Kitaptaki karakterlere ozel bolumler yazmaya karar verdim. Cunku bazi kisileri (Mi-cha, Chiae, Zoeey gibi) cok fazla es gectigimi dusunuorm. Asiri arka planda kaliolar. Long lafin shortu; butun sap karakterleri evereceemm nihahaha😈
Neys cok sacmalamadan bolume gecelim🎀
~~~~~~~~~~~~~
Yazar'dan~
Lisa ve Rose'un arası o günden sonra biraz açılmıştı. Hâlâ sevgiliydiler ama eskisi gibi birbirleriyle çok yakın değildiler. Arkadaşları bunu fark etmişti. Kendileri de bunun farkındaydı.
Normal bir okul günü her zamanki gibi hepsi bahçede oturuyorlardı.
Vaveyla:Okula nakil öğrenci gelecekmiş, duydunuz mu?
Mi-cha:Nakil öğrenci mi?
Lisa:Şu son sınıf olan mı?
Vaveyla:Evet.
Ezra:Son sınıfta neden okul değiştirirsin ki? Boşuna zaman kaybı.
Hyungmin:Değil mi?
Mi-cha:Aman, bize ne?
Chiae:Mi-cha haklı. Sizin yüzünüzden bugünkü günah kotamı da doldurdum.
Onlar konuşmaya devam ederken ders zili çaldı. Hepsi kendi sınıflarına dağıldı. Mi-cha en arkadaki sırasına geçip oturdu. Mi-cha'nın önünde de Vaveyla oturuyordu. Vaveyla arkasına dönüp Mi-cha'ya sırıttı.
Vaveyla:Gelecek çocuk çok yakışıklıymış diyorlar.
Mi-cha:Yani?
Vaveyla:Sana ayarlayalım mı?
Mi-cha:Uff Vaveyla! Saçmalama istersen.
Vaveyla:Fena mı olur ya? Sap geldin sap gideceksin.
Mi-cha:Ben böyle mutluyum.
Vaveyla:Evde kalınca görürsün mutluluğu.
Vaveyla göz devirerek önüne döndü. Tam o sırada öğretmen sınıfa girdi. Herkes susup önüne döndü.
Öğretmen:Bugün derse başlamadan önce bir şey söylemem gerekiyor.
"Sınav sorularını mı vereceksiniz hocam?"
Sınıfın salaklarından birisi bağırarak sordu. Sınıftakiler kıkırdarken öğretmen sadece göz devirdi.
Ögretmen:Cevabını bildiğin sorular sorma oğlum. Her neyse.. Nakil öğrenci muhabbetini hepiniz duymuşsunuzdur. Duymayanınız varsa da artık duydu. Okulumuza yeni bir nakil öğrenci geldi. Ve bu yarım dönem boyunca bizim sınıfımızda eğitimine devam edecek.
Öğretmen kapıya bakıp seslendi.
Öğretmen:İçeriye gel oğlum.
Demesiyle uzun boylu bir çocuk kapıyı açıp sınıfa giriş yaptı. Mi-cha da dahil bütün sınıf büyük gözlerle kapıya bakarken bazı kişiler kendi aralarında fısıldaşmaya başladılar.
"Has- doğal afet."
"Yeni crushım belli oldu."
"Bu kadarını beklemiyordum."
"Çok yakşıklı lan."
Ögretmen elini birkaç kez masasına vurduktan sonra sınıftaki uğultu kesilmişti. Yeni çocuk tahtanın önüne geçip sınıfa bir bakış attı. O sırada Mi-cha'yla göz göze geldiler. Mi-cha göğsünde anlamlandıramadığı bir şey hissetti. Bir kıpırtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...