Medyadaki sarkiyla okuyabilirsiniz🎀
UYARI:BU BOLUM +18 SAHNELER İCERMEKTEDİR. RAHATSIZ OLACAK OKUMASIN. LİNC YORUMLARINIZLA UGRASAMAM.
Keyifli okumalar🎀
~~~~~~~~~
Sabah hepimiz erken kalkıp hazırlanmıştık. Dışarıda kahvaltı etmeye karar verip yakınlardaki şirin bir kafeye gittik. Cam kenarındaki büyük bir masaya oturup siparişlerimizi verdik. Tam kahvaltı etmeye başlamışken aklıma bir şey geldi.
Lisa:Bir şey soracağım.
Dememle herkes bana döndü.
Lisa:Dün geceki sesleri duydunuz mu?
Vaveyla içtiği suyu püskürttü ve öksürmeye başladı. Yanındaki Ezra bir taraftan Vaveyla'nın sırtına vururken bir taraftan da alttan alttan sırıtıyordu. Vaveyla öksürmeyi kesip başını kaldırdı ve gergin bir şekilde gülümseyerek konuştu.
Vaveyla:N-ne sesi? Ben hiçbir şey duymadım.
Masadaki herkes kıkırdarken Vaveyla domatese dönüşmesin diye konuyu kapattım.
Lisa:Ben yanlış duymuşum o zaman. Kusura bakmayın.
Rose:Yok canım, sorun değil.
Kahvaltımızı etmeye devam ettik. Doyduktan sonra tekrar yazlığa geçtik ve denize gitmek için hazırlanmaya başladık. Siyah bir bikini ve onun üzerine de beyaz yazlık mini bir elbise giydim. Plaj çantama gerekli her şeyi koyduktan sonra aşağı indim.
Lisa:Hazırsanız çıkalım mı?
Diana:Hazırız çıkalıımm.
Deniz hemen burnumuzun dibinde olduğu için yürüyerek gidecektik. Plaja geldiğimizde fazla kalabalık olmayan bir yere geçip örtülerimizi serip plaj şemsiyelerimizi açtık. Üzerimdeki mini elbiseyi çıkarmadan önce birkaç fotoğraf çekindim. Diğreleri güneş kremi falan sürerken bende telefonumu alıp instagrama post attım.
3.986 beğeni@im.lisaa: 🌊☀
2.897 yorum
@seo-junn._: Bende de kalp var, içinde de sen ;)
*bu yorumu beğendiniz*
*bu yorumu sabitlediniz*↪️ @x1: Oha yorumu sabitlemiş.
↪️ @x2: Kesin aralarında bir şey var. Demedi demeyin.@x3: Uff ateş ediyorsun🔥
@x4: Bu kızı nasıl seviyorlar aklım almıyor.
↪️ @x5: Dimi? Tam bir kaltak.@x6: Erkek avcısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...