Bolume baslamadan once bi uyarida bulunmak istiorm. İstek uzerine bu bolumde smut bulunmaktadir. Rahatsiz olanlar okumasin. Linclerinizle ugrasamam.
Keyifli okumalar🎀
~~~~~~~~~
Chris ve Alina oturma odasındaydı. Chris koltukta oturmuş bir şekilde televizyon izliyor Alina ise Chris'in dizinde yatmış bir şekilde telefonuyla ilgileniyordu. Lisa ve Rose ellerinde alışveriş poşetleriyle oturma odasına giriş yaptılar. Chris ve Alina'yı o halde görünce ikiside şaşırmıştı.
Lisa:Ehm! Alina?
Rose:Chris?
Alina ve Chris onların geldiğini fark edince koltukta doğruldular.
Alina:Ah- Erken gelmişsiniz?
Lisa:Saat 19.47 Alina.
Chris:O kadar oldu mu ya?
Rose:Diğerleri de gelsin hepimize bir açıklama borçlusunuz.
Saat 20.15 gibi herkes oturma odasında toplanmıştı. Alina ve Chris yan yana oturmuştu.
Lisa:Evet. Dinliyoruz.
Alina:Şey..
Chris:Biz çıkıyoruz.
Vaveyla:Lan tatile geldi geleli herkes çıkmaya başladı! Bu ne lan? Tatile çıkmamızı mı bekliyordunuz?
Hyungmin:Alina daha küçük değil mi?
Chris:Aramızda iki yaş var. Çok mu?
Alina:Değil benc-
Vaveyla:Hayır, bu ilişki kabul edilemez!
Zoeey:O niye?
Vaveyla:Çünkü Alina'nın aşık olması yasak.
Alina:Vaveyla.. Artık çok geç-
Vaveyla:HAYIIRR! KURTARAMADIIMM!
Lis, oturma odasındaki gürültüyü kesmek adına ellerimi birkaç kez çırptı.
Lisa:Aish! Tamam! Mutlularsa sorun yok. Konu kapanmıştır.
Alina:Lis unniem bee!
Alina, Lisa'nın boynuna atlayarak bağırmıştı. Lisa önce şaşırsada daha sonra kıkırdayarak onun sırtını patpatladı.
Lisa:Tamam, tamam. Nefes alamıyorum!
Alina hızla geri çekilerek tekrar Chris'in yanına oturdu.
Alina:Ehe şey- Pardon.
Diana hızla ayağa kalktı.
Diana:Neyse onu bunu boşverin de ben acıktım ya.
Kai:Ben seni doyurabilirim isterse-
Lisa, Kai'ye ölümcül bakışlar atarken ayağa kalktı.
Lisa:Öhm! Ben ramen yaparım.
Rose:Ben de yardım edeyim.
Lisa mutfağa doğru ilerlerken Rose da arkasından Lisa'yı takip etti.
Rose ve Lisa'ın yanına Elisa ve Chiae de gelerek beraber akşam yemeği için bir şeyler hazırlamaya başladılar. Bir yarım saatin ardından masayı da kurup yemek yemek için masaya oturdular. Tatlı sohbetler eşliğinde yemeklerini keyifle yediler.
Yemekten sonra Lisa ve Rose dışında herkes salona geçmişlerdi. Lisa ve Rose bahçeye çıkıp çimenlere oturdular. Yıldızlı ve serin bir geceydi. İkisi de başlarını kaldırıp yıldızlara baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...