Şimdi benim canım okuyucularim genelde ben kurgulari yazarken sizin yorumlarinizi okuyup çoğu zaman ona gore yaziyorum yani en cok ağır abide öyle zaten biliyorsunuz ki hepinize cevap veriyorum.. Sizin fikirleriniz benim icin cok önemli çünkü ben tek yazmak icin yazmiyorum sizlerin hosnut olmasinida istiyorum. O kadar tatlisiniz ki gercekten sizi çok seviyorum suana kadar kimsenin bana bir kötü söz yada en ufak bir laf ettiğini görmedim.. Karakterlere kizsanizda kufur etsenizde bana olan sayginizi sevginizi hic eksik etmediniz o yüzden hepinize cok teşekkür ederiyorum iyiki varsiniz.. Normalde bunlari yazmak icin gelmemiştim ama olsun icimde kalmasin dedim.
Neyse simdi Ağır Abi Sevdası konusunda çok kararsızım Efken-Ozan çifti tamam oldu. Diger çiftleri yazmak istiyorum ama kafam karışıyor o yüzden size sormak istiyorum. Diğer ciftleri bu kitapta isleyeyimmi yoksa ayri bir kitapmi yayımlayayim eger yayimlarsam kitap Kurtuluş-Metehan çifti icin olur çünkü diğer ciftleri cok islemeyecegim eger onlarida islememi istiyorsaniz Asır- Batuhan ciftini mesela onlarıda kitap yada özel bölüm olarak yazmakta kararsizim bu yuzden bana bu konuda yardimci olursaniz sevinirim..
Metehan- Kurtuluş çifti
Kitap mı olsun yoksa özel bölüm olarakmi gelsin buraya belirtirseniz sevinirim.. =>
Asır- Batuhan çifti
Kitapmi olsun yoksa özel bölüm olarakmı gelsin buraya belirtirseniz sevinirim.. =>
Lütfen fikrinizi belirtin çünkü ona göre yazacağım en çok hangisi isteniliyorsa o olacak..
Birde beni takip ederseniz valla çok iyi olur duyuru yapmak istiyorum ama ne yazdığımı gormeyeceginiz için bölüm aralarina yazıyorum..
Yarın aksama kadar bekleyecegim ona göre bölüm yazacağım.
İki ciftide ayri ayri degerlendirin neyse görüşürüz kendinize iyi bakın öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~
Teen FictionBirbirlerinden nefret eden mahallenin serserisi Ozan ile ağır abisi Efken'in hikayesi... Not: Argo, küfür ve cinsellik içerir.