ZASTRZEŻENIE :
Każdy może mieć własne zdanie na temat postaci, ale jako autorka otrzymuję każdy komentarz, a ciągłe hejty zabijają moje zdrowie psychiczne.
Jeśli jedyną rzeczą, co masz do skomentowania, to hejt wobec postaci kanonicznych, proszę, nie rób tego.
Nie mam czasu przeglądać każdego komentarza w tym fiku i usuwać te, które już to robią, ale mogę poprosić nowych czytelników, aby nie wnosili żadnego wkładu.
Jeśli to zrobisz, prawdopodobnie po prostu usunę komentarz, bo łatwiej jest to zrobić, gdy tak się stanie.
(Dzieje się tak głównie dlatego, że zbyt wiele osób na tej stronie uważa, że można po prostu nienawidzić Eleny i ja też to zrobiłam! Nigdy w cudzym fiku, ale w tym fiku zgadzam się z nienawistnymi komentarzami. Dorosłam i zdałam sobie sprawę, że potraktowałam ją niezwykle surowo i niesprawiedliwie. Niezależnie od mojej zmieniającej się opinii, każdy komentarz mówiący po prostu "ew", kiedy wchodzi w scenę, lub "suka", kiedy mówi itp. jest powiadomieniem/otrzymaniem)
Samo wyświetlenie suki na moim profilu jest wyczerpujące.
Proszę uszanować moje życzenie.
Sezon czwarty jest nieco inny, ponieważ to fik o Kolu, Elena jest oczywiście złoczyńcą, ale w s1/2 (i po części w 3) jest to niepotrzebne.
ROZDZIAŁY- PRZEWODNIK
To długi fik, a dzień ma tylko określoną liczbę godzin, więc powiedziałabym, że to są kluczowe rozdziały - historie, kluczowe momenty w relacjach itp.
Myślę, że cała historia ma znaczenie, ale wiem, że niektórzy ludzie przyjdą po prostu po Kola/ Mikaelsonów, więc oto przewodnik, co warto przeczytać, aby uzyskać kontekst :)
Część pierwsza : Tykająca bomba zegarowa
Rozdział pierwszy
Rozdział drugi
Rozdział ósmy
Rozdział dziewiąty (pierwsza połowa)
Rozdział jedenasty-trzynasty
Rozdział piętnasty-osiemnasty
Rozdział dziewiętnasty
Rozdział dwudziesty-dwudziesty drugiCzęść druga: Pionki, gracze, królowie i królowe
Rozdział dwudziesty trzeci-dwudziesty siódmy
Rozdział dwudziesty dziewiąty-trzydziesty trzeci
Rozdział trzydziesty czwarty-trzydziesty piąty
(Rozdział trzydziesty szósty)
Rozdział trzydziesty ósmy-czterdziesty drugia/n : Podwójne trójkąty są najważniejsze, ale znowu powiedziałabym, że wszystko, co wydarzyło się po przybyciu Elijah, jest istotne. I większość części 3 i części 4 też.
Enjoy/Mam nadzieję, że to pomogło xx - Bea
Książka należy do Chasing-Lightning,ja jestem tylko jej tłumaczem!
CZYTASZ
ððððð¥ ðð®ð¬ð ð ðšð« ðð¢ðð€ð¬ - ð€.ðŠð¢ð€ððð¥ð¬ðšð§Â¹
Fiksi PenggemarNazwa miasta powinna byÄ jej pierwszÄ wskazówkÄ "Mystic Falls" To byÅo tak, jakby prosiÅa siÄ o kÅopoty TVD 1-4 (OC ~ J Ruiz): Kol x OC Niektóre treÅci dla dorosÅych: zostanie odpowiednio oznakowane :) KsiÄ ÅŒka naleÅŒy do @Chasing-Lightning, ja jestem...