Lütfen oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar dilerim.😘
*****
Yarım saat önce...Karşısındaki akşam haberlerini izlerken oldukça ciddiydi Çağrı. Haber izlemek ona sıkıcı gelse de yine de izlemeyi seviyordu.
Talha oturduğu tekli koltukta karşısındaki televizyonu izlerken arada Çağrı'ya kaçamak bakışlar atıyordu. Her zamanki gibi yine Çağrı'nın evine gelmişti ama bu sefer amacı farklıydı. Bir ayağını yere vurarak tıkırtılar çıkarıyordu. Sıkılmaya başlamıştı artık. Biran önce planını devreye sokmak istiyordu.
Rahat görünmeye çalışarak dışarı doğru sesli bir şekilde üfledikten sonra öne doğru eğilerek elini Çağrı'ya doğru uzattı. "Telefonunu versene be takılayım biraz." Çağrı bakışlarını televizyondan çekmeden, "Git kendi telefonunla ilgilen." dedi. "Benimki şarjda." Dedi Talha. Şarjının biteceği günler böyle olmalıydı. Çağrı sıkıntılı bir nefes verip hemen yanında olan telefonunu fazla uzatmaması için Talha'ya uzattı.
Talha bunu görünce kızlar gibi sevinç çıklığı atmamak için zor durdurmuştu kendini. Rahat ifadesini hiç bozmadan telefonu alıp rastgele gezinmeye başladı. Çağrı'ya küçük bir bakış attıktan hemen sonra instagrama girdi. Biraz gezindikten sonra Ekin'in hesabına girdi. Rastgele bir fotoğrafa tıkladıktan sonra yerinde dikleşerek oyunculuk yeteneğini konuştudu.
"Aaa! Bu Ekin yenge değil mi?" diye abartılı bir şekilde bağırınca irkilerek doğruldu. İrkilmişti çünkü arkadaşının kız çığlığı gibi çıkan sesini beklemiyordu. Yerinde dikleşmişti çünkü onun adını duymuştu. Ekin...
Çağrı umursamıyormuş bir izlenim verip karşısındaki televizyona odaklanmaya çalıştı. "Aa vallaha da o." Diyerek Talha oturduğu koltuktan kalkıp Çağrı'nın oturduğu ikili koltuğun boş tarafına oturdu. Fotoğrafı çok yakından inceliyordu.
Çağrı bacağını diğerinin üzerine atarak koltuğa biraz daha yaslandı. Televizyonu izliyordu ama artık o kadar da odaklanamıyordu. Kafasını hiç çevirmeden gözünü kaydırıp ekrana bakmaya çalıştı ama göremedi. Talha bağrına basar gibi içine çekmişti telefonu. Merak ediyordu fotoğrafı. Yok illa bakması lazımdı.
Neden merak ettiğini bilmiyordu.
Yandaki kumandayı eline alıp koltuğun üzerine kolunu rahat bir şekilde koydu. Bir iki dakika sonra elindeki kumandayı Talha'nın yanına doğru düşürüp almak için eğildiğinde bir kez daha bakmaya çalıştı ama kahrolası fotoğrafı yine göremedi. Arkadaşının şekilden şekle girdiğini gören Talha ekranı ona doğru eğdi. "Lan görcem diye şaşı olcan al lan al bak." dedi telefonu ona doğru sallarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜKADA
Mystery / Thriller21 Ocak 2024 "Cevap verecek misiniz yoksa bana bakmaya devam mı?" diye sorunca yerimde hafif sıçradım ve bakışlarımı kaçırdım. Kahretsin yüzüne salak gibi baktığımı yeni fark ediyordum. Bakışlarımı onun dışında her yere değdirince, "Şimdi de adam y...