Herkese selaminhello! Bu bolumu biraz gec attim kb
Sebebi ise onceki bolumdeki smutu asamamis olmam..
HALA UTANIORM VE ORADAN SONRASINI NASIL DEVAM ETTİRCEGİMİ BİLMİORM
Neysa hadi keyifli okumalar😔🎀
~~~~~~~~
Sabah başımda hissettiğim keskin ağrıyla yüzümü buruşturarak uyandım.
"Ahh.."
Yattığım yerden doğrulmak istedim ama kolumun ve karnımın üzerinde hissettiğim ağırlık buna engel oldu. Başımı yana çevirip ağırlığın sahibine baktığımda beni sarmalayarak uyuyan bir adet Rose görmemle gülümsedim. Aklımda dün gece olanlar sahne sahne canlanmaya başladığında gülümsemem büyük bir sırıtışa dönüştü. Elimi yavaşça kaldırıp yüzüne gelen bir tutam saçı nazikçe geriye ittim. Eğilip alnına yumuşak bir öpücük kondurup geri çekildim.
Ben geri çekildiğimde yavaşça gözlerini açtı. Beni karşısında görünce birkaç kez gözlerini kırpıştırdı ve önce bana daha sonra da hızla kaldırarak yorganın altına baktı. O kırmızı bir yüzle tekrar bana bakarken bense onun bu hareketine kıkırdamıştım.
Lisa:Günaydın güzelim.
Rose:Lis.. Dün olanları hatırlıyor musun?
Hafifçe sırıttım.
Lisa:Her ne kadar sarhoş olsamda o mükemmel anları hatırlamamam mümkün mü?
Söylediğim şeyle daha çok kızarırken yüzünü yorganın altına sakladı. Kıkırdayıp bende yorganın altına girdim.
Lisa:Ne o? Yoksa pişman mısın?
Tek kaşımı kaldırarak sordum. Hızla başını iki yana salladı.
Rose:Hayır, hayır! Öyle değil..
Bir elimi yüzünün yan tarafına koyup başparmağımla yanağını yumuşak bir şekilde okşadım.
Rose:Sadece.. İlkimdi ve şu an çok.. Utangaç hissediyorum.
Söyeldiği şeye kıkırdayıp eğilerek burnunun ucuna bir öpücük kondurdum.
Lisa:Çok tatlısın..
Ardından muzip bir şekilde sırıtarak ekledim.
Lisa:Demek ilkindi, ha?
Elinin kenarını omzuma sertçe geçirirken onun bu davranışına kahkaha attım.
Rose:Ya! Dalga geçme!
Lisa:Tamam, tamam. Sustum.
Yataktan yavaşça doğruldum ve gece sarhoşlukla kenara fırlattığımız kıyafetleri uzanıp aldım. Elbisemi hızla üzerime geçirirken Rose'da aynısını yaptı. Daha sonra odada ki kanepeye fırlattığım çantayı alıp içinden telefonumu çıkarttım. Telefonu açtığımda sertçe yutkundum.
105+ cevapsız arama
200+ okunmamış mesaj
Lisa:İşte şimdi sıçtık.
Dememle elimdeki telefon aniden çalmaya başladı. Yerimden zıplarken Rose korkarak bana baktı.
Lisa:Vaveyla..
Rose:Açmasan mı acaba-
Lisa:Yazlığa gidince siksin dimi?
Sertçe yutkunup titreyen parmaklarımla çağrıyı yanıtladım ve telefonu kulağıma götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝗞𝗮𝗳𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗮𝘆𝗳𝗮√
Teen FictionAilesinin iş yüzünden taşınması nedeniyle okul değiştiren Lisa'nın harika dostlar edinip bu dostlarla yaşadığı eğlenceli maceraları içeren bir kitap. Keyifli okumalar~! ❗İdol ve ünlü isimleri temsilidir. Gerçek şahısları yansıtmamaktadır.❗ •Smut iç...