Жэюүн ах байхад Хисын бодогдоогүй

31 6 1
                                    

2022 он 11 сарын 1





-Байна уу?

-Аан Жэюүн ах нь байна аа өнөөдөр завтай бол уулзах уу?

-Залгана гэдгийг чинь мэдэж байсан юмаа, тэгье ээ уулзая

-Заа тэгвэл гэрийн хаягаа өгчихвөл яваад очиё.

-Яах юм бэ зүгээр л нэг газар уулзая.

-Гэрийн хаягаа хэлж өгмөөргүй байгаа юм уу?

-Яал аа гэж дээ. Төвөг удахыг хүсээгүй дээ л.

-Төвөг удаагүй ээ. Үнэхээр хүсэхгүй байгаа бол нэг газар уулзая аа.

-Заза та хүрээд ирээ. Хаягаа мессеж ээр явуулчихъя.




Жэйк ахтай удаан хугацааны дараа тухтай уулзах гэж байна. Би юу өмсөх ёстой юм бэ? Бэлэг авах ёстой юу? Бурхан минь сандраад байна. Салсан найз залуутайгаа хэдэн жилийн дараа дахин уулзахдаа сандардаг нь зөв юм болов уу? Мэдэхгүй ээ сандрал бус догдлол юм болов уу? Тэр бараг одоог хүртэл надад сайн гээд байсан шдээ. Би түүнд хүлээж байсан гээд хэлчих лүү. Намайг хараал идээсэй. Уулзахаа болчихдог ч юм уу?


Хэдэн цаг хувцас үзэж зогслоо, тэр үүдэнд ирчихсэн гэж хэлсэн учир түргэллээ.



Би-Удаан хүлээсэн үү?

Жэйк-Нээх удаан хүлээгээгүй ээ. Зогсоол хайж баахан яваад сая л машинаа тавиад байлаа.

Би-Худлаа ярьж гэнэ. Зогсоол хаа саагүй байхад чинь. Хүлээлгэсэнд гүнээ хүлцэл өчье.

Жэйк-Манай Минсо хэзээч хөөрхөн байдаг шүү. Та сууна уу хадагтай

Гээд машиныхаа хаалгыг ойнголгож өгөөд бөхийвөл.
 
Би-Баярлалаа ахаа хэзээд сэтгэлтэй шүү.

Ах машиндаа суугаад

Жэйк-Чамд бол хэзээд сэтгэл гаргана.

Гээд нүдээ ирмэв.

Жэйк-Ичээд байгаа юм уу? Нүүр чинь улайчихлаа.

Би-Юуны чинь ичэх. Явах юм уу явахгүй юм уу?

Тэр хэзээ энэ сээтгэнүүр зангаа засах юм бэ? Бурхан минь бас яагаад нүүр улайчих ваа.

Жэйк-Бүсээ хийнэ үү.

Би ч түрэгхэн бүсээ таттал болохгүй байв. Хэд хэд татсан ч болохгүй байв.

Жэйк-Алив би

Амьдрал хэзээ ийм кино шиг болчих воо.

Тэр бүсийг татах гэж наашаа ойртвол бидний хооронд хэдхэн см ийн л зайтай болчихов. Тэгээд над руу харахад харц тулгарчихав. Би яг л улаан лооль шиг улайчихлаа. Бүсийг минь татаж өгөөд буцаад байрандаа очоод над руу хараад мишээв. Тэр ч сээтгэнэлтийн хаан юм даа.




  

Бид үнэтэй ресторанд орж галерей үзсэн. Жэйк бол солиотой баян. Оюутан хүнд хоол идэх ч мөнгө байдаггүй байхад Жэюүнд бол энэ мэтийн зүйл юу ч биш. Мэдээж аав нь компанитай. Харин одоо алхаж байна. Хэсэг зуур юм ярилцаад л, би ийм амар амгалан байдалд үнэхээр дуртай. Нэг тийм тайван.

Жэйк-Энэ 4 жил найз залуутай болсон уу?

Би-Үгүй ээ. Харин та

Жэйк-Сэтгэлд минь Ким Минсо гэдэг хүн эзэн суучхаад хүн оруулаагүй лдээ.

Би-Байнга л тоглож байх юм. Гэхдээ ахаа та Сомитой найз юм уу?

Жэйк-Тийм ээ их сайн найзууд.

Би-Гэртээ хүрээд ирлээ. Их хурдан алхалаа шүү. Заза би ингээд орлоо.

Жэйк-Юу нэг зүйл хэлье

Би-Юу юм?

Жэйк-Намайг чамд одоо хүртэл сайныг мэдсэн биз дээ. Хэнээс ч илүү чамайг л боддог. Чамайг л хармаар санагдаж, чамаар л дутаж,
Харилцаж ч чадахгүй байгаа даа харамсдаг байсан. Гэхдээ одоо чамтай таарсанаас хойш өөртөө итгэх итгэл минь нэмэгдсэн болохоор чамайг заавал өөрийн болгох болно шүү.

Би-Тэгээ өөрийн болгох гэж хичээ. Миний энэ сэтгэл өөр хүн рүү явахгүй л бол таныг бодолцож үзнэ.

Жэйк-Тэг....

??-Жэйк ах?

Жэйк-Хисын?

Би гайхан хойш харвал Хисын зогсож байв. Хөөх би өнөөдөржингөө түүнийг бодоогүй юм байна шүү. Гэхдээ тэр энд юу хийж байгаа юм бол. Мартах гэхээр ингээд байх юм бол мартаж чадахгүй шдээ.

Би-Өө Хисын энд юу хийж яваа юм?

Хисын-Ойр хавьд ажилтай яваад л харин та хоёр болзож байгаа юм уу?

Жэйк-Бараг л тийм

Хисын-Тэгвэл ч ашгүй дээ.

Би-Орой болсон байхад эхнэр лүүгээ хурдан яваа. Хүлээж байгаа биз.

Хисын-Садаа болчихсон болохоор хөөгөөд байгаа юм уу?

Би-Чи үхмээр байгаа юм уу?

Хисын-За явлаа даа, баяртай, намайг мартаад үргэлжилүүл үргэлжилүүл

Гээд явчихав

Би-Энэ мууг дээ.

Жэйк-Та хоёр ч хэрэлддэг хэвээрээ л байна шүү. Заза орой болчихлоо гэртээ ор ор.

Би-Заа өнөөдөр хөгжилтэй байсан шүү. Баяртай ахаа

Жэйк-Баяртай

Гэж хэлээд яваад өгсөн. 




Жэйк ах байхад толгойноос гарч үзээгүй Хисын ор мөргүй арилдаг юм.
Гэртээ ирээд ахиад л Хисын бодогдоно.














[Бодож байсан гунигтай төгсгөлөө больсоон. Оронд нь өөр зүйл санаанд орсон. Тэгэхээр та нарын хувьд Жэйк үү? Хисын үү?]

[Мөн постер зурагаа сольсон жү]

•Воте дараад сэт бичээрэй бээбүүдээ]

Шархалсан зүрх Where stories live. Discover now