ABİ?

876 53 33
                                    


"Ayy Akıncım nasıl özlemişim.."

Ablamin bilmem kacinci kere Akina sarilmasini göz devirdim. Akin 25 yasindaydi ablam 28 yani cok bir yas farki yoktu aralarinda.. Arkadas gibi takilmislardi hep. Hatta ablam Akina abi demiyorum diye laf edip dururdu ama Akın arkadasiz biz gerek yok deyip ablami telkin ederdi.

Eve geldiğimiz dakikadan beridir gözü Akından baskasini gormuyordu. Kızlar Akini cok tanimadiklari için oylece selamlastilar. Onlar Asır abiyi daha iyi taniyorlardi ve onunla samimilerdi.

"Abla artık biraksanmi cocugu kaburgalari kirilacak!"

Dedigim seye ablam haric hepsi güldü. Ablam ise ters ters bana baktı.

"Sanane Ozan karismasina sen!"

"Off tamam ya ne yaparsan yap.."

Ablam kaslarini catip kollarinin onunde baglayinca tirstim.

"Senin bu ara dilin fazla uzadı sanki Ozan ha?"

İyice yerime sinip sirittim.

"Yok ablam olurmu oyle sey arada agzimdan kaçıyor sadece."

Ablam bana göz devirip tekrar Akina döndü.

"Ee Akincim o hayırsız abin ne zaman dönüyor bellimi bana soylemiyor bir türlü sen bilirsin."

Şimdi sanane abisinden lan desem acaba kaç tur dayak yerim..

"Valla abla banada soylemiyor islerim bitsin geleceğim dedi bende bilmiyorum yani."

"Valla benim bildiğim Asır abi öyle kolay gelmez geleceksede gelmeden once bütün İstanbulu ayaga kaldirir öyle gelir şov adamı tam."

Hümanin gülerek dedigi seye göz devirdim. Baslicam Asiriniza ha tamam adam dort dortluk ama ne bu Asırda Asır gelsede kurtulsak.. Yok gelmesin ya şimdi gelir gelmez bana sataşır o zaten her zaman bebek diye dalga gecerdi benle neymis ablamin pesinden ayrilmiyor sürekli mizmizlaniyormusum. Sanane lan mizmizlaniyorsam sanami mizmizlaniyorum pust.

"Valla gelsinde nasıl gelirse gelsin özledim baya ben Asır abiyi ya İstanbula geldiginde baya iyi vakit gecirmistik."

Işılın dediği şeyle ona döndüm.

"Ayy sanki o olmasa iyi vakit geciremiyorsun.."

Dedigimle bana ters ters bakti.

"Ozi bak gecen seferki gibi sizlanip durma her geldiğinde zehir ediyorsan adama günleri karismayacaksin bu sefer Asır abiye."

"Banane ya Asır abiden ne yaparsaniz yapin."

"İnsallah sananedir Ozan."

Hümanin dedigine omuz silktim. Tabiki banane degil hele bir gelsin yine eskisi gibi ablama yapisirsa görür o gününü. Zaten Batu abi yetiyor birde bu çıktı basima ya ikiside sulukler resmen.

"Neyse onu bunu birakinda kizlar hadi siz benimle gelin birseyler hazirlayalim kuru kuru oturuyoruz. Akinda yoldan geldi actir simdi."

"Abla valla gerek yok kahvalti yaptim ben zaten daha tokum."

Ablam ayaklanirken elini Akinin omzuna koydu.

"Aa Akincim olurmu oyle seyoglen oldu atistirmalik hazirlayalim birseyler hem bizimkilerde acikmistir simdi."

Valla acikmadim ama ablam kesin Akin icin neler hazirlamistir onlardan mahrum kalmak istemem şahsen. Ablam ve kizlar mutfaga gectiler. Şükür yardım et demedi ablam..

"Ee anlatmicakmisin?"

Akinin sesiyle ona döndüm.

"Neyi?"

AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin