Osmo poglavlje

354 25 8
                                    

Raskošna blagavaonica ukrašena mnoštvom svijeća i kristalnih lustera činili su prostor još ljepšim i veličanstvenijim . Stol , krcat raznim poćima i jelima , smješten po sredini prostorije stvarao je osjećaj ugode. Na jednom čelu stola stajao je Javadd , a na drugom Jocelyn. Maya se nalazila s Jocelynine desne strane. Večera je bila poprilično tiha, većinom se čulo udaranje vilice i noža, tek ponegdje koji progutani zalogaj. Nitko nije znao kako započeti priču. Maya je Javadda gutala pogledom. Nije još uvijek mogla probaviti da sve ono što su ona i njezina sestra imale više nikad neće postojati.




Jutrošnji događaj:

"Ona je moja žena " ponosno je rekao Javadd . Maya i Jocelyn gutale su ga pogledom. Jedna je stvar biti u zatočeništvu, a druga biti udana, iako ni sama toga nije bila svjesna. Ona je pripadala njemu. I jasno je dao do znanja njezinoj sestri da se mnogo toga promijenilo otkad su se zadnji puta vidjele. Jocelyn ga prestrašeno upita:"O-o-otkad to , moj gospodaru?" Javdda je malo reći pogodila ova rečenica, ali ju je pokušao ne shvatiti u lošem smislu, pa joj odgovori:" oduvijek, malena." Maya i Chrustian stajali su po strani i upućivali im zbunjene poglede. Pa glavi su im se motala razna pitanja, kako netko moze biti vjenačan, a da druga osoba to ne zna? Javadd je znao. To je bilo dovoljno. To je bio njegov zakon i njegova ovlast, te je on mogao raditi što hoće i s kim hoće. Pa pobogu, on je jedini istinski pravi nasljednik Engleske krune. Znao je da će Jocelyn jedino tako moći nenasilno držati pored sebe, pa je lažirao brak ispred drugih, kasnike ispričavši Mayi kako su se vjenčali u tajnosti. Ali ne zadugo, jer ono što Zayn Javadd Malik poželi, on to i ostvari. A nju je poželio kao nijednu dosad i ostvarito će svoje ciljeve, prije ili kasnije.













Nakon večere , Javadd zapovijedi Jocelyninoj sluškinji Caytlin da otprati Mayu do gostinjsle sobe. Soba je bila jako lijepa, velika i prostrana. Posteljina je mirisala na svježe ubranu lavandu, a na noćnom ormariću pokraj kreveta nalazio se maleni buket maćuhica. Maya je bila odiševljena. Još nikad nije bila u takvoj sobi, a kamoli spavala pokraj njega.












U gostinjskoj sobi, Javadd i Jocellyn i dalje su blagovali. Zapravo, nijedno ni drugo nisu jeli, već su samo prevrtali povrće i meso po tanjuru. Tada uđe glasnik uz glasan zvuk kucanja , i preda Javadu pismo. Napravljeno od najboljeg papirusa, a kad je Javadd vidio prečat znao je da od ovog pisma ne može biti ništa dobro, jer je bilo označeno pečatom Javaddovog najzloglasnijeg neprijatelja , princa od Irske.







Čitajući pismo, sve je više i više bjesnio. Kap koja je prelilačasu, tako da je Javadd povukao cijeli stolnjak i sve je završili na podu. Bijesan, ljut i izfrustriran uletio je u sobu glasno lupajući vratima.


..

Jocelyn ga je željela smiriti. Morala je. Polako je dotapkala do sobe tiho otvarajući vrata. Ušla je i zatekla sobu u neredu. Bačena vaza, stare Javaddove slike s djedom. Shvatila je da je jako ljut. Nije ga pronašla nigdje po sobi pa je pretpostavljala da je u zahodu. Na putu njegova odjedća bila je razbacana svuda po podu. Tiho se došuljala i ušla , pazeći da je ne primijeti, jer bi se inače mogao naljutiti. Samo se htjela uvjeriti da je dobro. Kad je konačno ušla, vrata iza nje si se naglo zatvorila, a ona je osjetila ruku na ustima, i pritisak nečijeg tijela uz svoje. Dobro je znala da samo jedna osoba može tako utjecati na nju. Javadd je stajao ispred nje, potpuno gol.








Rumenilo u njezine obraze se ponovno slijevalo. Javadd nježno makne ruku s njezinih usana i pritisne je uza zid. "Došla si, želiš me , zar ne?" Zareži joj grubo u uho, a Jocelyn lonesena osjećajima koje ni sama još ne shvaća ,kaže očajno " da!". Tada Javadd jednom rukom otkopča gumbiće na njezinoj haljini, a drugom je strgne sa njezinog vitkog tijela. Sada više nine mogao sakriti požudu koju je osjećao. Spojili su usne u gladan poljubac. Podigla mu je ruke oko struka, a on ju je odveo ispod tuša i naslonio na hladan zid. Uzdahnula je od užitka kapanja kapljica niz njezinu kožu i Javaddovim usnama na njezinom vratu. Kružnim pokretima masirao joj je bradavice, koje su se zbog užitka još više ukrutile. Ljubio ju je po cijelom tijelu ostavljajući vlažne poljubce po njezinom tijelu. Znao je da im je ovo možda zadnji zajednički put, te da možda više nikada neće ugledati lice svoje malene Jocelyn.

Heloou ljudii. Znam dosadno je i glupo ali eto sta cemo sad. Oprostite na greskama. tatinaprinceza morate je followat ili nesto,zenska je senior , kraljica stvarno .voliim vaaas. Ako sta koga zanima neka pita u komemtaru♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Little princess (z.m.)Where stories live. Discover now