Medya:Bölüm şarkısı(GOKO-Eva&Mia)
Şarkıyı bölümle uyumlu buldum bu bölüm özel olacak Kıvanç & Selin üzerine yazacağım. Daha güncel bölüm atmaya çalışacağım iyi okumalar dilerimm umarım beğenirsinizzz.
Kıvanç 'tan
Duygu' nun okulunu hep merak ettiğimden dolaşmaya karar verdim.
Koridorun kenarında bir kız bir erkek birbirlerine sırnaşıken gördüm midem bulanmıştı. Görüş alanıma Selin girdiğinde duraksadım Selin kafasını bana çevirdi ben ise arkamı dönüp giderken kafamı çevirip Seline iğrenir bir şekilde baktım.Okul partisi bitmek üzeriydi.
Bunlar hiç benlik değildi yada bilmiyorum ben hiç okul partilerine katılmamıştım. Hayatımda ilk defa üniversitede birine aşık olmuştum oda beni ilk fırsatta silip atmıştı.
O andan beri hep derslerime odaklanmıştım hayatımı hep göz önünde bulundurmuştum ve asla içimde o aşk duygusunu uyandıran biri çıkmamıştı bende izin vermemiştim zaten.İstanbul Galatasaray lisesinden mezun olmuştum ben hep okullarımda çalışkan, zeki yakışıklı ve popüler bir çocuktum.
Aynı zamanda Duyguyla gururduyuyorum çok iyi yerlere gelecekti adım kadar emindim Selin gibi böyle iğrenç bir hareket yapmazdı emindim. Savaşla tanışmış çok iyi anlaşmıştık. Selinle ise bir kaç kez göz göze gelmiştik gözleri olduğunda çok daha güzeldi açık mavi gözleri aynı bana denizleri ve okyanusları hatırlatıyordu. Doğal sarışın olduğu çok belliydi altın ve açık sarıya çalan bir saç rengi vardı.
Herkes ufak ufak toplanmaya ve gitmeye başlamıştı.
"Hadi güzelim bizde kalkalım" dedim Duyguya karşı, Duygu ve Selin yanyana durdukları için gözlerim istemeyerekte olsa Seline kaydı.
Göz göze geldiğimizde bu sefer gözlerini kaçırmak yerine cesaretli bir şekilde irislerini bana dikti ne bu cesaret anlamıyordum. Bu anı Duygu konuşarak bozdu
"olur hadi gidelim" dedi arabının anahtarını aldım"istersen senide bırakalım Selin motora binemezsin böyle" dedi Duygu okula göz gezdirirken gözlerimiz Selinle tekrar kesişti. Savaşa döndüğümde Seline sen bilirsin dermişcesine kafasını salladı. Duygu ise gözlerini gram bile olsa Savaşa çevirmemişti.
Arabaya binmiş giderken
aynadan Seline baktığımda telefonu ile biriyle mesajlaşıyordu.Dudaklarımı ıslattım ve konuşmaya başladım "Selin istersen seni ilk bırakalım" dedim "benim için fark etmez" dedi hafif bir ses tonu ile
"abi ilk beni bırak çok yorgunum hem bizim ev buraya daha yakın"
dedi Duygu kafamı onaylar şekilde salladım
"ama Selini bıraktıktan sonra biraz geç gelebilirim dışarda bir kaç işim var" dedim bu sadece bir bahaneydi amacım iş falan değildi.
Duyguyu bıraktıktan sonra ara sokağa arabayı çektim "Selin öne bin" dedim sert sesim ileYerinden sıçramış afalamış bir şekilde yüzüme bakıyordu. Onu korkutmak istemediğimden ses tonuma sahip çıkmaya çalışarak "Selin abicim bin ön tarafa" dedim hiç bir şey demeden kapıyı açıp yanıma bindi. Yüzüme yine aynı ifadeyi yerleştirdim.
Yüzüme bakmaya bile tenezzül etmiyordu çenesinden tutup yüzünü yüzüme çevirdim.
"özür dilerim"
dedi kısık sesi ile "benden özür dileme Selin kendinden özür dile" dedim
"ilk öpücüğüne kime verdiğinin farkındamısın?"
.Bölüm sonu (=
En heyecanlı yerde kestimmm jdkgjsj(özel bölüm bu kadar kısa kısa yazacağım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Teen FictionOkulun kavgacı ve motorcu çocuğu Savaş okulun sessiz sakin kızı Duygu...