8.bölüm Sessiz Otel

383 46 2
                                    

Yeni bölüm karşınızda efenim iyi okumalarr<3
Yine duygunun anlatımıyla ve kaldığımız yerden devamm

...
Kapıyı çekip hızlıca çıktı adım sesleri uzaklaşınca sehpanın üstünde küçük bir not kağıdı fark ettim. Bi bu eksikti ne yazmış olabilirdi ki "bu son günlerin, bu günleri iyi değerlendir falan mı? " yazıyor acaba diye geçirdim içimden kağıdı elime aldım üzerinde

"istediğin kadar otelde kalabilirsin. Emre'nin de icabına bakacağım merak etme"
Savaş...

Savaş bana yardım etmişti onun hakkını gerçekten ödeyemezdim eğer Savaş beni kurtarmasaydı muhtemelen bana Emre kim bilir ne yapardı. Çok rahatlamıştım. Acaba annemler ne yapmıştı? Kesin çok merak etmişlerdir. Çantamı alıp içinden telefonumu çıkartım.
Mesajlara girdim hepsi cevaplanmıştı. Muhtemelen Savaş telefonumu alıp ailemin benim için endişelenmemesi için yazmış olmalıydı annemin ve babamın pekte umrunda olduğunu düşünmüyordum o yüzden sadece Selin merak etmişti . Abiminde dersleri nedeniyle gece kalıyor olabilirdi.

Selin💖~Kanka sen nerelerdesin? [ 16.30]

Selin💖~Beni korkutuyorsun Duygu. Sen bu kadar geç cevap vermezdin[17.00]

Duygu~Merak etme Selin bu aralar yanlız kalmaya ihtiyacım var dışarlardayım takılıyorum[17.25]

Selin💖~Tamam kanka iyi eğlenceler. [17.28]

Saatte baktığım 20.00' dı hava daha yeni yeni kararmaya başlamıştı eve gitsem benim içinde çok iyi olurdu. Sırt çantamı koluma takarak aşağı merdivenelre doğru indim.
Cüzdanımı çıkartıp ücretimi ödeyip çıkmayı planlıyordum
"İyi akşamlar ben otelden çıkış yapacaktım"

"İsim ve soyisim alabilirmiyim?"

"Duygu çağlar"

"Sizin üzerinize olan çıkış işlemleri Savaş artuk tarafından tamamlanmıştır"

"Tamam teşekkürler"

"Rica ederim herzaman"
Kafam gerçekten olanları almıyordu çok kısa zamanda bunların hepsi benim başıma nasıl gelmişti. Daha bugün eskisevgilim tarafından kaçırılıp ya taciz edilecektim yada şiddet görecektim ama Savaş sayesinde hayatım kurtulmuştu. Acaba beni nerden görmüştü? Olacaklardan haberi varmıydı da geldi?

Kafamda bir sürü soru işareti vardı cevaplayacak tek kişi bir vardı aynı zamanda teşekkür borcum olan Savaş'a. Çok kısa zamanda aramızda gereksiz bir yada belirsiz bir samimiyet vardı. Yada sadece Selinle takıldığım yada koruduğum için böyle davranıyor olabilirdi hem bir sürü güzel kız varken beni neden seçsin ki bu daha bir saçmaydı. Kafamdan düşüncülerimi silmeye çalışarak eve geldiğim an kendimi uykunun kollarına bıraktım. Galiba bu yorgunluğum olduğundan çok uzun sürekçekti...

Bölüm sonu...

Bölümü nasıl bulduk?

Sizce ilerde bu çift olur mu? Yoksa Duyguyu yada Savaşı başkalarıyla mı görürüz ne dersiniz?

Düşünceleriniz ve fikirleriniz benim için çok önemli lütfen belirtirseniz çok sevinirim:)

BENİM HAYATIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin