Bölüm 23

1K 82 92
                                    

Jungkook koltukta kucağında sıkıştırdığı Katu ile uyukluyordu. Tam uykuya dalacakken kapının çalması ile olduğu yerde sıçradı. Bu sırada Katu da kaçıp koltuğun altına girmişti. Jimin'in anahtarı olduğu için gelenin o olmadığını biliyordu. İkinci kere çalan zilden sonra kendisini zorlayarak kalktı ve kapıya doğru ilerledi.

Kapıyı açtığında karşısında Tae'yi görmeyi beklemiyordu. Aynı şekilde Tae'nin de onu beklemediği surat ifadelerinden açıkça anlaşılıyordu.

Taehyung şaşkınlığıyla beraber "Senin burada ne işin var be?" diye sorduğunda "Asıl senin ne işin var?" diye karşılık verdi Jungkook.

"İlk ben sordum."

"Sevgilimin evinde ne yaptığımın hesabını vermem herhalde, sen neden geldin?" Hala kapının önünde birbirinin varlıklarını sorguluyorlardı.

Taehyung "Jimin ile ders çalışacaktık. Senin çook önemli, asla devamsızlık yapamam, devamsızlık yaparsam kalırım, hoca sınıfı sayıyor imza da attıramıyorum deyip beni ektiğin ders yok muydu?" konuşurken aynı zamanda Jungkook'u geçerek içeriye girmişti.

Jungkook da Tae'nin peşinden içeri girdi. "Vardı, vardı da gitmedim. Yani daha doğrusu gidemedim."  

"Yürek mi yedin oğlum nasıl gitmezsin? Bu dönem de derslerden kalamazsın." dedikten sonra evin içinde Jimin'i göremediği için bağırarak "Jimin neredesin? Bu çocuğu nasıl derse göndermezsin. Senin yüzünden kaçıncı dersten kalışı bu?" dedi ama yanıt alamadı. Jimin'in evde olmadığının farkına varınca "Jimin nerde?" diye sordu.

Jungkook gülerek "Jimin derste." dedi. Gerçekten şu anki durumları komiğine gidiyordu. Hatta baya komiğine gidiyordu.

Tae şaşkın bir ifadeyle "Ders programımız değişti de benim mi haberim yok? İnsan bi haber verir ya." diyerek isyan etti. Jimin haber vermedi diye ona güzel bir azar çekme planları kuruyordu ta ki Jungkook "Jimin benim dersimde Tae." diyene kadar.

"Ne saçma iş bu ya. Jimin neden senin dersinde? Sen neden Jimin'nin evindesin? Ne oluyor bu aşağılık evde?" gerçekten kafası baya karışmaya başlamıştı.

"Dün sen gittikten sonra biz bir anda iddialaşmaya başladık. Yani aslında ben kendi kendime iddialaşmış da olabilirim. Ama Jimin'in suçu beni gaza getirdi." Dün gece spor hakkında konuşurken bir anda spor rekorlarına gelmişti. Rekorlara bakarken jump squat rekorunun bir dakika da seksen birle bir adamda olduğunu gören Jungkook kendinden emin bir şekilde ben daha çok yaparım demişti. Jimin yapamazsın deyince daha da hırslanmıştı. Her denemesinde Jimin yapamadığını gülerek hatta bir süre sonra yerlerde yuvarlanıp gülerek söylemişti. Jimin'in onunla dalga geçmesi onu daha çok hırslandırmıştı. 

Taehyung konuşmanın nereye gideceğini merak edermiş gibi "Eeee?" demişti.

Jungkook "Bir dakikada yapabildiğim kadar jump squat yapacaktım. Ben de altı beş yüz tane jump squat yaptım." dediğinde Tae şok olmuş bir sesle "Yuh" demişti. Ardından "Seni altı yüzde durduran ne oldu peki?" diye sorduğunda Jungkook gülerek "Alt komşu." demiş ardından "Neyse sabah uyandığımda yataktan çıkamayacak kadar bacaklarım ağrıyordu. Ben biraz, bak biraz diyorum. Birazcık mızmızlanınca Jimin de ben gideyim senin yerine diye teklif etti. Ben de kabul ettim." diye tamamlamıştı cümlelerini. Aslında baya mızmızlanmıştı ama bunu Taehyung'un bilmesine gerek yoktu.

Tae ona "Aptal." diyerek yastık fırlattıktan sonra. "Hadi sen neyse, Jimin neden durdurmadı seni?" demişti.

Jungkook da karşılık olarak "I'm unstoppable, I'm a Porsche with no brakes." şarkıyı söylediğinde Tae'den bir yastık daha yedi. Yediği ikinci yastıktan sonra "Bana iyi davran ya tüm vücudum ağrıyor." demişti. Biraz da drama queenlik yapıyordu.

SO GOOD| jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin