BÜYÜK SIÇIŞ

888 52 2
                                    


Elimdeki birayı sehpaya koyup arkama yaslandım. Gözlerimi kapattigim anda hızla geri açtım.

"Hay ben senin..."

Sitemli sesimle Kurtuluş Metehan ve Erdem bana döndü.

"Ozi noldu lan?"

"Yok birşey Kurti ya yapmam gereken birşey vardida unutmustum o aklıma geldi"

İyice yalancı çobana döndüm gerçi pekte yalan sayilmazdı. Yapmam gereken şey Efkeni öpmekti aklıma o gelmişti ama unutmam konusu kesinlikle yalandı.

Unutamıyordum öglenki olaydan beridir aklımdaydı mutfakta olan yakinlasmamız sürekli gözümün önüne geliyordu. Metehan gelmeseydi Efkeni öpecektim bunu düşündükçe midem bulanıyor karnım ağrıyordu. Her ne kadar bu durumdan nefret etsemde deli gibi merak ediyordum dudaklarının tadını. Kendimden nefret eder hale gelmistim ama kendimi tutamiyordum.

O yakınlaşmadan bu yana sesi çıkmıyordu nere gitmişti nerdeydi hiçbir fikrim yoktu. En son isim var deyip çıkmış gitmisti. Ardindan ablamla kızlar eve gitmek için cikmisti ablama burda kalacağımı soyledigimde pek memnun olmamıştı yine götü başı dagitacağımızı biliyordu çünkü. Batu abide mekana geçmişti bu aralar bana dokunmuyordu iş konusunda o yüzden rahattım. Sonuç olarak geriye Kurtuluş Erdem Metehan ve ben kalmıştık.

Metehana baktım bizi o şekilde gördüğü için ilk basta tedirgindim ama şimdi tamamiyle sinirliydim. Ne vardı amınakoyayım bir beş dakika sonra bassaydı.

"Şerefsiz pezevenk.."

Metehana bakıp sövmem ile kaşlarını çattı.

"Lan yeter ama ha sabahtan beridir durup durup sövüyon bir sal beni lan!"

"Salmıyom lan sen bizi saldın mı?"

"Siz?"

Kurtuluşun sesiyle ona döndüm gözlerini kısmış bana bakıyordu.

"Siz?"

"Ozi siz kim?"

"Biz kim?"

Sert bir nefes verip kafasını sağa sola salladı.

"Bunun kafa gitti yine neyse ben şu kahveyi kapatayım, gelirim yarım saate"

Kurtulusun ayaklanması ile fırsat bu fırsat deyip hızla Metehana döndüm. Kaş göz yaptığımda anlamadı. Gözlerimle Kurtuluşu isaret ettim ona baktı sonra bana baktı. 'Ne var lan' dercesine kafa sallayinca ofladım.

"Kurti Metehanda seninle gelsin yardım ederse daha çabuk biter."

Dememle Kurtuluş bana döndü kaşlarını çatmıştı amınakoyayım ne kinli herifsin lan.

"Gerek yok ben hallederim."

"Var var hadi Metehan"

"Gerek yok dedim Ozi!"

Kurtuluşun çıkışması ile Metehan sinirle ayaklandı.

"Ben kahveyi kapatmaya gidiyorum Ozi!"

Metehanin sinirle kapıya doğru adımlaması ve kapıyı hızla çarpıp çıkması ile hepimiz mal gibi kaldık. Kurtuluşa baktığımda gözlerini kocaman açmış Metehanın arkasından bakıyordu.

"Metehanın içine ne kaçtı lan?"

Erdemin sesiyle ona dönüp omuz silktim. Kurtuluş sert bir nefes verip Metehanın arkasından çıktı. Umarım kahveye zarar vermezlerdi yoksa Yalçın amca ikisininde ebesini sikerdi.

Erdeme baktığımda telefona gömülmüştü. Biramdan yudum alıp dizimi titretiyordum. Genelde heyecan yaptigimda dizlerimi titretme huyum vardı.

"Pşşt Erdo"

AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin