"Kako to mislite,pobjegao je!??!?!" Javadd se derao iz petnih žila na dvojicu proćelavih debeljuškastih stražara. "Rekao sam da ga ne ispuštate iz vida, vi budale beskorisne." Javadd je bio užasno ljutit jer je njegov zloglasni neprijatelj, princ od Irske ,Michael uspio pobjeći. Naime, oni su bili rođaci u drugom koljenu . Za vrijeme vladavine Javaddova djeda,pokojnog kralja Richarda , Irska i Engleska su bile u dobrim odnosima. Nakon njegove smrti, Javaddov otac Gerard i njegov brat George su se žestoko posvađali oko prijestolja. Na kraju je Gerard naslijedio Englesko prijestolje, a George je otišao u Irsku. Nikad se nisu pomirili oko prijestolja, pa se dan danas Javadd i Michael svađaju oko prijestolja. Javadd pokušava osvojiti Irsku zbog osvete, dok Michael želi zbaciti Javadd sa prijestolja i postati kralj te ujediniti Englesku i Irsku u vodeće kraljevstvo kojim će samo on upravljati. Javaddu je ovo bila jedinstvena prilika, a stražari su uprskali. Udarao je šakama po zidu , samo da bi lakše izbacio bijes koji ga je držao. Toliko je jako udarao , da su mu se šake raskrvarile. Tada čuje otvaranje vrata. Malena Jocelyn pokuša neprimjetno ući u sobu, ali haljina joj zapne za vrata, i baš kad je bila spremna pasti, netko je uhvati u naručje. Njegove snažne ruke noslile su je do velikog kreveta u središtu sobe. Bila je jako iznenađena. Ali se i bojala, jako ga se bojala. Već je shvatila da.je Javadd spreman učiniti sve da ostvari svoj cilj, pa je šutjela. Polako ju je polegao na krevet, milujući joj desni obraz. U glavu su mu dolazile sinoćnje slike. Slike nevine djevojka.koja lije suze dok ju on uništava. Osjećao se krivim zbog toga, a najviše zato što ga Jovelyn nije gledala očima mržnje, već očima tuge i boli. Predosjećao je da ga nešto želi upitati,ali ju je bilo strah. Ohrabrio ju je nježnim masiranjem njezine malene ručice. "G-g-gospodaru, mogu li vas nešto zamoliti? Javadd je vidio da je djevojci očajnički potrebna pomoć, pa ju je ohrabrio potvrdnim klimanjem glave. "M-m-možete li, molim vas spasiti moju sestru i dovesti je ?" Javadd je stajao začuđen. Nije znao da je Jocelyn imala sestru. Zapravo,malo je toga znao o njoj, a većina su bile glasine, i to većinom neistinite. "U redu." Rekao je Javadd bez premišljanja. Ali uz jedan uvjet. Jocelyn ne izdahnula od olakšanja i rekla jedno tiho ' hvala', no nije mogla izdržati, da ga ne upita koji je to uvjet. "Sve ćeš saznati večeras." Tiho joj šapne na uho. Tada Javadd zovne sluge. U sobu tiho došeta lijepa mlada crnkinja, sigurno je bila Jocelynina vršnjakinja. Javadd joj kaže nešto na uho , dosta nečujno tako da Jocelyn nije ništa razumjela. Vrati se do Jocelyn , poljubi je u čelo i izađe. Lijepa crnkinja se tada približi Jocelyn i uljudno se, uz lagani poklon predstavi:" zdravo gospo, ja sam Caytlin, jako mi je drago. Ako smijem primjetiti jako ste ljupki,gospo." Jocelyn joj uzvrati pozdrav i od srca joj se nasmiješi, osjećajući pritom kako joj se obrazi žare od srama. Nije navikla da joj ljudi govore kako je lijepa. Tada joj Caytlin pripremi toplu kupku sa umirujućim aromatičnim mirisima metvice i limuna. Jocelyn je oprezno ušla u kadu i opustila se , dok joj je Caytlin prala maleno tijelo. Kad su završile, Caytlin joj donese svileni ogrtač i otprati do sobe. Jocelyn zapravo nije znala zašto je Caytlin ovako lijepo uređuje,ali nije htjela propitkivati. Nakon što je počešljala njezinu bujnu crnu kosu,stavila joj je prekrasno cvijeće u nju pa je sada bila joj nježnija. Kad je završila , izvadi iz ormara predivnu haljinu, bijelu sa prošivenom čipkom na leđima. Haljina je bila kao stvorena za Jocelyn. Osjećala se kao malena kraljevna u njoj. Nekoliko se puta zavrtila po sobi, pritom ispuštajući krikove radosti, kao malo dijete koje je dobilo dar. Tada se začuje kucanje na vratima. Javadd uđe u sobu i zastane pred ljepoticom koju je ugledao. Odmjeravao ju je od glave do pete i pitao se, jeli takva ljepota stvarna? Caytlin se pozdravila, i izašla iz sobe, pritom zatvarajući vrata. Javadd se za korak , dva približi malenoj djevojci, pritom stavivši njezine malene ruke u njegove velike. Ovako spojeni, izgledali su kao stvoreni jedno za drugo, dvije savršene suprotnosti koje ne mogu jedna bez druge. "Idemo, dođi." Javadd je lagano.progura, otvori vrata i pusti je da prva izađe. Njegova gesta izmami joj maleni osmijeh na rumeno lice. Javadd je bio sretan, jer je znao da je taj osmijeh bio upućen samo za njega, i zbog njega.
Hellooo ljudii!!! Sory što kasnim. Možda je ovaj nastavak malo dosadan, ali u sljedećem upoznajete Jocelyninu sestru i nešto će se još zanimljivo dogoditi. Volim vas, najvjerniji ste i najbolji. Molim vas, ostavite vote ili komentar. Sa strane slika je Caytlin . Hvala vam , voolim vas. Zanemarite greške. Današnja posveta je zaketyhoran55 kraljica i ne mogu vjerovati da je stavila moju priču u reading list pod najbolje. Hvala ti najbolna sii. Zanemarite greške, sljedeći nastavak stiže uskoro da vam se iskupim . I ako možete da nekome preporučite moju priču. Hvalaaaaa, pusaaa♥♥♥♥♥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Little princess (z.m.)
FanficTama . Sve što je cijeli život okruživalo prekrasnog kraljevića.Ljubavi nije imao,voljeti nije znao,dušu je izgubio. Sve dobro u njemu nestalo je.Bio je...Princ Tame.Sve je na njemu bilo skladno i prekrasno, ali hladno i mračno: crna kosa , maslina...