𝟎𝟒 |↬ 𝐖𝐢𝐞̨𝐳𝐲 𝐫𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐧𝐞

171 3 0
                                    

     Następnego ranka MJ obudziła się wcześnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

     Następnego ranka MJ obudziła się wcześnie. Myśl, że w każdej chwili może nastąpić atak wampira, nie dawała jej spokoju i część niej wciąż wracała myślami do ciała Tanner'a. Jak to wyglądało.

    Chciała się zrelaksować, więc malowała.

    Domowej roboty sztaluga się starzała, magia trzymała ją w całości, a MJ zaczęła planować, jak ukraść ją z wydziału szkoły. Odgarnęła włosy do góry i zaczęła mieszać farby. Chciała namalować coś prostego i niechlujnego, coś jasnego.

    Osiadła na morzu.

    Morze i letni zachód słońca. Rodzaj zachodu słońca, przy którym nie można było stwierdzić, że niebo jest skończone, odbywał się bez łodzi w oddali. Jedyna rzecz, którą malowała w skupieniu. Łódź była okiem huraganu farby. Bardziej zielone błękity u dołu małego płótna, szybko zmieniające się w niebieski z różowymi akcentami, które zaczynają się wtapiać, odbijając słońce, a następnie fiolety i żółcie. Miała zasadę dotyczącą malowania czernią. Gdyby nie było to konieczne, nie zrobiłaby tego, użyłaby ciemnych odcieni, ciemnoczerwonego-brązowego dla łodzi, ciemnoniebieskiego, znacznie bardziej w skali szarości niż kolory oceanu.

    Zanim skończyła, był już rozsądniejszy czas, aby się obudzić, miała rozpryskaną farbę na rękach i była wystarczająco głodna, żeby zjeść śniadanie.

    Jedząc, zaczęła przeglądać wszystkie nagrania, które zebrała w szkole, minęły dwa tygodnie...uśmiechnięci ludzie, pory lunch'u z nowymi przyjaciółmi, kluby, do których dołączyła. Wszystko wydawało się słoneczne. Ładna płyta, bez żadnych szczegółów o wampirach. Zapisała wszystko, wyczyściła kartę, po czym włożyła ją z powrotem do aparatu, jak montuje to, co trafi do jej brata, a co pozostanie w jej osobistych plikach. Nagrywała siebie, ponieważ rozmawiała przy tym ze swoim bratem.

— Asi que, me he instalado. Grabe todo lo que pense que encontrarias molar, el colegio publico es tan diferente a los internados, so siente mucho mas como la tell , pero puedes decrime see es realmente different a Inglatera. El rally pep era una locura. La mayor parte del insti asistieron, empezo a flipar  co la banda demarcha, y la animadoros. Dejare que el video hable por si mismo...ha sido muy divertido. Estoy muy bien — potem zaczęła z nim rozmawiać o szczegółach. Szczegółach człowieka. Nauczyciel historii, który był koszmarem, pominęła jego śmierć, bo nie chciała martwić swojego brata, ucznia, który również był maniakiem historii. Miłą dziewczynę, która była jego dziewczyną. Grupa przyjaciół, która przyjęła ją i sprawiła, że  poczuła się, jak w domu; Elliot i Ava oraz ich ludzie. Wszystkie dobre kawałki. Mogłaby rozmawiać godzinami, gdyby nie wiedziała, że zmuszanie go też do słuchania byłoby nie rozsądne — Como estas? Siempre eres vago. Quiero oirlo todo! Por favor. Hablame de Marruecos...quiero saber sobre tu via, honestamente. De todos modos...te amo, habla pronto.

    Podpisuje się tak, jak zachowywała się przez lata. Zawsze...

    "W każdym razie kocham cię, porozmawiamy wkrótce"

𝐑𝐞𝐛𝐞𝐥 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐅𝐨𝐫 𝐊𝐢𝐜𝐤𝐬 - 𝐤.𝐦𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧¹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz