✰ ~ Rozdział 25 ~ ✰

135 16 2
                                    

•𝑹𝒊𝒄𝒂𝒓𝒅𝒐:
Następne dni spędziliśmy na oglądaniu filmów, seriali i odpoczywaniu. Ale wkońcu musieliśmy już wracać do szkoły . Co prawda za tydzień Gabi znowu nie będzie do niej chodził ,a ja pewnie też się zwolnię,ale poprostu chce się już zobaczyć z kolegami z drużyny. Stęskniłem się już trochę za nimi pomimo,że nie minęło niewiadomo ile czasu od naszej nieobecności. Pewnie zasypią nas masą pytań typu: czemu nas nie było ,jak się czujemy itp.
Ogólnie to został nam już ostatni dzień wolnego ,bo dzisiaj jest niedziela ,a już jutro idziemy do szkoły. Zaczyna mi się już powoli nudzić ,więc może i dobrze ,że wkońcu wracamy. Ale jest jeszcze jedna rzecz , którą chciałbym załatwić. A mianowicie spytać się Gabiego czy zostanie moim chłopakiem.Ostatnio nie zareagował najlepiej ,ale cóż..trochę się jeszcze do siebie zbliżyliśmy ,więc może warto spróbować?Zapytałbym też kogoś o radę tylko kogo..już wiem! Ariona! Przecież on ma doświadczenie w takich sprawach! (Ofc ,że Victor się go spytał czy chce być jego chłopakiem ,a Arionek się zgodził :)
Zaraz do niego napiszę..ale pewnie spytajcie się skąd wiem ,że są razem? A wiem to stąd ,że to Arion mi jako pierwszemu powiedział co czuje do Victora ,więc informuje mnie też na bieżąco,co się w jego relacji z Victorem dzieje.
Ale bez zbędnego przedłużania ,Arion zgodził się mi pomóc za co jestem mu ogromne wdzięczny. Cieszę się ,że uda mi się spytać Gabiego czy zostanie moim chłopakiem jeszcze przed operacją. Chcę to poprostu zrobić jak najszybciej. Ustaliliśmy z Arionem czas i miejsce spotkania (park nad rzeką ,za 4 dni) i tak naprawdę pozostało mi już tylko czekać do tego dnia ,kiedy wreszcie zadam Gabiemu jedno z ważniejszych pytań w życiu (ofc oprócz oświadczyn i zaręczyn).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I oczywiście na koniec klasyczne pytanie,chyba nie muszę wam mówić jakie ,bo pewnie doskonale wiecie jeśli czytacie moje rozdziały:) 💕

𝑾𝒊𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝑰 𝒂𝒎 𝒊𝒎𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz