Samo da napomenem, poslušajte pjesmu stvarno je odlična i ide uz nastavak, barem meni, hahah. ;-)
"Pripremite najbolju kočiju za mene i moju djevu " , rekao je Javadd svom vjernom podaniku Christianu (vraća se Alex Pettyfer , ako se sjećate ,xd ). Jocelyn se na nadimak ' moja djeva' u sebi nasmiješi. Uskoro Christian dovede prekrasnu kočiju koju su vukla dva crna , mlada konja. Jocelyn se divila toj ljepoti i raskoši. Javadd je uzme za ruku i pomogne joj se uspeti na kočiju. Tijekom vožnje, sjedili su jedno nasuprot drugoga. Vladala je tišina, ali ne ona neugodna, već ona u kojoj pogledi govore sve. Nakon petnaestak minuta, kočija se zaustavila.
Javadd je prvi izašao i oprezno uzeo Jocelyninu malenu ruku te ju oprezno spustio na tlo. Javadd je rekao kočijašu:" vratite se za sat vremena " . Kočijaš u znak potvrde kimne glavom, i nestane uz zvuk kopita i uzdignutu prašinu. Tada Javadd ponovno uzme Jocelyn za ruku, uputi joj ohrabrujući osmijeh i povede je kroz gustu šumu.
Prekrasna hrastova suma , protezala se u nedogled. Prastara stabla obrasla bršljanom i svakojakim drugim biljkama , dok se tlo vrvi raznim vrstama gljiva, velikim i malim, otrovnim i jestivim... Nakon nekoliko minuta hodanja, ispred njih ukaže se zelena livada prepuna tratinčica, a po sredini livade ružičasta dekica , a na njoj drvena košara. Javadd je dovede do dekice i pomogne joj da oprezno sjedne, kako ne bi uništila haljinu. Tada Javadd sjedne do nje i izvadi iz košare razne vrste hrane i pića.
"Jedi , malena." Stavi joj maleni zalogaj u usta, kao malenom djetetu. Jocelyn sramežljivo uzme komad hrane i oprezno ga prožvače. Nije ni bila svjesna toga kako samo jednom tom malenom gestom tjera Javadda na prljave i pervezne misli, te ju je htio uzeti odmah sad, ali mora se suzdržati, obećao je samom sebi. Iako će vjerojatno opet, pogriješiti , jer on je Zayn Javadd Malik, on uvijek griješi . Sve što on dotakne biva uništeno." Zar vi nećete jesti, gospodaru?" Tiho ga upita Jocelyn. "Hoću,ali pod jednim uvjetom: da me ti nahraniš." Jocelyn se začudila zbog kraljevog neobičnog zahtjeva , ali kada ju je rukom pozvao bliže, shvatila je da se ne šali. Sjela je pokraj njega i stavljala mu zalogaj pp zalogaj u usta, dok je Javadd žvakao i još uvijek umirao od smijeha na njezin prijašnji pogled.
Tada se Jocelyn pokuša podići, ali suknja joj zapne za koru drveta i ona padne,ali ju Javadd uhvati u naručje te ona završi neozljeđena , točno ispod Javadda. Zagledavši se u te njegove oči, crne i zastrašujuće , ali u isto vrijeme tople i pune boli, stvorene za ogledalo prošlosti, svrne pogled na njegove usne, punašne i rumene te dobije žarku želju da ih poljubi. Ne mogavši odoljeti, učini to.
Sa drugu stranu grada u malenoj trošnoj kolibi stajala u kutu sklupčana jedna djevojka. Od iznemoglosti, već pomalo i nadomak smrti. Zlatne kose bijaše joj pune prašine i čađe , dok joj je odjeća bila rasparana kao da je najveći siromah. Obuće nije imala. Jedino što ju je zapravo održavalo na životu bila je spoznaja da će se njezina voljena sestrica vratiti po nju.
Tada u kuću provale neki ljudi. Djevojka se još više stisne uza stari, pljesnivi zid. Pa kući se čuju odzvanjanja ljudi kako govore'Nije ovdje', ili nešto slično. Tada u prostoriju uđe jedan mladić, čupave zlatne kose i zlatno- smeđih očiju. Primijetila je da ima jako razvijene mišiće, te da nebi mogao imati više od dvadeset pet godina. Mladić je pogledom tražio djevojku, i našao ju je . Tiho joj se lribližio,i maknuo joj pramen kose sa lica. Shvatio je kako je prekrasna, baš kao što mu je njezina sestra opisala, čak i ljepša. Oprezno ju je uzeo u naručje i posjeo ispred sebe ne konja. Vojnicima je rekao:" zaustavite potragu, pronašli smo ju."
Javadd je ispustio tihi uzdah na njezine usne, dajući joj do znanja koliko je želi. Zaplela je ruke u njegovu gustu crnu kosu, lagano je čupkajući , dokazujući isto tako da ona želi njega koliko i on nju. No nešto ih je prekinulo.
Glasan zvuk kopita prekinuo je taj čaroban trenutak. Iznad njih stajao je Nicholas, držaći u naručju lijepu djevojku. Jocelyn je bez razmišljanja spustila djevojku i počela je bez prestanka grliti: sestrice moja draga, živa si" Obe su plakale od sreće. Nitki na svijetu ne može niti pomisliti, a kamoli dožvjeti kao one, dvije krhke napaćene duše, koje se nisu prestajale boriti. Kad su se konačno smirile , Jocelyn je prestavi Javaddu." Gospodaru, ovo je moja mlađa sestra Maya". Javadd joj uljudno kimne glavom, a ona uzvrati istom gestom jer je ila preslaba da se pokloni." A tko ste vi ,i kakve veze moja sestra ima s vama?" Maya potiho upita .
" Jocelyn, Jocelyn je moja žena."
Ljudiii, stvarno mi je žao ali iskupit cu vam se , obecajeeen. Stvarnoo!!! Znaci imam stvarno dobre razloge. Bili su mi upisi, pa sam se razbolila ko konj, i imala temperaturu 39. Stvarno soryy, nastavci ce od sada 100% ici cesce. Volim vas i nadam se da nije dosadan nastavak. Hvalaaa sta me trpite hahahahaha!!!!! Pusee♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
YOU ARE READING
Little princess (z.m.)
FanfictionTama . Sve što je cijeli život okruživalo prekrasnog kraljevića.Ljubavi nije imao,voljeti nije znao,dušu je izgubio. Sve dobro u njemu nestalo je.Bio je...Princ Tame.Sve je na njemu bilo skladno i prekrasno, ali hladno i mračno: crna kosa , maslina...