— Okej — powiedział Tyler — Widzisz, jak stoję?
MJ poszła wcześniej do szkoły, żeby spróbować znaleźć Jeremy'ego Gilbert'a, ale ani jego, ani Eleny jeszcze tam nie było, więc MJ znalazła Matt'a i Tyler'a i w końcu pozwolili pokazać jej, jak rzucać i łapać piłkę nożną. Miała kamerę i filmowała demonstrację Tyler'a, coś, co bardzo mu się podobało, napinając się, żeby oboje się śmiali. Zrobiła też kilka zdjęć szkoły.
— To rugby — stwierdziła bez ogródek.
— Nie, obrzydliwe, to Anglia — Ty potrząsnął głową.
— I, podobnie jak...reszta świata — zrobiła dramatyczne zbliżenie na jego twarz.
— Znasz rugby, ale nie znasz piłki nożnej? — zapytał Matt.
— Znam soccer — wzruszyła ramionami — I nauczono mnie, jak sobie radzić.
— Twoja wiedza jest przypadkowa i nieprzydatna — oświadczył Tyler.
— Szybko się uczę — włożyła aparat z powrotem do futerału, a potem do torby — Jestem pewna, że w mgnieniu oka osiągnę dla ciebie satysfakcjonujący poziom.
Wyrwała mu piłkę, żeby rzucić ją do siebie. Gdy wróciła do jej rąk, rzuciła ją Matt'owi.
— Nieźle — uśmiechnął się.
Oddał ją, a ona złapała ją bez mrugnięcia okiem, co było postępem — Widzisz Tyler, już tam jestem.
— Tak i może pewnego dnia będziesz na moim poziomie.
— Proszę — warknęła — To ty będziesz próbował dotrzymać mi kroku, zapewniam cię.
— Prawda? — uniósł drwiąco brwi — Masz zatem dobrą wytrzymałość? Dobrze wiedzieć.
— Nie rób tego obrzydliwym — porzuciła entuzjazm w swoim głosie i zwróciła się do Matt'a, który subtelnie wpatrywał się w przyjaciela.
Matt przekazał Tyler'owi, który przekazał ją z powrotem.
— Spójrzcie...— Ty wskazał — Jest Elena i jej nowy chłopak.
Nie była w stanie stwierdzić, czy Tyler po prostu lubił wzniecać pożary, czy też naprawdę myślał, że poprzez dźganie Matt'a jest jego dobrym przyjacielem.
— Co oni robią? Oh! Oni idą, idą, idą...yep, prosto w zachód słońca.
— To licealiści — MJ zaprzeczyła — Żaden związek w szkole średniej tak naprawdę nie kończy się spacerem w stronę zachodu słońca.
Zwłaszcza, gdy jeden z nich tylko udawał licealistę i trzymał w tajemnicy dużą część swojej tożsamości.
— Wciąż. Prawdopodobnie coś dostanie, gdy Matt jest tutaj...
CZYTASZ
ððððð¥ ðð®ð¬ð ð ðšð« ðð¢ðð€ð¬ - ð€.ðŠð¢ð€ððð¥ð¬ðšð§Â¹
FanfictionNazwa miasta powinna byÄ jej pierwszÄ wskazówkÄ "Mystic Falls" To byÅo tak, jakby prosiÅa siÄ o kÅopoty TVD 1-4 (OC ~ J Ruiz): Kol x OC Niektóre treÅci dla dorosÅych: zostanie odpowiednio oznakowane :) KsiÄ ÅŒka naleÅŒy do @Chasing-Lightning, ja jestem...