5 : ÇAĞRI'YMIŞ

580 49 41
                                    

Lütfen oy atmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın keyifli okumalar dilerim ❤💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lütfen oy atmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın keyifli okumalar dilerim ❤💕

****

Dünkü partiden sonra ne yaşanmıştı? Karşımdaki televizyonda o Tolga'nın fotoğraf kareleri dönüp durdukça aklımda tekrarlayan soru buydu.

Bir fotoğrafta denizdeydi. Evet sahil kumlarının üzerinde arkasına denizin mavisini alarak, altında sadece bir şortla kollarını göğsünde bağlayarak kameraya kocaman gülümsemişti. Bir fotoğrafta ise yine denizdeydi ama küçük bir kayıkta elindeki balıkçı oltasını tutuyordu. Oltanın ucındaki balığa bakarak gururlu bir şekilde gülümsemişti.

Birkaç tane daha fotoğraf vardı ve hepsi bir döngüde ekrana gelip duruyordu. Her fotoğrafında boğazımda bir yumru oluşuyor, yutkunmama izin vermiyordu.

Sağ elim titrerken fotoğraflar tekrar aynı döngüde ekrana çıkıp duruyordu. "Umarız ki bu olay biran önce çözülsün. Sıradaki haberimiz ise bir köpeğin kendi kuyruğunu ısırıp... "

Ve ekran değişti. Artık dönüp duran fotoğraflar yoktu. Gözlerimi kapatıp boğazımdaki yumruğu yok etmek istercesine derin bir nefes aldım. Gözlerimi tekrar açtığımda Zeliş'in kanalı değiştirdiğini gördüm. Sonunda bir magazin haber kanalında durup, elindeki kırmızı elmadan bir ısırık daha aldı.

Oturduğu yerden arkasını dönerek, "Bu çocuk dün bizim olduğumuz partide miydi?" Diye sordu ağzındaki son lokmayı da çiğneyip yutarak.

O çocuğu tanıyorum diyemedim.

O çocuk dün bana sarkmaya çalıştı diyemedim.

Sadece susarak omuz silktim. "Bilmem."

Şu an bunu kimseye söyleyemezdim. O çocukla belki de en son görüşen bendim? Olamaz mı? Hayır kendim için endişelenmiyorum çünkü masumum. Bunu biliyorum.

Ben kendimden eminim.

Zeliş elindeki yarıladığı elmayı oturduğu iki kişilik koltuğun önündeki sehpaya bırakarak yanıma geldi. Tam karşıma dikilip elini koluma koydu.  "Biraz durgun gibisin." dedi ve dokunduğu kolumu sıkarak sıvazladı.

Sıktığı yer tam da dün o itin morarttığı yer olduğu için inlememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Allah aşkına nasıl tam da o bölgeyi buldu?

Sıktığı kolumdaki elinin üzerine diğer elimi koyarak hafifçe vurdum. "Ben iyiyim. Sanırım banyo dünkü geceden sonra beni ayıltmak için yeterli değil." Dedim gülümseyerek.

Dudaklarını ağzının içine yuvarladı ve elini çekerek omuz silkti. "Dün yorucu bir gündü." Dedi tatlı tatlı. Bu hali gözüme çok sevimli geldiği için gülümsedim.

Yere düşürdüğüm havlumu alarak bana uzattı. "Bugünkü etkinliğimiz ne biliyor musun?" Diye sordu. Elinden havluyu alarak kıyafet dolabımın önüne geldim. "Hayır."

BÜYÜKADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin