Pet godina prije :
Dvojica mladica u dobi od osamnaest godina stajala su u kutu plesne dvorane , veselo cavrjaljuci. Jedan je bio visoki tamnoputi crnokosi ljepotan, dok je ovaj drugi bio malo nizi , svjetlijeg tena i plavih ociju, ali jednako zgodan kao i tamnokosi mladic. Obojica su u ruci drzali do polovine napunjenu casu s viskijem i dvije kocke leda. Inace su jos kao djeca na ovakvim velikim zbivanjima voljeli biti u sredistu pozornosti, ali danas nije bio taj dan. Uskoro im se pridruzila mlada crvenokosa, pozdravivsi ih ,prvo nizega poljubivsi prijateljski u obraz a zatim tamnokosog opasno blizu njegovih gresnih usana, ali cinilo se da on, kao i obicno nije opazio nista cudno. "Onda, Michael sto kazes o novoj tvornici sapuna u Yorkshireu ? Otac bi je mogao poceti graditi vec sljedeci tjedan. "
"Mislim da ce to biti jako dobro za posao. Znas da se govorka okolo, da tvornica propada i da ce moj otac bankrotirati. To je naljutilo i njegove saveznike pa su se neku okrenuli od njega. Sads ce se sve promijeniti i moci cemo otplatiti dugove."
"Drago mi je sto to cujem", rekao je visi muskarac. "Ako trebas bilo kakvu pomoc, slobodno mi se obrati".Michael je kimnuo glavom u znaku zahvale , i zatim bas kad je pogledom pretrazivao prostoriju u nadi da ce ugledati debeljuskastu repliku svoga oca,za oko mu zapne neobican primjer ljepote koji je upravo ulazio na glavna vrata. Bila je prekrasna, duge plave kose zlacanog odsjaja, preplanulog tena i dubokomorskih plavih ociju.
Pogledi su im se susreli, osjetivsi pulsirajucu bol u bedrima. Nijednu zenu nine toliko pozelio. Javadd se lagano nakasljao, nakratko prekinuvsi caroliju i kroz osmijeh rekao:"Prijatelju moj, kreni i obori je s nogu." Lagano ga je potapsao po ramenu u znak podrske i uputio se prema djevojci. Lagano joj se naklonivsi, predstavio se:" draga gospo, princ Michael od Irske vama na raspolaganju. "
Djevojka se nevino nasmjesi, osjecajuci trnce kroz tijelo kad ju je poljubio u ruku preko rukavice. "Ledi Anabella Blanchard, milorde". Anabella. Njezino ime bilo je prava glazba za njegove usi. Nedugo nakon tog dogadaja, poceo joj se lezerno udvarati. Male stvari pune paznje bile su dovoljne da se oboje zaljube. Ali sudbina ih je razdvojila. Tjedan dana prije odlaska u Hempshire, dosao ju je zaprositi. Cim ju je ugledao, znao je da nesto nije u redu." Volim te". Bile su posljednje rijeci koje joj je uputio.
Sljedeceg dana saznao je srceparajucu istinu od svoje najbolje prinateljice Sophie. U suzama mu je prepricavala sto se dogodilo. Dok ga nije bilo kuci, Javadd se jako napio i otisao posjetiti Anabelle. Njegovu Anabelle. Bio je jako pijan, i iako se opirala nije nista mogla. Javadd je iskoristio najboljega prijatelja i njegovu ljubav. Poslije toga Anabella je nestala. Trazio ju je mjesecima i konacno je pronasao. Na mjesnom groblju nekog malenog mjestasca. Mjesni kapelan rekao mu je kako je djevojka od dolaska bila zalosna, i kako se govorilo da je bila trudna. Jednog dana nasli su njezino tijelo na obali blizu mjesta.
Vjerojatno se bacila s litice koja js okruzila mjesto, a more je donijelo tijelo na obalu. Nakon tog dogadaja, Michaela je hranila zelja za osvetom. Javadd mu je mnogo puta dosao reci pravu ' istinu' ali nije mu nikada dao priliku.
Nakon pet godina:
"Moj gospodaru, spremni smo." Rekao je Christian Javaddu dok je namjestao bisage na mocnog, crnog vranca. "Odlicno, reci ljudima da ostave desetak vojnika da cuvaju dvorac dok nas nema. "Javadd je bio nesiguran oko toga jer je dvorac cesto bio meta provalnika, razbojica i kriminalaca. Dovraga, morat ce riskirati. Treba mu dvaki vojnik u borbi protiv Michaela. Usao je u dvorac , kad ga u predvorju doceka Maya sa suzama u ocima. Nakloni mu se i kaze:"Gospodaru, nadam se da cete pronaci moju sestru, Bog neka vas cuva."
Taman kad je htjela otici,zgrabi je Javadd k sebi i povuce u zagrljaj. Saptao joj je umirujuce rijeci na uho , dajuci joj obecanje kako ce pronaci njezinu sestru, zivu ili mrtvu.
Tada se u predvorju pojavila Sophie , lijepa kao i uvijek sa svojom bakrenom kosom i punim ruzicastim usnama nije bils tip konvencionalne ljepotice tada , ali je svejedno bila prekrasna. Zelena haljina od muslima savrseno je izrazavala njezine macje oci , a pjegice oko nosa cinile su kontrast s njezinim lijepim porculanskim tenom.
Naklonila mu se , te mu potrcala u zagrljaj. "Oh, Javadd jako ces mi nedostajati"Prijateljski ju je zagrlio i rekao : " i ti ces meni prijateljice draga." Mrzila je to . Mrzila je kad bi je nazivao prijateljicom i sestrom.
Mrzila je kako bi u mladosti gledala u njega kao bozanstvo, a on je ne bi ni pogledao. Mrzila je kako ju je Michael gledao prije nego sto je upoznao onu slatku plavusu, kako se ono zvala... Ana, Bella, ...nije ni bitno.
Zeljela je da nju Javadd gleda onako kako je Michael gledao tu djevojku. Da je voli kao sto je volio Jocelyn. Da je vidljiva bol u njegovim ocima kad shvati da je nema uza se.
Ona je zena za njega, i to cemu i dokazati. Sad , kad se rjesila Jocelyn ,postat ce kraljica Britanije i Irske. Oduzet ce cmizdravom Michaelu prijestolje. Ah, tako glup neotesan muskarac, pomislila je. Bio je takav jos u mladosti. Odmah joj je povjerovao za Javaddovu izdaju . Onda je sada vjerujuci u osvetu , povjerovao da ce mu ona osigurati prijestolje zbog glupog hira iz mladosti. Sad,kad joj je Michael maknuo Jocelyn s puta ,Javadd ce biti njezin. Samo njezin. Ona ce zalijeciti njegovo slomljeno srce. A onda ce ona postati kraljica i vladati skupa sa Javaddom. Plan je bio tako lak. Laksi nego sto je mislila.
Javadd je stajao u potpalublju broda, pregledavajuci nacrte Michaelova dvorca. Bit ce teze uci nego sto je mislio. Dvorac je dobro utvrden , a sa sve cetiri strane je mnogo strmih klisura i tesko se uvuci bilo gdje sa tako velikim brodom. Ipak ce morato riskirati ne bi li se uspio iskrasti u jednu uvalu, najblizu obali. Prvo treba pricekati do mraka. Onda ce biti spremni za polazak.
Jocelyn je pohlepno jela stari kruh i pomalo pljesnivi sir koji je dobila jos jutros , kad ju je Michael doveo do svog dvorca i zatvorio u najudaljeniji i najmracniji dio dvorca. Bila je tako gladna , i svi.misici su je ludo boljeli. Mrzila je samocu. Mrzila ju je jer ju je posjecala na njega. Cijela ova prostorija i situacija ju je podsjecala na njega.
Njegov miris, njegove prodorne crne oci, tamnu gustu kosu. Podsjecala ju je na njegovu vjestinu skrivanja osjecaja. Na tamu koja ga je okruzivala. Na strast koju je osjecala cim bi ga ugledala.
Nije mogla prestati misliti na njega, koliko god zarko ona htjela. Izdao ju je, izdao je svog najboljeg prijatelja i prevario ju s drugom zenom njome pred ocima. Zeljela ga je mrziti,zeljela je iscupati svoje beskorisno srce iz grudi jer je nije zeljelo slusati. Sklupcala se na prljavi hladni pod i u tisini zaplakala.
"Gospodaru, sunce zalazi za otprilike pola sata."
Porucnik Giles, vjerni zapovjednik Javaddove vojske obavjestio je gospodara. "Jako dobro,Giles . Obavjesti ljude da se pripreme na rizik i sve sto dolazi s njim."
"Da gospodaru, ispricajte me." Javadd je znao da ovim pothvatom uvelike riskira , ali nije imao izbora. Ona je gore. Tko zna sto joj Michael sada radi.
Ubit ce ga ako joj padne i jedna jedina prekrasna crna vlas s glave.Opasao se macem oko pasa, zavrnuo dugacke rukave bijele kosulje sve do lakta a duge crne kovrce ukrotio vezavsi crvenu maramu oko glave. Jos malo. Jos malo i uspjet ce. Brod se polako kretao naprijed kad se culo lagano pucanje. Sranje...
Evooo ljudekii!!!! Nadam se da ce vam se svidjeti. Mislim da je brz i dug nastavak. Pokusavam se iskupiti. Molim vas komentirajte i voetate. Pozzz!! P.S uskoro pocinjen pisati novu pricu . ♥♥♥♥
YOU ARE READING
Little princess (z.m.)
FanfictionTama . Sve što je cijeli život okruživalo prekrasnog kraljevića.Ljubavi nije imao,voljeti nije znao,dušu je izgubio. Sve dobro u njemu nestalo je.Bio je...Princ Tame.Sve je na njemu bilo skladno i prekrasno, ali hladno i mračno: crna kosa , maslina...