"Senin ebeni sikeyim ben Erdem...""Abi benim eben seninde eben yani yanlış yoldasın.."
Erdemin dedigi seye karşılık Efken arkasindaki kirlenti ona firlattıginda Erdem kırlenti tutmaya calissada çok gecti. Suratina inen kirlent ile bende dahil hepimiz güldük.
"Ya abi ne yapıyorsun ya?"
"Erdem kes sesini beni delirtme!"
Erdem arkasina yaslandiginda bana bakip sırıttı. Bense kafami saga sola salladım bu cocuktan adam olmazdı.
Efkenle mesajlastigimizda kendisinin odasında kalmami istemisti bende kalmistim. Kokumun yatagina sinmesini istiyordu. Bunu Erdeme söylemiştim ilk tepki vermesede ben evdem ciktiktan sonra abisinin inadina sabah bütün carsaflari yikamis. Tabi Efken geldiğinde gec olduğu icin direk yatağa geçip uyumak istemis ama yatakta benim kokum olmayinca sinirlenmiş tabi gec olduğu için banada yazamamis mecbur kokumu almadan uyumus.
Erdem de sabah abisinden dayak yememek icin kalkıp bana geldi. Niye yaptığını sorunca 'o herseyi bizim burnumuzdan getirdi birazda onun burnundan gelsin' demisti. Haklisin deyip onu desteklemistim. Evet onu affetmistim evet onu cok seviyordum ama bu demek degildi ki yelkenleri hemen suya indireceğim. Zaten istesemde indiremezdim. Çünkü heyecam yapiyordum elim ayagim birbirine dolasiyordu bu yüzdende yakin olamiyordum. Kendime hakim olmayi biliyordum yani simdilik..
Sabah Erdemden sonra Metehan gelmisti o ara Efken beni kahvaltıya cagirdiginda gelmeyecegimi Metehan ve Erdemim yanimda olduğunu soylemistim. Oda onlarida al gel gerekirse hepsini topla gel yeterki seni göreyim demisti. Bizde hepimiz toplanmis gelmistik bir tek Asır ablam ve kızlar yoktu.
Suandada kahvaltimiz yapmış salonda otururken Efken çarşaf olayini sorunca bende Erdemin yaptığını anlatinca dovmeye kalkmisti ama Batu abi ve ben araya girince birsey yapmamisti. Ama sinirden eli ayagi titriyordu.
"Tatlimi söylesek ya benim canım tatlı birşeyler cekti."
Metehanin sesiyle ona döndük. Tatlıyi bende severdim hatta hepimiz severdik.
"Tamam abicim soyleyelim hangisinden istiyorsun?"
Efken Metehana cevap verirken bir yandanda tatlici Sefer abinin numarasını tuşluyordu.
"Millete gelince abicim bize gelince ebeni-"
Erdemin sözünü kesen sey Akının agzina kapanan eli olmuştu.
"Gözünü seveyim iki dakika sus simdi yine sinirlecek bu sefer tatlimizdan olacagiz."
Akinin dedigi seye hepimiz güldük evet hepimiz tatliyi severdik ama Akın ve Metehan baskaydı onlar tatli delisiydi hayattaki en değerli şeyleri arasindan ilk bese girerdi. Erdem kafasını sallayip onaylayinca Akın elini cekip geriye yaslandı. Ama Erdem 2 dakika değil 2 saniye bile duramayip yine konusmaya devam etti.
"Tamam susacağım ama su tipsiz Metehanin bizden ne gibi bir üstünlüğü var acaba mahalledeki herkesin gözdesi en sevdiği kisi bu oluyor. Hayir yani cigerini bilmesem haklilar diyecemde.. Ben bunu öğrenmek istiyorum abi ne var bu cocukta ya küçükken bunu zemzem suyuyla yıkadilarda bizim mi haberimiz yok.. Hadi yikamadilar o normaldi de biz umreye giden ucagi filan mi tasladık nedir bu ayrimcalik nedir bu ırkçılık ya.."
Erdemin dediklerine az cok hak versemde bu haline güldüm. Efkende sabir cekip ayaga kalktı elindeki telefonla mutfaga gitti sanirim biraz daha burda kalirsa kardeş katili olacakti.
"Sende pezevenklik yapmasan herkes senide sever ama yok imkansiz 2 dakika bile duramiyorsun.."
Batu abinin sesiyle Erdem şokla ona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ SEVDASI ~BxB~
Teen FictionBirbirlerinden nefret eden mahallenin serserisi Ozan ile ağır abisi Efken'in hikayesi... Not: Argo, küfür ve cinsellik içerir.