Bomba bir yeni bölüm sizi bekliyor efenim kaçırmayın kaçırtmayın;)
Duygudan
Okulda duyuru için toplanmıştı müdürün boş laflarını dinlemeyi sevmiyordum onun yerine gider matematik dersine girerdim daha iyi.
Biz dört gözle müdürün söyleyeceği şeyi dinliyorduk bir kaçtane derslerle alakalı şeyler söyledi.
"Şimdi gençler biliyorsunuz lisesiniz sizin için herşey çok yorucu bu nedenle güzel bir okul partisi vereceğiz yarın olacak bu parti okul dışından abi kardeş getirmek serbest ama gençler arasında olsun o yüzden dikkate alın lütfen" dedi müdür
Galiba müdürün kafasına saksı düşmüştü kırk yılın başı yapılıyordu bide. Selin'e döndüğümde pek şaşırmış durmuyordu çünkü kendisi büyük bir dedikodu makinesi olduğu için herşeyi bilmesi çok normaldi bana bir hafta önceden söylemişti." Kanka bence yarın okula gitmeyelim ne dersin akşam sizde kalırım sabahda beraber uyanıp alışverişe çıkarız"
Selin'nin bu lafı üzerine heyecanlanmıştım biz en son bunu 8.sınıf mezunuyetinde yapmıştık galiba dejavu yaşayacaktık
" Çok iyi olur kanka" dedim ona sarılarak "hatırlıyor musun? en son biz bunu 8.sınıf mezuniyetinde yapmıştı" unutmamıştı:)))
"Hiç unutturmuyum ya o en güzel yıllarımızdan biriydi"Okul çıkışı...
Selinle beraber eve gittik. Evden bir kaç parça bişey almıştı almasada sorun olmazdı zaten giydiğimiz markadan bedenimize kadar herşey tıpa tıp aynıydı.
"Kanka sen okul dışından birini çağırmayı düşünüyor musun?" dedi Selin başımla onu onayladım"Abim Kıvanç'ı çağırmayı düşünüyorum hem aradım yarın izin alır gelirim dedi"
"Abin ne okuyordu?" dedi Selin merakla
"Gastronomi ve aşçılık 1.sınıf" dedim " harika yemek yapar parmaklarını yersin" dedim lafıma devam ettirerek kıkırdadı "Diyosun" dedi Selin "Diyorum şekerim" dedim Seline karşı.
"Abinde hamaratlık bol yani" dedi Selin "Daha çok konuşursan shipleyeceğim Selincim"dedim Seline alayla
Göz devirdi, kısası kısas oda bana aynı şeyi yapmıştı sonuçta ben birkez yapmışım çok mu şimdi. Kapı çaldı " birini mi bekliyordun? "dedi Selin kafamı hayır anlamında salladım. Kapıya doğru ilerledim abimle karşılaşınca kocaman sarıldım"Duygu özlemişim seni bee" dedi abim "bende seni abimm hoşgeldin geçsene içeri arkadaşım Selin geldi" kafasıyla onayladı
"şu Selin dediğin kız abisi olan evinde kaldığın kız değilmi?" kafamla onayladım. "hoş geldin Kıvanç abi" dedi Selin ve elini uzattı abim Selini uzun uzun süzdü alık alık bakdığını fark edince elini sıktı
"hoşbuldum asıl sen hoşgeldin"dedi abim
" Duygudan duyduğuma göre yarın ki okul partimize gelecekmişsin"
"Evet benimde bu aralar kafamı dağıtmaya ihtiyacım var" dedi abim Seline karşı.
"Bizde tam bişey yiyecektik açsındır bende bize bişeyler hazırlıyım ne dersiniz?" Selin abime döndü
"Kıvanç abi yanlış anlamazsan diyorum bugün kü akşam yemeği senden olsun, uzmanlık alanın bu sonuçta" abim kendinden emin bir şekilde"Tamam yapalım bakalım gösteriyim gerçek aşçı nasıl olur sana Selin kardeşim" dedi son iki kelimeyi üstüne basa basa
&
Okul partisi...
Selin ile partiye hazırlanıyorduk ben dolaptan bayılarak aldığım ama sadece bir iki kez giydiğim siyah dar kesim elbisemi çıkarttım Selin herzaman ki gibi beyazdan yana şansını kullanmış beyaz elbise seçmişti. Hazırlanmıştık abim bizi salonda bekliyordu beni görür görmez
"oo Duygu hanım sizi uzun zamandır elbiselerin içinde göremiyoruz harika olmuşsun kimin kardeşi bu güzellik " dedi abim arkamdan Selin gelmişti oda gayet güzel olmuştu elbisesi aynı benim ki gibi kısaydı benden boyu kısa olmasına rağmen hiç sırıtmıyordu. Abime baktığımda put kesilmiş gibi Seline hayran hayran bakıyordu Selinde aynı şekilde abime hayran bir şekilde bakıyordu abim üzerine bej bir polo yaka giymişti pantolon olarak ise siyah kumaş pantolonla kombinlemişti saçları normaline göre daha parlak ve bakımlıydı tam old money giyinen iş adamlarına benziyordu. Abimin yüzüne karşı parmağımı şıklatım abim bana döndü "abi artık gitsek diyorum geç kalacağız"
Abim kafasıyla onayladı "tabi buyurun, hanımlar önden" dedi Selin 'e karşı Selin ise kıkırdayıp yürümeye başladı.
Geldiğimizde Selin' in Savaş'a el salladı. Savaş bizi fark edince gelin dermiş gibi baktı. Masaya geldiğimizde abimle tanıştırdım yabancı birisi yoktu Ateş, berkay, defne, abim, savaş ve ben vardım hepsi birbirinden çekiçi duruyorlardı dikkatimi Savaş çekmişti siyah gömlek ve kumaş pantolon giymişti gömleğinin 3 düğmesi açıktı vücudu kaslıydı sporla ilgileniyordu o yüzden belirgin kaslarına gözlerimi çevirdiğimde Savaş ile göz göze geldik. Benim ona böyle bakmam hoşuma gitmiş gibi sırttı utandığım için masadaki herkese ben lavaboya çıkıyorum diyip okulu gezinmeye başladım arkamdan birisi beni tutu ve duvara yasladı ve o Savaştı"Çok güzel olmuşsun" Savaşa döndüğümde bi gözlerim bir dudaklarım arasında gidip geliyordu bi anda Savaş dudaklarıma yapıştı. Kolarından tutum ve ittirdim "iğrençsin" dedim Savaş ise afallamış gibi yüzüme bakıyordu "küçücük bir yardımda bulundun diye senden etkilendiğimi falan mı sandın? çok beklersin" dedim alayla tek bir cümle bile kurmasına izin vermeden bulunduğum yerden uzaklaşıp Selinlerin olduğu masaya yol almaya başladım...
Bölüm sonu:))
Duygunun elbisesi
Selinin elbisesi
Ben kaçar diğer bölümde görüşürüzzzz:))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Teen FictionOkulun kavgacı ve motorcu çocuğu Savaş okulun sessiz sakin kızı Duygu...