Gizem Kurt
İnsta hesabı : @etolitvinovaBuğra Akın
İnsta hesabı : @moritz_hauKeyifli okumalar canlarım ve yorum yapmayı sakın unutmayın. Okumasını çok seviyorum (satır arası)
Arkadaşlar lütfen kitapta başka bir kitap hakkında yorum yapmayın. Şu an bu kitabı okuyorsunuz ve bu kitap hakkında yorum yapın lütfen. Anlayışınız için teşekkürler.
🎶Mavi Gri - İlaç Ol Yaralarıma 🎶
******
Dün Buğra'yı dinledikten sonra Begüm'e gerçekleri anlatmayı kendime farz kılmıştım. Aslında şimdi gidip her şeyi bir anda söyleyebilirdim fakat Buğra'nın anlatmasının daha doğru olacağını düşünüyordum. Bu yüzden Buğra ile bir plan yapmıştık ve öğle vakti planımızı devreye sokacaktık.
Ama önce kelebeğimi ikna etmem gerekiyordu.
"Kelebeğim?" diye tatlı ve ılımlı bir sesle uykusunu dağıtmaya çalışan Zeliş'e seslendim. Kollarını havaya kaldırıp gerdirirken ona seslendiğimi onaylar şekilde mırıldandı. "Senden bir şey isteyebilir miyim?"
Kollarını yere indirerek uyku mahrumu gözlerle bana baktı. Gerçi bir gözü açık bir gözü kapalıydı ve her an başı yastığa düşecek gibiydi. Ağzının içinde varla yok arası mırıldanırkan üzerimdeki yorganı çekip kenara koydum ve ayaklanarak yanına gittim.
Hep sıcaklardan şikayet ederdim ama yorgansız uyuyamazdım.
Bağdaş kurarak oturmuş ve her an gidecekmiş gibi duran Zeliş'i kolundan tutarak kaldırmaya çalıştım fakat rüzgarda cebine taş koyulmasına ihtiyacı olan kız bedenime çok ağır geldi. Uykusu ağır derken mecazen söylemediğimi biliyordum. "Zeliş,"
Huysuzca mırıldanarak burnunu kırıştırdı. Gözüme o kadar tatlı geliyordu ki döverek uyandıramıyordum da. "Zeliş hadi eline yüzüne bir su çarp gel. Seninle konuşmamız lazım."
"5 dakika sonra olmaz mı Ekin?" ağzının içinden zorla çıkan kelimelerle başımı olumsuzca iki yana salladım. Kolunu da bırakamıyordum çünkü hemen geri yatabilirdi. Ne yapacağımı düşünürken bir anda aklıma gelen fikirle şeytani bir şekilde sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜKADA
Mystery / Thriller21 Ocak 2024 "Cevap verecek misiniz yoksa bana bakmaya devam mı?" diye sorunca yerimde hafif sıçradım ve bakışlarımı kaçırdım. Kahretsin yüzüne salak gibi baktığımı yeni fark ediyordum. Bakışlarımı onun dışında her yere değdirince, "Şimdi de adam y...