✰ ~ Rozdział 27 ~ ✰

129 12 9
                                    

~ Ciąg dalszy rozdziału 26 ~
- Gabi, zostaniesz moim chłopakiem?
•𝑮𝒂𝒃𝒊:
Nie powiem ,że nie byłem tym lekko zaskoczony..ale dobrze wiedziałem co mam odpowiedzieć...
- Wiesz ,Ricardo nigdy bym się na to wcześniej nie zgodził,ale teraz tak! Chcę zostać twoim chłopakiem Ricardo!
I pocałowaliśmy się. Wkońcu..tak długo na to czekałem , żeby Ricardo został moim chłopakiem..
•𝑹𝒊𝒄𝒂𝒓𝒅𝒐
Boże,chyba nigdy nie czułem takiej ulgi..
Mega się cieszę,że się zgodził 🥹
Teraz wie,że może na mnie liczyć niezależnie od tego czy zagra kiedykolwiek jeszcze w piłkę czy też nie . Zawsze będę go we wszystkim wspierał. Teraz już nie jako przyjaciel,ale jako chłopak..trochę dziwnie to brzmi ,ale myślę że się do tego przyzwyczaję.
Narazie nie będę mówił wszystkim o naszym związku, powiem tylko Arionowi ,bo to wkońcu on dołożył cegiełkę,do tego ,żeby to tak wszystko pięknie wyglądało.

Chwilę jeszcze podziwialiśmy zachód słońca i poszliśmy do mojego domu. Resztę dnia spędziliśmy na oglądaniu filmów i przytulaniu się na nich.
Jutro Gabi już musiał jechać do szpitala,żeby przygotować się do operacji..ja oczywiście pojadę tam razem z nim.
Nie powiem,boję się troche..prawie każda operacja to jakieś ryzyko..a tutaj ryzyko jest takie ,że jeśli coś nie pójdzie dobrze to Gabi już nigdy nie będzie mógł samodzielnie chodzić..ale mam nadzieję,że ten najczarniejszy scenariusz się nie spełni..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kochani,bardzo możliwe,że już powoli kończę tą książkę (ale jeszcze nie wiem tego na 100 procent więc spokojnie!) I ogólnie dziękuję wam ,że komukolwiek wogóle chce się ją czytać <333
I oczywiście poproszę o ocenkę rozdziału 💗
(Mogę wam dać jeszcze spojler ,że kolejna moja książka będzie o shipie Arion x Victor:)

𝑾𝒊𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰 𝒂𝒎 𝒊𝒎𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz