Ertesi sabah keskin bir baş ağrısıyla yüzümü buruşturarak uyandım. Birkaç dakika tavanla bakıştıktan sonra zar zor yorganı üzerimden atıp yataktan kalktım. Ayaklarıma puf terliklerimi geçirip ayaklarımı sürüyerek banyoya gittim. Aynada kendime baktığımda göz altlarımın şiştiğini ve gözlerimin kanlı olduğunu gördüm."Zaten çirkindin şimdi daha beter olmuşsun.."
Sabah rutinimin bir parçası olarak kendime sevimli sevgi sözcüklerimi söyledikten sonra yüzüme biraz su çarparak uykumun açılmasını sağladım. Daha sonra tekrar odama dönüp okul üniformamı üzerime geçirdim. Göz altlarıma biraz kapatıcı sürüp saçlarımı at kuyruğu yaptım. Sırt çantamı ve telefonumu alarak odamdan çıktım. Kapıya doğru adımlarken Diana'nın seslenmesiyle durdum.
Diana:Abla? Kahvaltı etmeyecek misin?
Lisa:Aç değilim.
Diana:Ama-
Israr etmesine izin vermeden hızla evden çıktım. Kulaklıklarımı takarak okula doğru yürümeye başladım.
Okula geldiğimde bizimkilerin bahçede oturduğunu gördüm. Onlara bakmadan sınıfa gitmeye karar verdim.
Rose:Lis! Gelsene yanımıza!
Rose'un seslenmesiyle bir an duraksadım. Arkamı dönüp onlara baktım.
Lisa:Çantamı sınıfa bırakıp geliyorum!
Onların bir şey demesine izin vermeden sınıfa gittim. Çantamı sıraya özensiz bir şekilde fırlatıp tekrar bahçeye çıktım. Yavaş ve isteksiz adımlarla bankta oturan arkadaşlarımın yanına gittim.
Alina:Günaydın Lis abla~
Lisa:Günaydın bebişim.
Vaveyla:Lis senin gözlerin mi şişmiş sanki?
Chiae:Bakayım.
Hepsinin odağı şu an gözlerimdi. Aşırı gerilmiştim. Ne bakıyorsunuz be!?
Chiae:Evet bu arada. Şişmiş.
Zooey:Sanki biraz da kızarmış?
Hyungmin:Ağladın mı lan yoksa?
Lisa:Hayı-
Rose:A-aaa! Rahat bırakın benim Lis'imi. Çok üstüne gitmeyin.
Sözümü kesen Rose'a bakıp bir anlığına duraksadım. Beni yalan söylemekten kurtardığı için mi sevinsem yoksa duygularımı umursamadığı için mi üzülsem bilemedim.
Ezra:Gençler onu bunu bırakın da bir şey söyleyeceğim.
Konuyu değiştirmesiyle derin ve rahat bir nefes alarak Ezra'ya baktım.
Vaveyla:Söyle aşkım.
Ezra:Bu haftasonu evimde bir doğum günü partisi veriyorum. Hepiniz davetlisiniz.
Alina:Ne!? Doğum günü partisi mi!? Pasta da var mııgh!?
Ezra kıkırdadı.
Ezra:Hem de 3 katlı.
Alina:WUAGAGA! TAMAM O ZAMANN KESİN GELİYORUM!
Lisa:Ben, Diana ve Kai de geliriz. Haftasonu demiştin değil mi?
Ezra:Evet haftasonu. Adresi size whatsapptan mesaj olarak atarım.
Hyungmin:Tamamdır o zaman hepimiz geliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...