Duygudan
Yine herzaman ki gibi yorucu bir okul gününe hazırlanıyordum okullu seviyordum ama uyanmaktan sıcacık yatağımdan kalmaktan nefret ediyordum eminim ki benle aynı fikirde olan insanlarda vardı sabah kalktığım gibi yatağımı topladım, siyah kısa saçlarımı şekillendirip taradım ardından güzelce bakımımı yapıp akşamdan hazırladığım meyve salatamı çantama atıp hızlıca evden çıktım.
Biraz bekledikten sonra kapının önümde beni okula götürmeyi bekleyen servisim geldi hızlıca servise binip ön koltuğa geçip kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkı olan"BEGE-gecelerin derdi" şarkısını açıp okulla gelene kadar dinledim en sonunda servisten inerken arkamdan itildiğimi hissettim genelde servislerde bu durumu çok sık yaşıyorduk yere tam düşecekken çok yakın arkadaşım olan Selin'i görmem ile bütün moralim yerine gelmişti arkamı dönüp baktığımda beni itenin kim olduğunu görmek için geç bile kalmıştım.
Selin koluma girerek "İyimisin Duygu dalgın gözüküyorsun?"
Selin'nin sesi ile kendime geldim
Küçük bir tebessüm ederek "iyiyim Selin sadece bu aralar kafam karışık"
Selin kafasını onaylar bir şekilde salladı "haklısın Duygu seni anlayabiliyorum"
Selin sarı saçlı mavi gözlü ve uzun boylu oldukça güzel bir kızdı onunda benim gibi annesi ve babası boşanmıştı ama
babasıyla değil annesiyle yaşıyor bir tanede abisi vardı ama abisi okulun kavgacı çocuğuydu Selinle abisi çok zıt insanlardı Selin aksine karıncayı bile incitemezdi herkesle iyi geçinir onu hep güler yüzlü görürdük.Abisi Savaş aksine siyah saçlı beyaz tenli uzun boylu oldukça sert ve kavgacı birisidir aynı zamanda 12.sınıf sayısal sınıfında okuyor ve geçen sene mezuna kalmıştı Selin bana derslerinin iyi olduğunu fakat yediği tutanaklardan dolayı olduğunu söylemişti aynı zamanda her kız onun peşinden koşuyordu benim hiç bir şekilde ilgilimi çekmiyordu ben kavgacı öğrencilerden ve diğer sınıflardan uzak dururdum başıma bela almak yada milletin ağzına sakız olmak istemiyordum.
Selin'in annesi muhasebeci doğal olarak geç saatlere kadar gelmiyor ve Selin abisi ile vakit geçirmek istiyormuş fakat Selin'nin abisi Savaş sürekli dışarlarda barlarda takılıyormuş. Selinle uzun zamandır çok yakın arkadaşız Selinle en son ortaokul 5.sınıfta tanışmıştık ve o zamandan beri ya bir kez yada iki kez küsmüşüzdür o yüzden hep dertleşir konuşurduk birbirimize sonsuz güvenimiz vardı.
Öğlen olmuştu dersleri pür dikkat dinlemiştim Selinle yemek yemek için yemek hanede sıraya girmiştik "Selin ben abimin yanına iki dakika gidip geliyorum" demişti Selin içinde kendim içinde yemek aldıktan sonra önüme denk gelen sandalyeyi çekip oturdum. Selin geldiğinde yemeklerimizi yiyip bir kaç arkadaşlarım ile basketbol maçı yapmıştık öğleden sonra ki derslere girmiştik öğleden sonra ilk 1 ders tarih ve sonraki ders ise bedendi tarih dersinden çıktıktan sonra.
Selin ile soyunma odasına girip üzerimizi değiştirdik.
Söyle bir sıkıntı vardı ki 12. Sınıf sayısalcılar ile aynı beden dersine giriyorduk...
🍭
Bir sonraki bölüm için vote atmayı unutmayın :)
Bu akşam 3 bölüm daha yayımlayacağı herhangi bir sıkıntı olmazsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Teen FictionOkulun kavgacı ve motorcu çocuğu Savaş okulun sessiz sakin kızı Duygu...