Yorum yapmayı unutmayın Kankişlerim. Öpüldünüz😽Ben merhametli biriydim. Hatta belki de merhametin vücut bulmuş haliydim. Ancak bile isteye yapılan bir yanlışı, sırf canım yansın diye dokundurulan lafları, imaları, beni huzursuz hissettiren ters bakışları yutacak kadar da saf değildim.
Eskiden belki ama şimdi değildim.
Berzan beni mutfaktan çıkarıp Kolumdan sürüyerek yatak odasına getirdi. Kapıyı açtığı gibi Kolumdan içeri iteledi beni, ardından da kendi girdi.
Tek kaşımı kaldırıp umursamazca güldüm.
"Sen ne demeye girdin içeri? Cici karın seni bekliyor odanızda, gitsene yanına!"
Sitemle söylediklerim üzerine hasbinallah çekip karşımda durdu.
"Neydi sabah aşağıda yaptığın gösteri"
Benim yalvarmalarım gösteriydi yani öyle mi? Cevap vermeyip sessizce yüzüne bakıyordum. Tepkisiz kalmama sinirlenmiş olacak ki Kolumdan tutup kendine çekti beni.
"Cevap versene feraye! Az kalsın tüm işi bozuyordun. Demir öylece bırakacak mı sanıyorsun bu işin peşini ha! Kırk dereden su getirdik biz seni bilmesinler, duymasınlar diye"
Ee bana neydi bundan! Omuz silktim sakince.Hala tepkisiz, perişan halimle ona bakıyordum.
Kolumdan iteledi beni. Arkaya doğru sendeledim. Berzan bana böyle davranmazdı ki. Ondan gördüğüm bu muamele daha da canımı yakıyordu.
"Kime diyorum ferayee! Konuşsana."
Derince bir nefes alıp başımı hafif boynuma yasladım.
"Ben haftalardır kendimi yırtıyorum, sana, ailene herkese konuşuyorum. Ama beni duymuyorsunuz. Artık benim ne konuşacak ne kendimi anlatacak halim kalmadı. Zaten anlatsam da anlamıyorsun ki berzan"
Ben konuşurken yüzümü izledikten sonra oflayarak karşıma geçti. Ellerimden tutup beni yatağa oturttu. Komodinlerin gözünü karıştırmaya başladı. Bu adam ne yapıyordu allasen!
" Ne arıyorsun berzan"
Hala gözleri karıştırmaya devam ediyordu.
"Hah buldum." elindeki kremi kaldırıp bana gösterdi yanıma ilerlerken. "şu yanağını bir halledelim. Hesaplaşacağız ama önce şunu sürelim. İz kalmasın"
Bitkinlikle bakıyordum yüzüne. Şaka mı yapıyordu ya. Gözümün önünde bu konağa gelin, üzerime kuma getirmişken beni aşağıda onlarca insanın içinde deli ilan edip elin adamının insafına bırakmışken! Şaka yapıyor olmalıydı.
Yanıma oturup elindeki kremden parmağının ucuna sıkıp yanağıma sürmek için elini uzatınca bedenimi geri çekip izin verdim.
"Berzan Allah aşkına ne yapıyorsun! Bırak, istemiyorum."
Derince öfkeyle nefesini verip ensemden tutup yüzümü kendine yaklaştırdı. Gözleri yüzümün her yerinde gezindi. Ardından elindeki kremi yanağıma sürüp parmağıyla yavaşça yaydı.
İşini bitirdiğinde gözlerini tekrar gözlerime çıkardı.
" Seni çok özledim feraye"
Dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla olan gücümle onu ittim kendimden.
"Ne yapıyorsun ya sen, kendine gel berzan ne yaptığını sanıyorsun"
Yataktan kalkıp karşısına geçtim. Ellerimi öfkeyle saçlarımdan geçirdim. Dengesiz dengesiz davranışları çok can sıkıcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAFDERUN
RomansaYETİŞKİN OKURLAR İÇİN UYGUNDUR!!! Çocuğu olmadığı için üzerine kuma getirilen ve bir çıkış yolu bulamayıp çareyi kumasının abisi demirhan çalhanoğlu ile evlenmekte bulan feraye'nin hikayesi... " Tüm hakları saklıdır ©