19. bölümün bildirimi gelmemiş olabilir okumadan geçmeyinn. iyi okumalar, yorumlarınızı bekliyoruummm <33
—
Vizeleri bittiği gibi Jungkook evci iznini alıp Jimin'in evine gelmişti. Birlikte kaçırdıkları vakitleri tamamlıyorlardı. İstedikleri her şeyi yapıyor, canları nasıl isterse öyle vakitlerini geçiriyorlardı. Eve hapis değillerdi. Birçok kez neredeyse tamamen boşalmış olan kampüste de vakit geçirmişlerdi. Tabi Jungkook'un resmi olmayan tatili umursamayan hocaları sisteme ödev yükleyene dek. Jungkook sınıf gruplarını takip etmediği için Mingyu yazmasa haberi bile olmazdı ve hop ödevden sıfır alırdı.
Şimdi Jimin salıncağında otururken Jungkook da son dakika kitlenen bu ödevini bitirmeye çalışıyordu. Derslere girmese de ödevleri yapmak zorundaydı ama çok sıkılmıştı. Zaten bir haftaları vardı. Birlikte eğlenebilecekleri bir günleri çöp oluyordu. Buraya gelirken aklında ödev yapmak falan yoktu. Bu hafta sadece sevgilisiyle güzel zaman geçirmek istiyordu.
Daha fazla dayanamayıp "Sıkıldım." diyerek bilgisayarının ekranını indirdi. Bu salak ödev ile uğraşmak istemiyordu. Hemen yanındaki sevgilisine dönerek "Bir şey yapalım hyung benim daha fazla bu ödeve dayanacak gücüm kalmadı." dedi.
Jimin "Ara mı verdin yani?" diye emin olmak için sordu. O ödev her türlü bitecekti. Jungkook'un notlarını daha fazla etkilemek istemiyordu. Jungkook'tan "Evet ara verdim hyung. Lütfen bir şey yapalım şöyle beş altı saatlik." cevabını alınca okuduğu kitaba ayracını koyarak kapattı.
Jimin "Ne zamana yüklemen lazım bu ödevi ve ne kadarını bitirdin?" diye sorgulamıştı bu sefer. Durum analizi yapıyordu. İki hedefi vardı bir o ödev bitecekti, iki sevgilisi mutlu olacaktı.
Jungkook "Az kaldı, yani umarım az kaldı. 23.59'a kadar yüklemem lazım." dediğinde Jimin yavaşça ayağa kalkarak sevgilisine doğru geldi. Sandalyenin izin verdiği kadar yan bir şekilde kucağına oturup kollarını boynuna doladı. Jungkook Jimin'i hemen belinden desteklemişti. Daha çok yakınına çekmek isterdi ama aptal kol koyma yerleri engel oluyordu.
Jimin "Ödevini bitir." deyip yanağını öptükten sonra isyan etmesine izin vermeden "Ben de bize tost hazırlayayım." diye devam etti. Ardından dudağını öpüp "ödevini sisteme yükle, tostumuzu yiyip havuza gidelim." dedi. Son olarak da burnunun ucuna bir öpücük bırakıp "Nasıl?" diye sordu.
Jungkook'un aklı sevgilisinin yaptıklarıyla lal olmuştu. Jimin camdan atla dese atlardı. Bu yüzden teklifine "Tamam." diyebildi.
Jimin "Süper ben gidiyim tostlarla ilgileneyim sen de ödevini bitir." diyerek kucağından kalktı. Alnına da bir öpücük bıraktıktan sonra dikkatini dağıtmasın diye Katu'yu da alıp odadan çıktı ve ardından kapıyı kapattı.
Jungkook aldığı motivasyonla hızlıca ödevini bitirmiş ve sisteme yüklemişti. Biraz baştan savma olmuştu ama olmuştu sonuçta. Daha fazla uğraşmak istemiyordu.
Odadan çıkıp sisteme yüklediğini söylediğinde Jimin'in hazırladığı tostları yiyip okulun yüzme havuzuna gitmek için daire terk etmişlerdi.
Havuza doğru yürürlerken "Aklımı başımdan alıyorsun." dedi Jungkook ardından "İşin kötü kısmı bunun çok farkındasın ve kullanmaktan da çekinmiyorsun." diyerek devam etti cümlelerine. Jimin gerçekten çok fenaydı.
Jimin gülerek "Ne yapıyormuşum?" diye sordu. Ne yaptığının çok çok farkındaydı ama Jungkook'dan duymak hoşuna gidiyordu. Sevgilisi her bu konuda mızmızlandığında aşırı sevimli bir surat ifadesine sahip oluyordu.
Jungkook, Jimin'in tuzağına düşerek "Ahhhhh beni delirtiyorsun." deyip başını geriye atmış ve söylenmeye devam etmişti. "Resmen aklımı başımdan aldın ve hiç motivasyonum yokken ödevimi bitirtirdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SO GOOD| jikook
Fanfic[TAMAMLANDI] Jungkook en yakın arkadaşının en yakın arkadaşına ilk görüşte tutulmuştu.