyurlardı. Bizde eğlenmek için onları korkuturduk o yüzden genelde korku filmi izlemezlerdi ozelliklede bizimleyken..

"Tamam o zaman gerilim izleyelim."

"Olmaz gerilirim ben.."

Isılın dedigine Kurtuluş hasbinallah çekti.

"Ne var ya istemiyorum işte baska birsey izleyelim hem ablamda yok ben daha çok korkarim."

"Işıl ablamin olmamasi daha iyi değilmi o senden daha korkak olsada sana pek bir faydasi olmaz yani."

Hümanin dedigi ile hepimiz güldük. Evet hepimiz ablamdan korkardik ama o kimseden korkmaz sacma sapan korku filmlerinden korkardı. Cidden niye etrafimdaki tüm insanlar anormaldi.

"Hadi kızım ya sizimi beklicez biz karar verin artık!"

Erdemin sesiyle Işıl sinirle ona baktı.

"Işıl hadi ya bak ben yaninda yatarim bu mallr birşey yapmaya kalkarsa agiz burun dalarim merak etme sen."

Hümanin söyledikleri ile sirittim. Evet Hüma cidden istese bize dalardı çünkü bildigin bizle es degerdi narin çıtı pıtı bir kız degildi kaslı uzun boylu kuvvetli bir kızdı. Normalde böyle kızları cok abartı bulup kız dedigin böylemi olur derlerdi ama Hüma istediginde narin bir kiza donusuyordu. Yani dis görünüs kızlar icin önemli degildi. Kızlar her zaman narin kırılgan bir çiçek gibiydi bunu 3 kızla ayni evde yasarken daha cok anlamıştım. Onlarin tek istedigi sevilmek sefkat gosterilmekti bunu sadece sevdikleri adamdan degil herkesten istiyorlardı ailelerinden arkadaslarindan, onlari mutlu etmek aslinda bu kadar basit ve kolaydi...

"Off tamam ya izleyelim o zaman."

Hepimiz birden rahatlayip geriye yaslandık. Kurtuluş filmi açarken bende kapalı olan telefonumun siyah ekranina bakıp duruyordum. Acaba tekrar mesaj atmismiydi.. Yada hâlâ evin onundemi bekliyordu meraktan catlicaktim ama kendimden ödün vermemek icin umaramiyormus gibi yapiyordum oyda icim içimi yiyordu.

Kurtulus filmi bulup actiginda bakislarim filme döndü. Herseyi unutup 2 saatligine arkadaşlarımla eğlenceli vakit geçirmek istiyordum. Filmin jenerik muzigi basladiginda kapi zilinin calmasi ile hepimiz irkildik.

"Kim geldi lan bu saatte?"

Kurtulusun sinirli sesini umursamadan ayaga kalktim.

"Ablamdır sabah çıkarken anahtarini unutmus mesaj atmisti bir saat önce evdemisiniz diye."

Salondan çıkıp kapiya geldigimde bir kez daha çalan zille oflladım.

"Geldim geldim patlama!"

Deyip kapiyi acmamla soka girdim sonrada kapıyı geri kapattım.

"Yok ebesinin nikahi.."

Calan zile duyunca tekrar kapıyı actim.

"Evde yokuz.."

Deyip kapiyi tekrar suratina kapattım. Salona dönüp yerime gectigimde herkes dönmüş bana bakıyordu bense kimseye bakmadan cipsi onume çekip yemeye basladım.

AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin