"Ve sende bil ki bende seni çok özledim sevgilim.."Duyduğum şeyle kaskatı kesilmiştim.
"Öhöm öhöm! Abi çaylarınızı getirdim"
Semihin sesiyle transtan çıkmış ona dönmüştüm oda geri çekilip benden uzaklaşmış Semihe dönmüştü.
"Sağol koçum"
Deyip Semihin masaya bıraktığı çayı almış ve içmeye başlamıştı. Bir eli hâlâ dizimdeydi, Semih hâlâ basımızda durmuş onun eline bakıyordu dizimde olan eline. Sertçe dizimi kendime çekmeye çalışıp ondan kurtulmak istemiştim ama izin vermedi.
"Ş-şey abi başka isteginiz varmı?"
"Yok koçum sen işine bak"
Ben hala dizimi çekmeye çalışıyordum bırakmıyordu pezevenk. Semih bana yandan bir bakış atıp Efkene dönüp kafa salladı.
"Afiyet olsun abi"
Semih uzaklaşır uzaklaşmaz dizimde olan elini bileginden sertçe tuttum.
"Şu elini çek sikerim seni!"
Dişlerimi sıkarak sinirle tısladım. Bu dediğimden sonra sırıtan suratı soldu ve sinirle bana dönüp bileğini tutan elimi diğer eliyle sertçe tuttu.
"Yiyorsa siksene oruspu çocuğu! Sen kendini ne zannediyorsun lan ne bu atarlar giderler bak önceden çocuktur dedim geçtim ama şimdi bana bulaşırsan çocuk filan dinlemem.. sikerim seni diyen agzını yırtılana kadar sikerim duzgun konuş!"
Az önceki alaylı tavrı kaybolmuş gözlerinden ateş çıkıyordu. Bipolarmı ne bu pezevenk dediğin şeyler beni çileden çıkartmıştı. Boş olan elimle yakasından tuttum.
"Seni düz yatırır ters sikerim görürsün kimmiş çocuk!"
"Seni gebertirim velet benim asabımı bozma belanı siktirtme bana!"
"Siktirgit pezevenk senin bu kabadayılıktan bozma sikik tehditlerin bana sökmez hadi ikile!"
Şuan ikimizde nerdeyse burun burunaydık sinirle birbirime bakıyorduk. İkimizinde gözlerinden alev çıkıyordu. Elemanlar tedirgin olmuş sekilde bize bakıyordu.
"A-abi sakin olun"
Diye araya girmeye çalışan Semihe birbirimizden gözümüzü ayırmadan aynı anda cevap verdik.
"Sen karışma lan!"
"P-peki abi"
Semih geri çekilip telefonunu çıkardı büyük ihtimal Batu abiyi arayacaktı. Şuan kimse umrumda değildi bu oruspu çocuğunu geldiği yere geri sokmadan benim içim rahat etmezdi.
"Ozannn!!"
Metehanın sesini duysamda ona dönüp cevap vermedim.
"Efken abi!!"
Oda dönüp bakmadı ama cevap verdi.
"Abim!"
"Abi gözünü sevim napıyorsunuz ya ayrılın hadi"
Deyip gelip benim kolumu tutup ayırmaya çalıştı.
"Ozi hadi kardeşim bırak bak birazdan müşteriler gelecek hadi"
"Bırak Meto ben bu pezevenge sikmezsem içim rahat etmez!"
"Ozan ba-"
Metehanının sözü burnuma aldığım darbe ile kesilmisti. Pezevenk kafa atmiştı geriye doğru yatar şekilde durmuş burnumu tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~
Teen FictionBirbirlerinden nefret eden mahallenin serserisi Ozan ile ağır abisi Efken'in hikayesi... Not: Argo, küfür ve cinsellik içerir.