Lisa'dann~
Ertesi sabah alt kattan gelen çığlıklarla uyanmıştım. Yan tarafıma baktığımda Rose'un çoktan uyanıp aşağı indiğini fark ettim. Öfkeyle iç çekip yorganı bir hışımla üzerimden attım. Ayağıma terliklerimi geçirerek odadan çıktım. Merdivenlerden inerken bağırdım.
Lisa:Aish! Sabah sabah ne çığırıyorsunuz be-
Suratıma yediğim yastıkla susmuştum. Refleks olarak kapattığım gözlerimi açtım ve öfkeyle yastığın geldiği yöne baktım.
Mi-cha:Diana... Kaç!
Mi-cha'nın bağırmasıyla bahçeye doğru koşan Diana'nın arkasından koşmaya başladım.
Lisa:Diana! Buraya gel!
Diana:Abla vallaha sana atmayacaktım! Özür dilerim! Lütfen beni öldürme!
Lisa:Oh, hayır. Seni öldürmeyeceğim. Daha beter edeceğim! Gel buraya!
Diana:AGAGAGAGA! ROSE ABLA KURTAR BENİİ!
Diana, bizi gülerek izleyen Rose'un arkasına saklandı.
Lisa:Diana! Gel şuraya!
Diana:Asla!
Rose:Lis, tamam. Bırak artık kızı.
Lisa:Ros sen karışma.
Kai:Lis abla Diana'yı bırak beni al!
Kai dramatik bir şekilde kendini ayaklarımın önüne attığında gözlerim büyüdü.
Lisa:Lan manyak! Kalk yerden.
Dememle hızla kalktı.
Lisa:Tam tencere kapaksınız ha. Aman neyse. Sabah sabah bütün enerjimi harcattınız bana.
Diyip kendimi kanepeye attım. O sırada Vaveyla merdivenlerden aşağı indi. Gelip yanıma oturdu. Boynundaki morlukları fark ettiğimde yüzümde bir sırıtış belirdi.
Lisa:Yorgun görünüyorsun Vaveyla. Hayırdır, tır mı çarptı gece? Yoksa Ezra mı?
Söyeldiğim şeyle kıpkırmızı kesilirken bakışlarını bana çevirdi.
Vaveyla:Y-yoo.. Ne alaka- Yorgun değilim.
Yalan söyleme çabasına kıkırdamıştım. Daha sonra konuyu kapatsamda gün içinde diğerlerinin, Vaveyla'nın boynundaki morluklara yaptıkları yorumlarla dalga geçmiştim.
-2 Gün Sonra~
Dün tatilden dönmüştük ve yarın okul vardı. Güzel ve eğlenceli bir tatilden sonra sabahın köründe kalkıp okula gitmek çok sinir bozucu. Neyse, en azından üniversite sınavına 3 aydan az kalmıştı. Sonunda kurtluyordum şu lanet liseden.
Ertesi sabah geç kalmamak için erkenden yatmaya karar verdim. Gece rutinimi halledip yatağıma girdim ve çok geçmeden uyudum.
ᰔᰔᰔ
Ertesi sabah alarmın sesiyle erkenden kalkmış, elimi yüzümü yıkamış, üniformamı giyip hazrılanmıştım. Kahvaltı etmek istemiyordum. O yüzden direkt çantamı ve telefonumu alarak odamdan çıktım.
Lisa:Diana! Ben kahvaltı etmeden çıkıyorum. Siz Kai'yle gelirsiniz.
Odasında hazırlanan Diana'ya bağırmıştım.
Diana:Tamam abla! Okulda görüşürüzz!
Ayakkabılarımı ayağıma geçirip evden çıktım. Her zaman yaptığım gibi kulaklıklarımı takarak kaldırımda yürümeye başladım. Dinlediğim şarkıyı mırıldanarak yürürken yanımda bir motor durdu. Başımı çevirip baktığımda bu kişinin Seojun olduğunu gördüm. Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...