•𝑹𝒊𝒄𝒂𝒓𝒅𝒐:
- Jesteś najwspanialszym chłopakiem na świecie,Kirino - I poczochrałem mu włosy ręką.Odrazu zaczął jakąś głupią gadkę o tym ,jak długo te włosy układał i wogóle (ale wszyscy dobrze wiemy ,że dzień w dzień chodzi w tej samej fryzurze i zajmuje mu to jakieś 2 minuty ,żeby ją ułożyć hehe.)
Dobra ,ale wróćmy już do rzeczy.
Gdy już wróciliśmy z Gabim do ,,naszego" domu (to już było na drugi dzień!!)
jak zwykle postanowiliśmy pooglądać jakieś filmy zanim Gabiś musiał jechać na rehabilitację.
Ogólnie to rehabilitacja wygląda tak: jedziemy wspólnie do takiego centrum rehabilitacyjnego oddalonego od domu o jakieś 20 km. Tam zapisujemy się w recepcji i idziemy do jednego z pokoi. W pierwszym pokoju są robione badania ,czy wszystko jest okej z nogą i czy można przystąpić do rehabilitacji. Kiedy wszystko jest okej ,w kolejnym pokoju taka bardzo miła pani masuje nogę i ogólnie rozmawia z nami,przez co czas idzie o wiele szybciej. Później to chyba jest najtrudniejsze wyzwanie dla Gabiego. A mianowicie musi (oczywiście stoi przy takich specjalnych ,,barierkach (nwm jak to nazwać) (dla wtajemniczonych,chodzi mi o to,co kiedyś jak Victor odwiedził Vlada w szpitalu i stał przy tym i mówił,że bardzo chce grać w piłkę i wogóle a Victor stał przy drzwiach i się przyglądał) (to było w pierwszych odc ,tak gdzieś mniej więcej od 1-20 odc IE GO,nie pamiętam dokładnie w którym. Mam nadzieje,że zrozumieliście o co mi chodzi:)
A w ostatnim pokoju są sprawdzane postępy,czyli jak Gabiemu idzie i czy z nogą jest coraz lepiej,czy może gorzej.
Później oczywiście, wypisujemy się w recepcji i wracamy do domu. Tak wygląda/będzie wyglądało mniej więcej nasze życie 4 razy w tygodniu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I ogólnie nie wiem czy to nie jest ostatni rozdział tej książki,(nie mam już wsm na nią pomysłów, dlatego dzisiaj taki średni rozdział dodałam ,ale cóż :)
jeśli tak ,to jutro będzie pewnie Epilog a pojutrze podsumowanie 💗
I poproszę jak zwykle o ocenkę rozdziału 💗
CZYTASZ
𝑾𝒊𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰 𝒂𝒎 𝒊𝒎𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕?
FanfictionOgólnie to będzie to książka o shipie Ricardo x Gabi,nie obiecuję ,że rozdziały będą często ,ale będę się starać żeby były. 💗 Książka dużo odchodzi od fabuły IE GO. Buziaczkii dla was 😘