Savaştan
Öğlen olmuştu biyoloji dersinden çıkmıştık biyoloji en nefret ettiğim dersti basbaya sözel dersi sayısal bölüme koymuşlardı en düşük notlarımı hep biyolojiden alıyodum neyseki öğleden sonra ki derslerde fizik vardı fiziğim her iki açıdan da iyiydi.
Ateş, berkay, ayazla beraber yemekhaneye girdik kısaca bir göz gezdirdim yemekhaneye Selinle göz göze geldik göz kırptım oda bana tatlı bir tebessümle karşılık verdi
Selin'nin yanında 2 tane kız oturuyordu biri defneydi diğer kıza o kadar zorbalık yapmama rağmen adını hiç hatırlamıyordum zorbalık yapmıştım yapmasına ama sonrasında pişman olmuştum. Selinle arkadaştı iyi anlaşıyorlardı bana tahammülü olamadığı ve hiç hoşlanmadığı çok açıktı.
Ateş'in seslenmesi ile biranda irkildim."Gelin şuraya oturalım" yüzümü ona doğru çevridiğimde
bana kısa ve anlamsızlar bakış attı onu umursamayarak söylediği yere oturdum.Yemeği yiyip kalktıktan sonra yanımdan Selin'nin arkadaşı olan yine o siyah saçlı kız geçti boyu uzun duruyordu ama bana göre kısaydı ben 1,90 boyundaydım o ise yaklaşık 1.70 gibi duruyordu.
Ateş yüzü yine bana döndü "Savaş sen gelsene bi benle"
Kafamı onaylar şekilde salladım bahçeye inip bir banka oturduk Ateş ile konuşmaya başladık.
"Savaş" dedi sırıtırak ne var dermişcesine kafamı salladım "sen şu Selinle takılan geçen sene zorbalık yaptığın aynı zamanda sana kaf-" sözünü kesip "aşık falan olmadım hem sence o kıza aşık olucak göz bende var mı anasını satayım saçmala" böyle bişeyi nasıl düşünürdü ben asla birine aşık olmadım yada hoşlanmadım. Ben hep takıldım
hiç biri benim ilgimi çekmemişti zaten.
"Neyse böyle bişey yapıp kendini zor duruma düşürme milletin ağzına sakız olmak bizim gibi insanlara yakışmaz" Ateş'in iki saat nutuk çekmesini dinledikten sonra sınıfa çıktım.
&
DuygudanOkul çıkışı kızlara "iyi akşamlar görüşürüz" dedikten sonra evin yolunu tutum. Yürürken hızlı bir şekilde motorun yanımdan geçtiğini gördüm motor yamaha r25 ve asil bir siyahtı hayranlıkla motorun arkasından baktım bi anda motor tek teker havaya kalktı. Motorlara uzun zamandır ilgim vardı nadiren böyle bir motor şovuna canlı canlı tanık oluyordum genelde sosyal medyalarda görürdüm umarım bir gün benimde böyle bir motorum olur diye geçirdim içimdenn...
Eve gelmiştim canım pek bişey istemiyordu okulda yeterince yemiştim. Dün bana yazan yabancı numara geldi aklıma onu Selin'e anlatmayı unutmuştum Selin'nin çok tanıdığı vardı ee tabi tatlı,güzel,samimi kızdı.
Neden çok tanıdığı olduğu açıktı. Numarayı silmemiştim ss alıp Selin'e attım.Duygu~(FOTOĞRAF)
Anında çevrim içi oldu ve yazmaya başladı.Selin💖~Bilmiyorum kanka hem sen ne gibi belaya bulaşabilirsin ki hep yanımdasın evden çıktığında yok.
Duygu~Bende anlamadım yaa.
Selin💖~İyiki de engelemişsin. Bu arada bişey olursa gel söyle beraber olsun ne olucaksa.
Duygu~Tamam teşekkür ederimm canım görüşürüz.
Selin💖~Görüşürüz canımmm.
Selin💖çevrim dışı
Duygu çevrim dışı...
Bölüm sonu:)
Bu arada kitabım çok okunuyor ama oy verilmiyor lütfen hem okuyalım hem oy verelimm takip ederseniz gt(geri takip) yapıyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Teen FictionOkulun kavgacı ve motorcu çocuğu Savaş okulun sessiz sakin kızı Duygu...