•𝑹𝒊𝒄𝒂𝒓𝒅𝒐
- Dzień dobry ,panie doktorze,i jak poszła operacja???
- operacja poszła naszczęście dobrze ,choć nie obyło się bez trudności. W przyszłości mogą wystąpić powikłania, przez które można nawet umrzeć ,lub nigdy już nie chodzić ,ale to dopiero za jakieś 3-4 lata.
Jak chcesz to możesz wejść do jego pokoju.
- Dziękuję panie doktorze!
Tak też zrobiłem. Usiadłem na łóżku obok Gabiego ,który jeszcze spał.
- Dobrze ,że wszystko się udało,Gabi. Teraz czeka cię rehabilitacja..,ale jakoś damy wspólnie radę. Będę cię wspierał.
- Wiem o tym doskonale,Ricardo..
- Gabi!! Obudziłeś się! Wreszcie!
- Hej, Ricardo..jak poszła operacja?
- Bardzo dobrze, chociaż nie obyło się bez komplikacji,przez które w przyszłości mogą pojawić się skutki uboczne ,ale to jest narazie nie istotne. Jak się czujesz Gabi??
- W miarę okej, chociaż chyba bywało lepiej.
- Dobrze ,to jaaaa..może ci przyniosę coś do jedzenia co?? Pan doktor powiedział,że jak się obudzisz ,to mam ci dać coś do jedzenia. Przyniosę ci coś ze stołówki szpitalnej,okej?
- Okej
Po chwili wróciłem z talerzem pełnym ziemniaków z surówką i schabowym (walić to ,że to jest w Japonii a nie w Polsce ,nie zwracajcie na to uwagi :)
- Dziękuję Ricardo! Na pewno będzie mi smakować!
Gabi zjadł obiad do końca.Mówił,że był bardzo dobry. Później po oglądaliśmy jakieś filmy w telewizji ,a potem to już Gabi poszedł spać ,a ja zresztą obok niego.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I takim sposobem coraz bardziej zbliżamy się do końca tej książki..
I jak zwykle poproszę o ocenkę rozdziału 💗
CZYTASZ
𝑾𝒊𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰 𝒂𝒎 𝒊𝒎𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕?
Fiksi PenggemarOgólnie to będzie to książka o shipie Ricardo x Gabi,nie obiecuję ,że rozdziały będą często ,ale będę się starać żeby były. 💗 Książka dużo odchodzi od fabuły IE GO. Buziaczkii dla was 😘