Petnaesto poglavlje

291 15 10
                                    

"Straza, uhvatite ga!" Javadd je refleksno skocio i izvukao mac iz korica. Na njega su nasrnula dvojica Michaelovih strazara u velikim teskim oklopima , te su se zbog toga mnogo sporije kretali.

Javadd je bio uvjezban borac, te je s lakocom savladao dvojicu protivnika. Ali, tada je na njega nasenulo desetak vojnika i nije se mogao vise obraniti.
Osjetio je jak udarac u zatiljak , a u maglici misli zacuo je prestrasen vrisak svoje drage.

"Gospodara nema vec dugo, da se nije nesto dogodilo?" Jedan od vojnika zabrinuto je upitao Christiana i pukovnika, koji su u satoru upravo raspravljali o razradi taktike za napad.

"Ne znam, Johne nisam siguran , dobro kazes. Okupi desetak vojnika pa podite izvidjeti situaciju." Odvratio mu je Christian zabrinuto. Gospodar se morao vratiti prije pola sata, i mrak se vec polako spustao. Morao je nesto poduzeti bez Javaddova dopustenja. A ako se dogodilo ono cega se upravo bojao, morat ce biti spremni.

Jocelyn je lezeci plakala na starom krevetu u mracnoj tamnici. U glavi su joj se odvijale prijasnje slike. Javadd. Njezin Javadd je dosao po nju. Ipak mu je stalo do nje. Nasmijala se u sebi. Srce joj je pocelo jace tuci kad ga je ugledala. Pogledala je u njegove prekrasne smede oci i u njima vidjela toplinu i zabrinutost. Ako ikad izadu zivi , pokusat ce mu oprostiti, zaklela se samoj sebi. I zbog sebe, i zbog njihovog djeteta.

"Rodace moj dragi, pa reci nam sto te dovodi ovdje ovako kasno" ironicno je naglasio Michael gledajuci u svog rodaka koji je klecao ispred njega zavezan okovima. "Dosao sam po svoju zenu. " , bijesno mu je odvratio Javadd. Michael se na to gorko nasmije . "Tvoju zenu? Koliko znam, niste vjencani. A i necete biti." Uzvratio mu je podsmjehivajuci mu se , okrecuci u ruci casu crvenog vina. "Michael, upozoravam te, taknes li je samo ,...

"Sto??? Sto ces mi ti napraviti? Ubit cu te i prije nego sto mislis, a tvoja lijepa zenica ce postati moja i grijat ce moj krevet svaku..." "Prekini!!! Ona nikad nece biti tvoja !! Ona je moja i bit ce moja zauvijek!" Javadd je bijesno skocio na Michaela izbivdi mu pritom casu vina koja se prolila po podu, ali ga nije uspio uhvatiti jer su ga u tome sprjecavali zeljezni lanci oko ruku.

Michael se prestraseno laknuo od njega, dao znak slugama da ga malo udalje. Kad sd konacno primirio, izusti:"Osveta je konacno moja , i tvoja zena ce bit moja!!!" bijesno je prosiktao Michael.

" Proklet bio ,zar ti je toliko tesko shvatiti da ja nisam ni dotaknuo . Jos uvijek mi ne vjerujes . Netko ti je lagao. Smjestili su mi. Pobogu, nikad ne bi bio sa djevojkom najboljeg prijatelja i rodaka. Bio sam svakakvi gad, ali to nisam nikad napravio. Nikada!!! Cujes li me , nikada!!!"

Javaddu je zila pulsirala na vratu od ljutnje i ogorcenosti.

"Kako mozes nakon toliko godina i dalje lagati? Tolika si kukavica , Javadd? Toliki si gad da ni nakon tri godine ne mozes priznati da si je silovao i da se zbog tebe ubila!?!?! Ha, Javadd?!?! Reci barem jednom istinu u tom svom bijednom zivotu! Reci , ili ce ona platiti!! Govori!!"

Michael je skocio na Javadda i uhvatio mu vrat rukama te ga poceo jako stiskati. Javadd je tesko disao, i kroz trenutke je progovorio koju rijec." Tu noc... bio sam pijan... vracao sam se doma i.." Michael je lagano popustao stisak.

"Doma me je dopratila kontesa Mariette. "

Michael se je odmah sjetio. Bila je desetak godina starija od njih ali vrlo zgodna crnokosa udovica sa bujnim dekolteom koja se cesto na drustvenim dogadajima vrtjela oko njega i Javadda.

"Ne znam sto se dogodilo, ali to jutro probudio sam se pokraj nje u njezinoj kuci u Hempshireu. Znam samo da sam poslije toga otisao natrag u dvorac. Nekoliko dana poslije saznao sam da je otisla, nitko nije znao kamo. "
Michael se takoder sjecao te afere kad je lijepa mlada udovica netragom nestala, a nakon nekog vremena dosle su vijesto da se udala za nekog bogatog spanjolskog politicara i s njime dobila troje djece.

"Michael, u sjecanje na nase prijateljstvo, povjeruj mi molim te. Nikad te ne bi tako povrijedio."
Michael je na trenutak izgledao kao da mu je stvarno povjerovao, ali onda ga snazno gurne na pod i pocne udarati nogama." Ti, smece sentimentalno! Stvarno si mislio da cu ti povjerovati, ha!! E sad ces vidjeti sta znaci patiti zs voljenom osobom. Patit ces gore nego ja, kunem ti se!!!"

Sa tom rjecju, ostavio je Javadda da se previja u bolovima i otisao po svoju zadovoljstinu.

Jocelyn je cula odzvananje necijih cizama iz hodnika kada su se vrata tamnice otvorila. Usao je Michael, vidno bijesan i uzmemiren. "Ides sa mnom, odmah!" Zaurlao je i naglo je povukao za ruku. Vukao ju je sve do glavne dvorane , gdje je ugledala sklupcano tijelo muskarca na podu." Javadd!!! Javadd , probudi se!!" Viknula jr i potrcala prema njemu. Snazno ga je zagrlila i udahnula njegov miris. Njegov miris koji joj je tako prokleto nedostajao cijelo ovo vrijeme. Osjetila je njegovo srce kako kuca, i njezan hrapavi sapat u blizini uha:" princezo, nedostajala si mi"

"I ti meni, Javadd , i ti meni." Tada ju necije ruke razdvojise od Javadda i ona pocne vrisati." Pusti me!" Javadd isto tako odmah reagira pa kaze, pusti je, odmaahhh!!!"
Michael se nasmije, a njegov osmijeh odzvoni u polupraznoj prostoriji. Izvuce bodez iz korica na desnom boku i prisloni joj ga uz vrat. Tiho jo sapne:"Sad cemo, princezno , nas troje igrati jednu igru, moze?" Jocelyn prestraseno kimne glavom.

"Prvo pitanje. Jeli volis ovog gada koji stoji ovdje ispred nas?" Jocelyn odlucno odgovori:"Da."

"Krivi odgovor", odvrati Michael i prereze jedan rukav haljine.
"Jos jednom ponavljam. Volis li ga ?"
"Da!"
"Ponovno krivi odgovor" , i prereze vezi dio haljine, tako da su joj ostale prekrivene samo dojke intimni dijelovi, pokazujuci njezine lijepo oblikovane noge i bokove.
"Pustii jee!!" Urlao je Javadd.

"Zadnji put pitam:" volis li Javadda Zayna Malika, covjeka koji te je silovao, oduzeo ti djevicanstvo i prevario te?"
Jocelyn odgovori:" da, volim ga". Tada Javaddd zaplace, a Michael odreze bodezom cijelu haljinu.

Hellooouu guyys!! Nije me bilo dugo, soryy ali bila sam bolesna a sad samo bolje pa sam vam uspjela napisati nastavak. Ima 1067 rijeci . Nije bas puno, ali morala sam ovdje stati zbog necega u drugom nastavku. Svi ste mi dragi i volim vase komentare i voetove. Molila bih vas da nekome preporucite ovu knjigu i da procitate uvod moje nove price His slave. Kad bude dovoljno citatelja, idu i nastavci. Hvala svima!!!
♥♥♥♥♥

Little princess (z.m.)Where stories live. Discover now