5.bölüm Haftasonu

474 45 3
                                    

Yazardan
Sonunda duygu için haftasonu gelmişti kıvanç yani abisi sözünü unutmamıştı annelerine ziyarete gideceklerdi ve aynı zamanda duygu için haftasonu dolu dolu geçecektti Duygu arkadaşları ile buluşup zaman geçirecekti belki üzerinde üzüntüyü atabilirdi. Aslında arkadaşları onlara aile olmuştu babasıyla çokta sık görüşemüyorlardı zaten. Arayıp konuşacak zamanları bile yoktu. Babasına ve annesine aynı zamanda arkadaşlarına zamanını ayırabilecekti. Üniversiteyi kazanması onun için en büyük seçenekti onun şuan meslek üzerine bir düşüncesi yoktu ama eşit ağırlık üzerinden devam edecekti hukuk okumayı kendine yakın görüyordu ama kazanamam düşüncesini üzerinden atamıyordu..

Duygudan
Sabah büyük bir mutluluk ile uyandım siyah bir crop ve siyah bir pantolon ile deri çeket giyip Kıvanç abimi beklemeye başladım.
"Abi hadiii" diye bağırdım
"Geliyorummm"
Abimle beraber annemle babamı ziyaret etmiştik. Bugün baya güzel geçmişti. Akşama da Selin'nin evine gidecektim.Akşam kafede buluşup eve gidelim diye bir plan yaptık. Onların evine yakın kafede buluşma planı yaptık.
Selin çok vakitli bir insan değildi genelde çok geç kalırdı.
O yüzden evden çıkarken 5 dakika geç çıkıyordum.
Kafeye giderken kendimi izleniyor gibi hissettim çantamda hep biber gazı taşırdım. Çantamdaki gazı aldım ve arkamı döndüm kimse yoktu. Tanrım çıldırıyormuydum!!!. Neyse ki kafeye gelmiştim boş bir yer bulup orturup Selin 'i beklemeye başladım. Arkamdan
Omzuma bir el dokundu yerimden sıçradım.

"Duygu iyimisin? seni korkutmak istemedim"

"İyiyim Selin bu aralar bana noluyor hiç bir fikrim yok"

Böyle uzun uzun konuşup dertleşmiştik. Beraber Selinlerin evine geçtik. Selin bana rahat bir pijama verdi. Defne'nin de geleceğini düşünmüştüm ama o rahatsızlanmıştı.
O yüzden iki kız devam edecektik kızlar gecesine. Savaş yoktu merak ettmemiş sadece Selin'e nerde olduğunu soracaktım.
"Selin abin yok mu?"

"hee o yok yaa dışarlarda takılacakmış. Bence gitmesi senin için iyi oldu"

"aaa bu arada ben sizi çok büyük shipliyorum kanka" dedi sırıtırak

Göz devirdim
"Sen onu bunu bırakta Duygu sana yazan yabancı numarayı bulabildin mi?" bıkınlıkla bir nefes verdim

"Şuan herhangi bir sorun yaşamadım bence birinin komik bir oyunuydu" Selin kafa salladı "olabilir"

Akşam geç olmuştu Selin duştaydı kapı iki üç kes tıklatıldı.
Gidip kapıyı açtımda Savaşla karşılaştım

Savaş, "Hoşgeldin"

"Asıl sen hoş geldin"dedim

" Selin nerde"

"Duşta" kafasını onaylar şekilde salladı.Salona geçti ardından bende salona geçtim

"Senin adın ne?" dedi Savaş bana doğru. Ne yani insan hiç zorbalık yaptığı insanı unutturmuydu aa doğru o okadar
Çok kızlarla tanışmış ki benim adımı unutmuş kendini beğenmiş.
"Duygu" diye geçiştirdim.
"Memnun oldum" ben hiç olmadım canım yaa
Savaştan
"Duygu" dediğinde put kesilmiştim.
İsmide aynı kendi gibi çekiciydi keşke böyle iki medeni insan gibi tanışsaydık zamanı geri alabilme şansım keşke elimde olsaydı.

Bölüm sonu:)

Yeji_qwq takip edinnn oda güzel kurgular yazıyorr

BENİM HAYATIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin