Lanet olası alarmı yastıkla boğduktan sonra zar zor yatakta oturur pozisyona geçtim. Gözlerimi sonunda açmayı başardığımda karşımda gördüğüm şeyle ufak bir çığlık attım. Daha sonra gördüğüm şeyin aynadaki görüntüm olduğunu fark ettim.
"Aish! Benmişim..."
Ayağıma pofuduk terliklerimi geçirip yataktan kalktım. Ayaklarımı sürüyerek lavaboya gittim. Yüzüme biraz soğuk su çarparak uykumun açılmasını sağladım. Rutin işlerimi halledip odama geri döndüm.
Üzerime okul formamı geçirip uzun saçlarımı maşayla dalgalandırdım ve açık bıraktım. Sadece rimel ve lip gloss sürüp her zaman ki parfümümü (dalindenizesintisi💆🏻♀️💅🏻) sıktım. Sırt çantamı, telefonumu ve kulaklığımı alıp odadan çıktım. Hâlâ kahvaltı masasında oturan Diana'ya bakıp iç çektim.
"Hâlâ tıkınıyor musun? İlk günden geç kalacağız. Çabuk ol."
Dememle göz devirdi. Ağzına hızla bir lokma daha atıp masadan kalktı. Hemen evden çıktık. Annemler her zamanki gibi işteydiler tabiiki. Biz kapıdan çıkar çıkmaz karşı evden kızıl saçlı, benden biraz uzun bir çocuk çıktı. Apar topar taşındığımız için buradaki hiçkimseyle adam akıllı tanışma fırsatımız olmamıştı. Çocuk bizi görünce samimi bir şekilde tebessüm etti ve yanımıza geldi.
"Selam~! Siz yeni taşınan aile olmalısınız. Saebom Lisesi'nde mi okuyorsunuz? Üniformanızdan tanıdım."
Gülümsedim ve başımı salladım.
"Evet. Ailemizin işi nedeniyle dün taşındık buraya."
"Oh, anladım. Bu arada ben Kai, Kai Kwang Riverstone."
Dedi ve elini uzattı. Uzattığı eli tutup gülümsedim.
"Min Lisa"
Diana'ya döndüm.
"Bu da kardeşim Min Diana."
Diana ile de el sıkıştı.
Kai:Memnun oldum~
Diana:Biz de memnun olduk~
Diyip gülümsedi.
Kai:İsterseniz okula kadar beraber yürüyebiliriz.
Diana:Olur.
Kai:Tamam~
Ortamdaki garip atmosferi fark edip kaşlarımı çattım. Daha sonra beraber okula doğru yürümeye başladık. Yolda Diana ve Kai sürekli konuşuyorlardı. Bende kulaklıklarımı takıp birkaç adım önden yürümeye başladım.
Sonunda okula vardığımızda Diana'ya döndüm.
Lisa:Sınıfına kadar götüreyim mi yoksa kendin gider misin?
Kai:Hangi sınıftasın ki?
Diana:10-A
Kai:Tesadüfe bak aynı sınıftayız~!
Diana:Tamam o zaman abliş ben Kai'yle giderim.
Lisa:Tenefüslerde gelip seni kontrol etmemi ister misin?
Diana:Abla 5 yaşında değil, 15 yaşındayım.
Lisa:Oy çen büyüdün mü?
Diyip saçlarını karıştırdım.
Diana:Yah! Abla! Saçımı bozuyorsun!
Lisa:Zaten bozuktu bir kere.
Kai bizim bu halimize gülerken Diana bana dil çıkardı. Daha sonra onlar birlikte sınıflarına gittiler. Bende kendi sınıfıma gitmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...