5: Surprise Offer

31 3 75
                                    

Sarkinin bolumle alakasi yko ama guzel👽👍🏻

~~~~~~~~

Yazar(bne💆🏻‍♀️💅🏻)'dann~

Lisa odadan çıkıp kapıyı kapatınca ikili birkaç saniye sessizce birbirine baktı. Garip ve gergin sessizliği bozan kişi Kai oldu.

Kai:Lis abla.. Ağladığını söyledi.

Kız başını yere eğdi.

Diana:Öyle mi..?

Kai, Diana'ya birkaç adım yaklaştı.

Kai:Sen çok yanlış anlamışsın Diana. Lis abla da bu yanlış anlaşılmayı düzeltmem için getirdi beni buraya.

Kız başını kaldırıp çocuğun gözlerine baktı.

Diana:Tamam.. Doğrusunu anlat o zaman.

Çocuk iç çekti ve konuşmaya başladı.

Kai:Sarıldığım kız Mia ablamdı. Amerikada olduğu için uzun süredir görüşmüyorduk. Benden 5 yaş büyük. Yaş olayı seni tatmin etmiyorsa Mia ablanın nişanlısı var. Yani anlayacağın biz onunla abla-kardeş gibiyiz. Şimdi için rahatladı mı?

Kız çocuğun söylediklerini dikkatle dinledi. Bir yandan o kızla arasında bir şey olmadığı için seviniyor bir yandan da kendi aptallığı yüzünden utanıyordu. Diana, Kai'nin ona beklentiyle baktığını fark edince zar zor konuştu.

Diana:O-oh, ben tamamen yanlış anlamışım.. Üzgünüm.

Kai hafifçe gülümsedi.

Kai:Sorun değil.

Bir an duraksadıktan sonra Kai tekrar konuşmaya başladı.

Kai:Bunu herkes biliyor ama ben yine de sana itiraf etmek istiyorum..

Kai, Diana'ya aralarında bir adımlık mesafe kalana kadar yaklaştı. Ellerini ellerinin arasına alıp doğrudan gözlerine baktı. Diana önce şaşırdı. Kalbi deli gibi çarpmaya başladı. Sertçe yutkunup Kai'ye beklentiyle bakmaya başladı.

Kai:Ben senden çok hoşlanıyorum Diana..

Diana bu sözleri duyunca gözlerini büyüterek Kai'ye baktı. Kalbi göğüs kafesini delip çıkacakmış gibi çarpıyordu. Kai bir elini Diana'nın yanağına koyup başparmağıyla yanağını yumuşak bir şekilde okşadı.

Kai:Ya sen? Sende benim hissettiklerimi hissediyor musun?

Gözlerinin derinine bakarak söyledi.

Diana:Evet.. Bende senden çok hoşlanıyorum Kai.

Kai Diana'nın söylediklerini duyunca tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi. Bunun üzerine Diana da gülümsedi.

Çocuğun gözleri yavaşça kızın dudaklarına kaymaya başladı. Kız bunu fark edince hafifçe kızardı ve yutkundu. Çocuğa bir adım daha yaklaşarak aralarındaki son mesafeyi de kapattı. Çocuk bunu bir işaret olarak algıladı ve hafifçe öne doğru eğildi. Kız beklentiyle çocuğun dudaklarına bakarken aniden kapı açıldı.

Lisa:Lan! Ben size öpüşmek ve yiyişmek yasak demedim mi!?

Kai kafasına yediği terlik darbesiyle inledi ve Diana'dan uzaklaştı.

Kai:Ah! Ya napıyorsun Lis abla!? Kafam yarıldı!

Lisa:Oh olsun! Ben sizi barışın diye getirdim! Öpüşün diye mi getirdim!?

•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin