15 : DUR NE?

484 56 136
                                    

🎶İsabel LaRosa - Favorite🎶

Siz dinlediğiniz şarkıyı buraya bırakın 👉

Bu arada oy sınırı 30 ve yorum sınırı 50 bunlar olmadığı sürece bölüm gelmez ;')

İyi okumalar sevgili okurum ❤

*******

Çağrı'dan...

Saatler önce...

Karşımdaki özet maçları izlerken üstümde hiçbir şekilde uyku belirtisi yoktu. Televizyon ekranının sol alt köşesine baktığımda saatin 1'i geçtiğini gördüm. Hareketsizlikten kasılan boynumu sağa sola yatırarak kütlettim.

Aynı pozisyon ekranda oynamaya devam ederken yanımdaki kumandayla kapattım televizyonu. Ayağa kalkarak belimi gerdirdim. Mavi'yi uyuttuğumdan beri televizyon izliyordum.

Yalan söylüyorum. Deli kız üstüne örttüğüm battaniyeyi her seferinde geri itiyordu ve sonuç olarak üşüyordu. Her on dakikada bir onu kontrol ettiğim için maçı tam anlamıyla izlemiş sayılmazdım.

Aklıma gelmesiyle birlikte panikle bu sefer telefonumdan saate baktım. Yanından geleli 20 dakikayı geçmişti. Kahretsin, üşüyecekti. Telefonu geri koltuğun üstüne attım. Tam onun için ayırdığım Talha'nın odasına gidiyordum ki aklıma gelen bir şeyle adımlarımı mutfağa taşıdım. Masanın üstündeki sürahiyi alıp, arıtıcıdan içine su koydum. Belli olmaz gece susayıp kalkmak isteyebilirdi. Ben yine de yanına koyayım.

Ya da koymasam mı? Belki beni uyandırırdı su istemek için.

Aklımdaki sapık düşüncelere sırıtırken elimle yanağıma sert diyebileceğim bir tokat attım. Kendine gel ÇAĞRI KILIÇ!

Bu sırada sürahiden taşıp, elimden lavaboya akıp giden suyu yeni fark ediyordum. Hızla musluğu kapatıp sürahiyi tezgaha koydum. Burnumdan sıkıntılı bir nefes verdim. "Bir iş yaparken aklıma gelmesen iyi olacak kızım."

Masanın üstündeki ters duran bardağı alacağım sırada masanın altındaki poşet dikkatimi çekti. Onu aldım. İçine bakarken belki utanmam gerekirdi ama hayır, onunla ilgili her detay beni sadece gülümsetiyordu. Şimdi de olduğu gibi.

Hızlı adımlarla ilerleyip poşeti odama götürdüm. Şu an bunu koyacak bir yer yok gibiydi. Poşeti dolabıma koyarken aklıma gelen bir detayla Mavi'nin açtığı pedi aldım içinden. Geri mutfağa gidip sürahi ile bardağı da aldım. Talha'nın odasının önünde dikilirken derin bir nefes alma ihtiyacı hissettim.

Sanki kızı istemeye gideceğiz amına koyayım. Kız uyuyor içeride işte.

Kendime kızarken, ayağımla hafif aralık olan kapıyı ittirip açtım. İçeri girdiğimde ilk iş olarak, elimdeki sürahi ile bardağı ses çıkarmamaya özen göstererek yatağın yanındaki komidinin üstüne koydum. Ardından elimdeki pedi geniş odanın içindeki koltuğun üstüne koydum. Belli olmaz, belki gece ihtiyacı olabilirdi. Burada bulması daha kolay olurdu.

Hemen koltuğun yanındaki pufu alıp yatağın yanına koydum. Ve tahmin ettiğim gibi battaniyenin yerde olduğunu gördüm. Onu alıp titreyen kızın üstüne örttüm. Üstüne gelen sıcaklığı anında hissetmiş gibi titremeleri azalmıştı. Hemen geçip koyduğum pufa oturdum. Yüzünü net seçemediğim için gece lambasını yakacaktım ki elim bardağa çarpıp yere düşmesine neden oldu.

"Siktir." dediğim sırada bardağın kırılmaması beni epey şaşırtmıştı. Halbuki kırılacak bir yükseklikten düşmüştü. Ama şu an için önemli olan çıkan sesti. Korkarak ona döndüğümde hala istifini bozmadan uyuduğunu gördüm. Rahatlayıp, derin bir nefes verirken bardağı yerden aldım. Bu sefer kazasız ışığı açtığımda ortamı beyaz ışık aydınlattı.

BÜYÜKADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin