Sjedio je u naslonjaču prošivenom crvenom svilom,dok je mrzovoljno gledao u hrpu dokumenata i pisama neuredno razbacanih po stolu. Pogled mu nije odavao nikakve emocije, samo je tupo buljio u papir i proučavao, dok je jedina rasvjeta u sobi bila malena, skoro potrošena svijeća.
Nakon nekoliko minuta proučavanja , uzeo je tirkizno pero i, prethodno ga umočivši u crnu tintu počeo je pisati...Kralj Engleske , Njegovo veličanstvo Zayn Javadd Malik naređuje da se u narednih tjedan dana u dvorac dovedu sve djevojke , po mogućnosti od 18.do 23. godine. Djevojke će biti podvrgnute testu u kojem će Njegovo Veličanstvo odabrati jednu ili više njih koje će ostati u dvorcu kao služavke ili će im pak kraljević odrediti uloge. Djevojke koje ne budu željele doći biti će bačene u najdublju tamnicu i izgladnjivane, a Njegovo Veličanstvo će im odrediti zaslužujuću kaznu.
Napisavši, vrati pero natrag u tintu i još jednom preleti preko pisma. Kad je završio, uzme pismo te ga stavi u kuvertu i zapečati svojim dragocjenim prstenom kojega je nasljedio od svoga djeda, dobrog starog vladara od kojeg je naslijedio sve ovo.
Zatim pozove slugu i kaže mu"Pročitajte pismo pa cijelom kraljevstvu, a ona djevojka koja se bude protivila mojoj zapovjedi neka bude dovedena u moje odaje." Sluga uzevši pismo kimne u znak pokornosti te tiho izade zatvorivši vrata za sobom. Javadd je ostao u svojoj odaji,smišljajući kako ce kazniti neposlušne djevojke.
....
Kralj Engleske , Njegovo veličanstvo Zayn Javadd Malik naređuje da se u narednih tjedan dana u dvorac dovedu sve djevojke , po mogućnosti od 18 do 23 godine. Djevojke će biti podvrgnute testu u kojem će Njegovo Veličanstvo odabrati jedn ili vise njih koje će ostati u dvorcu kao služavke...
Kraljev vjerni sluga Joseph čita kraljevu zapovijed nasred glavnog trga. Ljudi se srde, viču i naguravaju se. Bespomoćne djevojke trče u svoje kuće ne bi li se sakrile,dok ih njihovi očevi pokušavaju obraniti,ali bezuspješno. Prinčeva vojska tako je snažna da samo gurnu očeve i uplakane majke na stranu. Bez po muke razvale vrata svake kuće i po dva sa svake strane izvuku nevine djevojke vani. Ali jedna je bila posebna. Bježala je duboko u šumu i borila poput male divljakuše. Bila je predivna, prekrasna. Udarala je vojnike i nogama i rukama i branila se, jer nije mogla dopustiti da njezina malena sestrica ostane sama, bez nje. Umrijet će. Šake su joj okrvavile i oslabila je ,i nike više mogla izdržati, pa je pala na prašnjavo tlo. Tada je vojnici podignuše uz riječi i zloban osmijeh:"Njegovo veličanstvo ima iznenađenje za vas ", čuvši te riječi, pred očima joj se stvori mrak....
Promatrao ju je dok je spavala u njegovom krevetu. Tako nestvarna, predivna. Njezina porculanska koža činila cu je jos nevinijom, dok joj je duga crna kosa počivala razbacana po jastuku. Nikad se dosada nije susreo s takvom ljepotom. Baš zato ju je morao uništiti. Sve jedinstveno na svijetu moralo je biti iskorijenjeno. Možda je na trenutak čak i zažalio sve stvari koje će joj uciniti, ali čim su se njezine vesele oči susrele s njegovim hladnim pogledom , njegovo žaljenje palo je duboko, u zaborav.
Hello ljudii!!! Htjela sam jos objaviti ali onda bi bilo puno pa... uostalom recite mi sto mislite? Jel vam se svida? Molim vas da ostavite koji vote ili komentar! Smatram d aovo nije kratko!!! Stvarno mi ke jako stalo do ove price i vaših komentara. Hvala unaprijed!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little princess (z.m.)
Hayran KurguTama . Sve što je cijeli život okruživalo prekrasnog kraljevića.Ljubavi nije imao,voljeti nije znao,dušu je izgubio. Sve dobro u njemu nestalo je.Bio je...Princ Tame.Sve je na njemu bilo skladno i prekrasno, ali hladno i mračno: crna kosa , maslina...